رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
&
10-10-2009 | 04:40 PM
هوبى ازيك وازى محمد؟
m
10-10-2009 | 07:04 PM
ايمان لا مضفتكيش معرفش اسمك ايه قوليلي عليه عشان اضيفك او ضيفيني انتي
ر
10-10-2009 | 07:12 PM
ازيكو ياحلوين
هو ايه مفيش حد يسال عليا ولا ايه؟
عاعموم ماشى سماح النوبادى لكن المره الجايه
سماح برضه كفايه عليكم العيال هههههههههههههههه
انا انهارده عيد ميلادى مفيش كل سنه وانتى طيبه ولا حاجه مااااااااااااااااااشى
ياله باى انا قولت ادخل امسى عليكم
هو ايه مفيش حد يسال عليا ولا ايه؟
عاعموم ماشى سماح النوبادى لكن المره الجايه
سماح برضه كفايه عليكم العيال هههههههههههههههه
انا انهارده عيد ميلادى مفيش كل سنه وانتى طيبه ولا حاجه مااااااااااااااااااشى
ياله باى انا قولت ادخل امسى عليكم
ا
10-10-2009 | 07:45 PM
كل سنة وانتى طيبة يارشروش :)
انا بعتت الدبلة مع خطيب اختى يرجعها علشان هما اللى عارفين المحل دة ولس معرفتش عمل اية :( :( مضايقة اخر حاجة هههه ملحقتش افرح بلدبلة الجديدة :(
انا بعتت الدبلة مع خطيب اختى يرجعها علشان هما اللى عارفين المحل دة ولس معرفتش عمل اية :( :( مضايقة اخر حاجة هههه ملحقتش افرح بلدبلة الجديدة :(
ف
10-10-2009 | 07:53 PM
toty858;10429745:
كل سنة وانتى طيبة يارشروش :)
انا بعتت الدبلة مع خطيب اختى يرجعها علشان هما اللى عارفين المحل دة ولس معرفتش عمل اية :( :( مضايقة اخر حاجة هههه ملحقتش افرح بلدبلة الجديدة :(
ان شاء الله ترجع
بس بعد كده خليكى ناصحه:mad:
توتى انا عاوزه اشوف صورك على الفيس بوك
ر
10-10-2009 | 08:23 PM
ميرسى ياتوتى انا شوفتك عالفيس مشالله اموره
ا
10-10-2009 | 08:42 PM
ربنا يخليكى يا رشروش دة من زوقك والله
فراشة انا حطة الصور على جروب بنات عروس علشان عندى رجالة على الفيس بوك بتاعى
فراشة انا حطة الصور على جروب بنات عروس علشان عندى رجالة على الفيس بوك بتاعى
ف
10-10-2009 | 08:49 PM
toty858;10430101:
ربنا يخليكى يا رشروش دة من زوقك والله
فراشة انا حطة الصور على جروب بنات عروس علشان عندى رجالة على الفيس بوك بتاعى
انا عاوزه اعرف اسمك ايه على جروب بنات عروس انا مشتركه فيه
ا
10-10-2009 | 08:54 PM
اسمى om maya :)
ف
10-10-2009 | 08:56 PM
توتى صور فرحك موجوده باسم ام مايا
ر
10-10-2009 | 09:19 PM
بت ياشوشو اطلعى من تحت يابت
أ
10-10-2009 | 09:22 PM
حد موجوووووووووووووووووود؟؟
ف
10-10-2009 | 09:24 PM
انااااااااااااااااااااااااا
ر
10-10-2009 | 09:25 PM
واناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
أ
10-10-2009 | 09:26 PM
وأنا كمان :)
ر
10-10-2009 | 09:27 PM
عامله ايه ياامه الله ازيك
ع
10-10-2009 | 09:28 PM
et moi
أ
10-10-2009 | 09:29 PM
يا مرحب يا مرحب
منورين يا شباب :)
احنا الحمد لله بخير
عندي حرارة وبرد
حد عايز؟؟
منورين يا شباب :)
احنا الحمد لله بخير
عندي حرارة وبرد
حد عايز؟؟
ف
10-10-2009 | 09:29 PM
اهلا روشا عامله ايه
ع
10-10-2009 | 09:29 PM
رشروش كل نه وانتي طيبه
انا هقوم في اي وقت عشان قرايبنا جاين ولسه في الطرييييييق
انا هقوم في اي وقت عشان قرايبنا جاين ولسه في الطرييييييق