رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
&
بالنسبة لموضوع النوم فى اوضة تانية وكده
انا طبعا بنام مع محمود فى اوضة الاطفال وجوزى فى اوضتنا لوحده لان محمود بيصحى كل نص ساعه كالعادة وانتو عارفين القصة
لكن بصراحة بقاله كام يوم بينام معانا فى اوضة الاطفال انا وهو على سرير وحمودى على سرير
هية نص ساعه محمود يصحى اروح ارضعه وانام جنبه من التعب محسش بنفسى وهو يصلى الفجر ويرجع اوضته
ا
البت مايا قعدة على رجلى وبتراقبنى شكلها هتروح تحكى لابوها حاكم هيا نسخة منة :) وغدة
E
جوزك بيعمل ايه في اسكندرية يا هدى
بلاش من كده
هههههههههههههههههه


يابنات فيه حاجة بتضايقني بجد
ان جوزي عمره ما جاب لي وردة :(
اقولهاله ازاي دي بجد نفسي اوي يجيب لي وردة قلت له مرة في ساعة صفا كده قال لي ليه انتي خطيببتي قلت واحنا مخطوبين مش جبت لي وردة هاتهالي دلوقتي قال لي ان شاء الله :(

انا مرة جبت له وردة والله كان طبيعي وريحته حلوة اوىىىىى عشان يبقى يحيب لي بس مش بيحيب :(
ب
وانتى اعدة هنا يا هدى ربنا يصبرك

وقويتى قلبك ازاى بقى؟؟؟؟؟؟؟؟


سالى كان فرح مين النهاردة ؟
اكيد مش من الاخوة ههههههههههههههههههه
&
انا كمان بقوله انت مش بتغير عليا علشان منتقبة ومحدش بيشوفنى لكن انت مكشوف للناس كلها وانا بس اللى اغير عليك
&
لا يامها ده مش فى العمارة بتاعتنا ده فى العمارة اللى جنبنا انا اصلا خرجت وجيت لقيت نور على العمارة ومعرفش حاجة خالص
انتى كنتى عند مامتك النهاردة؟؟
E
عادي يا توتي ثقة زايدة اكييييييييييييييييد انا مرة برضو زعلت وقفلت الاوضة بالترباس بس كنا لسة ماجبناش اوضة الاطفال ولا معاذ بس ماكسرش الباب قعد يخبط بس انا مافتحتش
وساعتها جوزي فرش الكوفيرته على الارض ونام

سالي انا ساعات بعمل كده اروح انيم معاذ اصحى الصبح الاقي جوزي نزل الشغل وانا نايمة جنب معاذ في اوضته هههههههههههه
&
ايمان معلش يا بنتى جوزى عاملاها مرة واحنا مخطوبين ومرة بعد الجواز ومكررهاااااش تانى ابدااااااااااااا
E
هههههههههههههههههههه
مها طبعا مش من الاخوة لان كان فيه اغاني شغالة والاخوة مش بيشفلو اغااااااااااااني ههههههههههههههه

سالي انا كنت تحت بيتكو انهرده بس طبعا ماطلعتش يعني عشان مابحبش اروح لحد فجاة كده كنت بشتري حاجة من الصيدلية اللي تحتكو
&
انا بصراحة نفسى اجمد قلبى وانا فى اوضتى ومحمود فى اوضته بس مش بقدر خالص وخصوصا انه بيصحى كتييييييييييييييييييييير لما يظبط نومه ابقى اشوف
ب
هههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه

توتى عسل والله جوجدعة كمان ع حركة البا دى نفسى اعملها



ايمان الرجالة مش بيحبو الكلام المباشر لو تحبى تطولى بالك زى ما هدى قالتك افضلى انتى هاتى ورد لحد ما يتعدى ويجيب
بجد الرجالة بيحبو اللف والدوران وتجيلة من هنا يجيلك من هنا هههههههههههههههه




سالى اوضة واوضة دى
احنا فيها من ساعة ماولدت هاهاها
بس فعلا موضوع غلط جداااااااااااا
بس مش عارفا اغيرة
أ
toty858;10419928:
ايوة يا مها كلنا نويانا وحشة :)
والله يا ايمان زى مبقولك كدة مش عارفة دى ثقة زايدة ولا جبلة زايدة بردو هههههه ربنا يهدية يارب

انا عكسكو خالص انا قبي جامد اخر حاجة
مرة قفلت باب الاوضة بالترباس فضل يخبط علشان افتح وانا مفيش لغاةي ماكسر الباب والترباس :) نياهاهاها



(y) (y) (y)


toty858;10419936:
البت مايا قعدة على رجلى وبتراقبنى شكلها هتروح تحكى لابوها حاكم هيا نسخة منة :) وغدة



هههههههههههههههههههههه

و خلللى بالك البنت حبيبة ابوها :D


*Om Mo3az*;10419937:
جوزك بيعمل ايه في اسكندرية يا هدى
بلاش من كده
هههههههههههههههههه


يابنات فيه حاجة بتضايقني بجد
ان جوزي عمره ما جاب لي وردة :(
اقولهاله ازاي دي بجد نفسي اوي يجيب لي وردة قلت له مرة في ساعة صفا كده قال لي ليه انتي خطيببتي قلت واحنا مخطوبين مش جبت لي وردة هاتهالي دلوقتي قال لي ان شاء الله :(

انا مرة جبت له وردة والله كان طبيعي وريحته حلوة اوىىىىى عشان يبقى يحيب لي بس مش بيحيب :(



جوزى عنده فرح واحد صاحبه و كمان مش هيرجع غير يوم السبت ان شاء الله :D

و بالنسبة لموضوع الوردة وسعت منك شوية دى
m
ياه يا ايمان نفس لتعليق بقول لجوزي بقالك قد ايه مجبتليش ورد يقولي ما انا ياما جبت فقلتله من يوم م جبت بيرو مجبتليش خالص يقولي ماهي بيرو احلى ورده في حياتنا طب ارد عليه اقوله ايه

بالمناسبه عيد جوازنا الثاني اقترب اقترحوا عليا افكارات من هدية ومن جو رومانسي لن عيد جوازي الي فات كان عندي اكتئاب الولاده وكان يوم مش ولا بد
&
والله يا ايمان طب كنتى تعالى انا نازله متاخر نازلة على 9 وشوية ورحت لحماتى
انا بقى بحب المفاجأت
ا
وانا برضو طلبت كتير اوى ورد ولا حياة لمن تنادى

انا اعرف جوزى من 10 سنين لاننا جيران بس في النص اختلفنا وانا كنت هتخطبب لواحد تانى كان المعيد بتاعى في الجامعة كان كل يوم يجبلى بوكية ورد ولو مروحتش الجماعة يجى يزورنا في البيت ومعاة الورد :)
h
toty858;10419859:
مهو انا هقص شعري يوم الخميس وطولت ضوافري عاوزة اعمل حركات دلع زى لما اضحك هيهيههي زى المنحرفين كدة ههههههههههههه


ههههههههههههههههههههههههه منحرفين مش لاقيه عليكي خالص يبنتي دانتي شكلك كووتي خالص
&
تشوفو احدث صورة لحمودى؟
ب
اة يا سالى كنت عند ماما النهاردة بس كا نعندنا موضوعين هااااامين بنتناقش فيهم
فامعرفتش لا ااكلمك واجيلك ولا اقولك تعالى مع ان كان نفسى اطمن عليكى والله واسال ع جوزك

المهم انا عارفا ان الفرح كا ف العمارة اللى جمبكو واقولك انا بقى فرح مين بدام مش من الاخوة هههههههههه

تقريبا فرح اللى اسمها لينا اللى ف الدور التانى هيا ف الطب واعرفها من ايام ثانوى بس ماليش علاقة جامدة بيها
اى خدمة هههههههههههههههههه
E
مش كده يا هدى انا برضو بقول كده
يعني انسى الموضوع يعني ماااااااااااشي مش عاوزين ورد

موني هتكملي سنتين بس متجوزة انا كملت التلاتة :D
هقترح عليكي اقتراح نامي انتي وجوزك جنب بعض من اول اليوم ده وبيرو تنام في اوضتها
انا قريت حاجة كده بس طبعا مانفعتش لان كان المفروض اقراها قبل ما اتجوز
انك ماتلبسيش القميص بتاع يوم الفرح خااااااااالص غير بعد سنة مصلا من جوازكو وطبعا لما تلبسيه جوزك هيفتكره وهتبقى حركة حلوة اوي
بس للاسف انا كنت بلبسه عادي يعني
&
هدى عملتيلى ايه فى موضوع الانضمام لجروب عروس على الفيس بوك
شكلك نفضتيلى؟؟؟
X