رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
&
09-10-2009 | 04:31 AM
هاقوم اهه بس كنت بشوف صور هدى بتاعه رحلة الاقصر واسوان
E
09-10-2009 | 04:31 AM
هههههههههههههههههههه يمكن يا مها اعملي تحليل كده وشوفي
وطبعا انت وعارفين هتتقابلو فيييييييييييين انا بس مستنياكو تختارو اليوم براحتكو بس ياريت يكون يوم اربع :D
وطبعا انت وعارفين هتتقابلو فيييييييييييين انا بس مستنياكو تختارو اليوم براحتكو بس ياريت يكون يوم اربع :D
&
09-10-2009 | 04:32 AM
ايه ياهدى اللبخ دى طبعا لازم ترجعى
يعععععع
يعععععع
أ
09-10-2009 | 04:32 AM
ده كان ذكرى جوازى الاولى يا سالى كنت كل دقيقة و ربع برجع الاقصر كلها عرفت انى حامل
ب
09-10-2009 | 04:32 AM
يلا يا توتى اطلعى يا حببتى
ا
09-10-2009 | 04:33 AM
انا كنت في شقة ماما ونزلت اجيب حاجة من شقتى خفت لا تمشو قلت افتح من هنا شوية :)
لا واية من غير ماياا سبتها مع ماما
لا واية من غير ماياا سبتها مع ماما
&
09-10-2009 | 04:33 AM
انا هاقوم بقه انتو هتضيعوووووووونى معاكم
مونيتا انا ضفتك ياقمر بعد اذنك طبعا
مونيتا انا ضفتك ياقمر بعد اذنك طبعا
ب
09-10-2009 | 04:34 AM
هههههههههههههههههههههههه
ويبقى الساعة كام بتحديد ياايمان
الا صحيح انتى كنتى عايزة الكتب كتاب امتى؟
بعد العشا ولا بعد المغرب ؟
ههههههههههههههههههههه
ويبقى الساعة كام بتحديد ياايمان
الا صحيح انتى كنتى عايزة الكتب كتاب امتى؟
بعد العشا ولا بعد المغرب ؟
ههههههههههههههههههههه
&
09-10-2009 | 04:34 AM
توتى دا انتى فظيعة يا بنتى يلا انزلى مش خايفة تقعدى لوحدك
يعنى الدقيقة دى هتفرق
يعنى الدقيقة دى هتفرق
&
09-10-2009 | 04:35 AM
بطلوووووووووووووووووووووو رغى
تصبحو على خير
اعاااااااااااااااااااااااااااااا حمودى صحى
سلاااااااااااااااااااام
تصبحو على خير
اعاااااااااااااااااااااااااااااا حمودى صحى
سلاااااااااااااااااااام
ب
09-10-2009 | 04:36 AM
سالى وهدى قوموووووووووووا
وتوتى اطلعى عند مامتك يلالالالالالالالالالالالالا
وتوتى اطلعى عند مامتك يلالالالالالالالالالالالالا
E
09-10-2009 | 04:36 AM
ههههههههههههههههههه لا الساعة براحتكو يا مها اصل يوم الاربع ده جوزو مش بييجي البيت وانا ببقى فاضية مش بيبقى ورايا طبيه يعني عشان اعمل لكو حاجة حلوة بقى
اه كتب الكتاب ياريت يكون بعد العشا افضل يعني
هو اتحدد من غير ما تاخدي رايي انا وسالي ولا ايه ؟
هههههههههههههههههه
اه كتب الكتاب ياريت يكون بعد العشا افضل يعني
هو اتحدد من غير ما تاخدي رايي انا وسالي ولا ايه ؟
هههههههههههههههههه
ب
09-10-2009 | 04:36 AM
ههههههههههههههههههههههههههه
اجرى ياسالى مش هتعرفى تصلحى جوزك كدة
هههههههههههههههههههههههههه
اجرى ياسالى مش هتعرفى تصلحى جوزك كدة
هههههههههههههههههههههههههه
ب
09-10-2009 | 04:37 AM
ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
مانا بشوف اهو عايزينة امتى
هههههههههههههههههههههه
عشان ابلغ السلطات هههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
مانا بشوف اهو عايزينة امتى
هههههههههههههههههههههه
عشان ابلغ السلطات هههههههههههههههههه
ب
09-10-2009 | 04:38 AM
انا دايخةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
ا
09-10-2009 | 04:39 AM
ههههه
ما انا بقولكو قلبي جامد :)
بحب شقتى اوى ومش بخاف منها بجد والله
بس عشر دقايق وهطلع
ما انا بقولكو قلبي جامد :)
بحب شقتى اوى ومش بخاف منها بجد والله
بس عشر دقايق وهطلع
h
09-10-2009 | 04:39 AM
انا جييييت كنت بعمل خطة هدى بس مع ابني لحسن بقى دلوع اوييي
مونيتا انا كمان ممكن اضيفك
مونيتا انا كمان ممكن اضيفك
ب
09-10-2009 | 04:39 AM
سكتو لية؟؟؟؟
هكلم لوحدى هههههههههه
هكلم لوحدى هههههههههه
E
09-10-2009 | 04:40 AM
ميزو صحي
ف
09-10-2009 | 04:41 AM
om_tota;10420304:
انا دايخةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة[/
انتى حامل:cool:؟؟؟؟؟QUOTE]
[QUOTE=toty858;10420305]ههههه
ما انا بقولكو قلبي جامد :)
بحب شقتى اوى ومش بخاف منها بجد والله
بس عشر دقايق وهطلع
انا جبانه موووووووووووووووت
om_tota;10420310:
سكتو لية؟؟؟؟
هكلم لوحدى هههههههههه