رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ف
ميييييييييييييييي واحشانى مووووووووت اخبارك ايه



هوبا ازيك
أ
أنا الحمد لله بخير يا جميلة



رشااااااااااااااااااا بقى عندك كام سنة؟؟
أ
توتو عاملة ايه انتي وريم؟؟
ف
بخير الحمد لله


بودى اخباره ايه دلوقتى
ر
وانت طيبين ياجماعه بس اوردحى كده:wink::wink::o
ر
:(:(27:(:(
ع
رشروش كل نه وانتي طيبه
انا هقوم في اي وقت عشان قرايبنا جاين ولسه في الطرييييييق
ف
رشرووش;10430429:
وانت طيبين ياجماعه بس اوردحى كده:wink::wink::o


قصدك ايه يعنى:tongue:
أ
رشرووش;10430438:
:(:(27:(:(


وناوية تكرري عملتك امتى ؟؟

العيال بقوا على وش جواز اهم :tongue:
أ
حد سأل على عبدالله بس أنا مكسلة ارجع الصفحة اللي فاتت

هو الحمد لله أحسن ... بقى بينام بالليل والحرارة بطلت تعلى الحمد لله بس فيه كحة ورشح :)

دعواتكم ربنا يتم شفاه على خير يا رب
ر
فراشه فى بيتها;10430448:
قصدك ايه يعنى:tongue:

:wink::wink:يعنى ؟(^)(r)
ر
انهون عمليه العياااااااااااااااااااااال
لما فلسطين تتحرر
هههههههههههههههههههه
أ
بس كده





(^)(^)(^)(^)(^)(^)(^)(^)(^)(^)(^)(^)(^)

وكمان

(g)(g)(g)(g)(g)(g)(g)(g)(g)(g)(g)(g)(g)

بس متاكليش التورتات كلها لوحدك أحسن تتخني :tongue:
أ
رشرووش;10430476:
انهون عمليه العياااااااااااااااااااااال
لما فلسطين تتحرر
هههههههههههههههههههه


يا سلاااااام

مش يمكن اللي هتجيبيه ده يحرر فلسطين:)
ر
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يبقى مش حتتحرر نوهائى
ر
لالالالالالالالالالا مبحبش الحاجات الحلوة
ر
انتو روحتوا فين
انتو بتخلعوا من الهديه ولا ايه
ف
رشا احنا فى تجمع الحوامل تعالى هناك
ر
لا ياختى حد الله خلصوا وتعالو
قال تجمع الحوامل قال امشىىىىىىىىىىىىىىىىىى
فال الله ولا فالك؟
s
السلام عليكم
X