الحمد لله يا امانى بخير
وحشتينا اوى يعنى انتى عند ماما دلوقتى؟؟
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
&
09-10-2009 | 04:09 AM
E
09-10-2009 | 04:10 AM
هدى انا هغير منك وهقوم اكلم جوزي انا كمان واقول له يجيب لي وردة من اللي في العربية
هههههههههههههههه
هههههههههههههههه
ا
09-10-2009 | 04:10 AM
اانا كمان بنتى قاعدة على ايدى لما ايدى اتخلعت :) ومش جايلها نوم
أ
09-10-2009 | 04:10 AM
الدكتور مدحت الزيات قال القعاد من 6 - 8 شهور
h
09-10-2009 | 04:10 AM
أجمل ايام العمر;10420133:
يعنى محتاجة جلدة :D
اوووبس ..الحقي ياتوتي هدى قصدها ان انتي حنفيه (بهدي النفوس (a) )
ا
09-10-2009 | 04:11 AM
هقص شعري عند نينا وبنتا الى قبل شارع العريش الناحية التانية باذن الله
&
09-10-2009 | 04:11 AM
هدى ماشاء الله لاقوة الا بالله صور الفرح زى القمر
ربنا يسعدكم ياحبيبتى ويقومك بالسلامة ان شاء الله؟؟
صحيح عملتى ايه فى مشكلة زوجك فى الشغل؟
ربنا يسعدكم ياحبيبتى ويقومك بالسلامة ان شاء الله؟؟
صحيح عملتى ايه فى مشكلة زوجك فى الشغل؟
E
09-10-2009 | 04:12 AM
اهئ اهئ جوزي مش بيرد
عااااااااااااااااا
عااااااااااااااااا
ا
09-10-2009 | 04:12 AM
طيب انا هنزل شقتى تحت بسرعة اجيب حاجة منها وهاجى تانى متمشوش
أ
09-10-2009 | 04:12 AM
ربنا يكرمك يا سالى
و بالنسبة للمشكلة زى ماهى الحمد لله
و بالنسبة للمشكلة زى ماهى الحمد لله
h
09-10-2009 | 04:13 AM
toty858;10420146:
هقص شعري عند نينا وبنتا الى قبل شارع العريش الناحية التانية باذن الله
جربتيه قبل كده؟
m
09-10-2009 | 04:13 AM
ازيك يا ايمان عاملة ايه وازى معاذ هتجبيلوا اخت امورة ولا لسه شوية
اه يا سالى انا عند ماما
هدى عاملة ايه ربنا معاكى انتى بقيتى فى الشهر الكام
اه يا سالى انا عند ماما
هدى عاملة ايه ربنا معاكى انتى بقيتى فى الشهر الكام
أ
09-10-2009 | 04:13 AM
بصرررررة يا ايمان تعالى فى حضن اختك يا حبيبتى
ف
09-10-2009 | 04:13 AM
أجمل ايام العمر;10420133:
يعنى محتاجة جلدة :D[/:D :D :D :DQUOTE]
[QUOTE=toty858;10420139]اانا كمان بنتى قاعدة على ايدى لما ايدى اتخلعت :) ومش جايلها نوم[/
بنات اخر زمن:mad:QUOTE]
[QUOTE=أجمل ايام العمر;10420141]الدكتور مدحت الزيات قال القعاد من 6 - 8 شهور
انا بدأت اقعد ريم
أ
09-10-2009 | 04:13 AM
الحمد لله يا موكا
انا بقيت فى التامن الحمد لله
انا بقيت فى التامن الحمد لله
E
09-10-2009 | 04:13 AM
ايه ده ايه ده يا هبه هي هدى قالت كده فعلا على توتي وتوتي ساكتة ماردتش عليها
ههههههههههههههههه
انا بساعدك مش هتعرفي تهدي النفوس لواحدك
ههههههههههههههههه
انا بساعدك مش هتعرفي تهدي النفوس لواحدك
&
09-10-2009 | 04:14 AM
اوبس
جوزى صحى وقالى انتى لسه قاعدة واياكى تلمسينى ولا تيجى جمبى
وقالى كمان
خليهم ينفعوووووووووووووكى
هههههههههههههههههههههههههه
جوزى صحى وقالى انتى لسه قاعدة واياكى تلمسينى ولا تيجى جمبى
وقالى كمان
خليهم ينفعوووووووووووووكى
هههههههههههههههههههههههههه
E
09-10-2009 | 04:15 AM
الحمدلله يا موكا تمام ومعاذ بخير الحمدلله
ملك عاملة معاكي ايه دلوقتي
باقت بتمشي ولا بتتكلم ولا لسة مافيش حاجة
ملك عاملة معاكي ايه دلوقتي
باقت بتمشي ولا بتتكلم ولا لسة مافيش حاجة
أ
09-10-2009 | 04:16 AM
أم حموودى القمر;10420161:
اوبس
جوزى صحى وقالى انتى لسه قاعدة واياكى تلمسينى ولا تيجى جمبى
وقالى كمان
خليهم ينفعوووووووووووووكى
هههههههههههههههههههههههههه
طيب بذمتك مش احنا هننفعك ...؟؟؟
لما بتضايقى بتفضفضى مع مين ....؟؟؟
هو انتى مش اخدتى غرضك منه و جبتى حمودى ما شاء الله
:D
خلاص اجمدى و قووووى قلبك و بينيله انك ولا على بالك (6)
ف
09-10-2009 | 04:16 AM
أم حموودى القمر;10420161:
اوبس
جوزى صحى وقالى انتى لسه قاعدة واياكى تلمسينى ولا تيجى جمبى
وقالى كمان
خليهم ينفعوووووووووووووكى
هههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
انتى سايباه صاحى (6)
انا عملت نفسى نايمه لحد ما زوجى نام انا جيت:D