رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ا
انا نفسي ابئة اخوة اوى اوى والله بس جوزى مش راضي علشان اخوة في مركز حكومىىىىىىىىىىىىىىىىى ومينفعش
أ
hoba555;10420022:
عاااااااااااا انتو لسه هنا يا رغايين
انتو بتحكو علي الورد انا اعدت اول لجوزي هاتلي ورد هاتلي ورد
لغايه ما بقي كل مناسبه يجبلي ورد لما كرهت الور د
عايزه حاجه تانيه دهب كده يعني
هو حرام يعني جابلي قبل كده سلسله بس انا برده نفسي في دهببببب


انا مش بحب الدهب خاااااااااااااااااااااااااالص :ss:



toty858;10420025:
قلت يا ايمان قالى ابئة خلية ينفعك تحب تروحى تكلمية تانى ههههههه

لا لسة مش حطيت ليها صور خالص ياسالى بس لما امسح فيس بوك جوزى من عندى علشان هو فاكر ان جايب بيبي محدش جابة وهيتحسد هههههههههههه



جوزك بيخاف من الحسد ...؟؟ :)
E
الله يسلمك يا مها باين كده بيطله ضرس جديد

عسل يا سالي ماشاء الله حلوة اوي الصورة دي
ف
حمودى عسللللللللللللللللل

ماشاء اللله يا سالى
E
ههههههههههههههههههههههه هدى هموت من الضحم بجد ايه يا بنتي ده
أ
مونى فى جروب اسمه بنات عروس ابعى ريكويست و ابعتى هنا على الخاص للقاء او لعاشقة الرحمن اللى هى دينا اسمك على الفيس بوك و اسمك على عروس عشان هم شم بيقبلوا اى حد
أ
ضحك ليه يا ايمان انا قلت ايه ؟؟؟؟؟
ا
اة ياهدى اوى اوى وراثة عندهم الحكاي دى
ف
toty858;10420036:
انا نفسي ابئة اخوة اوى اوى والله بس جوزى مش راضي علشان اخوة في مركز حكومىىىىىىىىىىىىىىىىى ومينفعش



مشس فاهمه حاجه:cool:
أ
زى جوزى


بمناسبة جوزى تفتكروا الفرح لسسسه كل ده مخلصش ...؟؟؟
ا
يعنى ياهدى مش بيقبلو اى حد بس بيقبلو بنات مشاركاتهم قليلة اوى ؟؟؟
طب دول نضمنهم منين
&
هدى انتى اسمك ايه على الفيس بوك ياريت تبعتيهولى علشان اضيفك حالا
انا اسمى ام حموودى القمر
ب
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه

ماشى ياسالى
انا سهلة البس النقاب
بس جوزى لو التحى
يرفدوووووووووة من شغلة

يبقى اية الحل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ا
فراشه فى بيتها;10420058:
مشس فاهمه حاجه:cool:

يعنى نفسي البس النقاب بس مش هينفع علشان شغل اخو جوزى بيعتبروا الحاجات دى كدة يعنى فهمتى حاجة
أ
انا

Huda Ahmed Saker
ب
اة زمان الفرح خلص
طب جربى اتصلى شوفى

ينفع اشوف الصور من غير مااكون مشتركة ف البوك فيس
ف
toty858;10420036:
انا نفسي ابئة اخوة اوى اوى والله بس جوزى مش راضي علشان اخوة في مركز حكومىىىىىىىىىىىىىىىىى ومينفعش


toty858;10420076:
يعنى نفسي البس النقاب بس مش هينفع علشان شغل اخو جوزى بيعتبروا الحاجات دى كدة يعنى فهمتى حاجة



امممممممممممممممم

طبعا فهمت كل حاجه:D
&
بطتى حمدا لله على السلامة ياقمر

مها عاجبها اوى حوارنا انا وايمان واحنا بنقول المصطلحات الاتيه:
اخ او اخت يعنى ملتزمين يعنى زى حضرتك كده
او اقول زوجى كده يعنى فهمتى؟؟
ام مايا والله مش شرط خااااااالص انا واحدة صاحبتى جوزها ظابط ومامتها منتقبة وباباه ملتحى
وهى قريبا هتلبسه وهو اللى بيزم عليها كمان
أ
لا مينفعش يا مها


انا اتصلت يا مها مش بيرد
ب
بس انا متهيالى يا توتى الوظيفة بتعمل تحريات عن العيلة ف اول الشغل
لكن انتو دلوقتى اتجوزتو خلاص مالهمش دعوة بقى
ولا بعد الشر هيطلقكوا من بعض
X