ههههههههههههههههههههه
هدى اكيييييييييييييييد انتي عملتي لجوزك حاجة وبقى بيخاف منك
انا بصراحة مش بطييييييييييييق كده ابدا ومش بييجي لي نوم اصلا لو احنا كده
الا طبعا لو متخانقين بسيبه وببروح انام جنب معاذ اصلا بس ده لما بيبقى هو الغلطان وده الطبيعي يعني
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
E
09-10-2009 | 02:58 AM
h
09-10-2009 | 03:02 AM
انا بقى بنام على سرير وجمبي محمد وجوزي على سرير واحيانا بنام في اوضة مع محمد لوحدينا بس انا بخاف في شقتي انام لوحدي لكن عند ماما بنام لوحدي عادي
m
09-10-2009 | 03:03 AM
اعترفي ياهدى عملتي ايه في جوزك
هههههههههه
هههههههههه
أ
09-10-2009 | 03:03 AM
والله يا ايمان حاولت معاه
يقوللى انتى بتاخدى الغطا وا ان بسقع و عايز غطا لوحدى
اقوله طيب انا نفسى احس انى متجوزة يقوللى امال البت اللى جوة دى ايه ؟؟؟
اعااااااااااااااااااااااااااا
يقوللى انتى بتاخدى الغطا وا ان بسقع و عايز غطا لوحدى
اقوله طيب انا نفسى احس انى متجوزة يقوللى امال البت اللى جوة دى ايه ؟؟؟
اعااااااااااااااااااااااااااا
أ
09-10-2009 | 03:04 AM
معملتلوش حاجة والله
بس بيقوللى مش بحب اللزقة
راجل مش رومانسى خالص
بس بيقوللى مش بحب اللزقة
راجل مش رومانسى خالص
ا
09-10-2009 | 03:04 AM
واضح فعلا ياهدى انى صحى في يوم وانتتى بتقرمية من ودانة ولا دراعة
E
09-10-2009 | 03:05 AM
ههههههههههههههههههه والله يا هدى انتي عسل
هو انتي جوزك بييجي يبات معاكي عند مامتك ؟
عارفة انا جوزي المواضيع دي مش فارقة معاه برضو بس انا مش بقول انا بعمل على طول احنا بتوع فعل مش كلام ههههههههههههههه
هو انتي جوزك بييجي يبات معاكي عند مامتك ؟
عارفة انا جوزي المواضيع دي مش فارقة معاه برضو بس انا مش بقول انا بعمل على طول احنا بتوع فعل مش كلام ههههههههههههههه
m
09-10-2009 | 03:05 AM
مقنع برضه
أ
09-10-2009 | 03:05 AM
لا والله يا بنات ده انا حتى مززززة
هو بس مش بيحب الاختلاط الزيادة
هو بس مش بيحب الاختلاط الزيادة
أ
09-10-2009 | 03:06 AM
بيبات كتير يا ايمان
بس انتوا عارفين انا جربت معاه خطة و نجحت
بس انتوا عارفين انا جربت معاه خطة و نجحت
E
09-10-2009 | 03:08 AM
اه والدنيا حار بقى والكلام المحفوظ بتاعهم ده
كلهم كده يا بنتي والله بس المطلوب منك بقى انه مايتعودش على كده
هلي بالك نصيحة مني يعني اوعي تسيبيه يروح ينام في اوضة تانية لما تولدي بالسلامة ان شاء الله تنامو على سرير واحد انتو التلاتة انا كنت بعمل كده وشوية بقيت اخط معاذ في سريره وبعد كده ويدته اوضته بقى
والحمد لله راضية جدااااا عن اللي انا عملته ده مع ان معظم الناس يقولو لي قلبك جامد عشان بنيم معاذ في اوضة لواحده
بس لاازم اعمل ايه يعني ومش قلبي جامد ولا حاجة والله بالعكس انا ماكنتش بعرف انام وهو بعيد عني وكنت بفضل اعيط بس الحمدلله فترة وعدت وراحت لحالها ودلوقتي انا مبسودة ومعاذ خلاص اتعود انه بيصحى ييجي لي اوضتي
كلهم كده يا بنتي والله بس المطلوب منك بقى انه مايتعودش على كده
هلي بالك نصيحة مني يعني اوعي تسيبيه يروح ينام في اوضة تانية لما تولدي بالسلامة ان شاء الله تنامو على سرير واحد انتو التلاتة انا كنت بعمل كده وشوية بقيت اخط معاذ في سريره وبعد كده ويدته اوضته بقى
والحمد لله راضية جدااااا عن اللي انا عملته ده مع ان معظم الناس يقولو لي قلبك جامد عشان بنيم معاذ في اوضة لواحده
بس لاازم اعمل ايه يعني ومش قلبي جامد ولا حاجة والله بالعكس انا ماكنتش بعرف انام وهو بعيد عني وكنت بفضل اعيط بس الحمدلله فترة وعدت وراحت لحالها ودلوقتي انا مبسودة ومعاذ خلاص اتعود انه بيصحى ييجي لي اوضتي
ا
09-10-2009 | 03:09 AM
خطة اية قوليلنا
انا مستحلفة لجوزى المرادى وهعملو قرد واتنطط ادامة علشان يررجع زى الاول
انا مستحلفة لجوزى المرادى وهعملو قرد واتنطط ادامة علشان يررجع زى الاول
E
09-10-2009 | 03:09 AM
خطة في ايه يا هدى في العضضضضضضضض
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
أ
09-10-2009 | 03:09 AM
لا ماهو انا ناوية ان شاء الله انيم لولى لوحدها
E
09-10-2009 | 03:12 AM
شاطرة يا توتي اهم حاجة انك تبقى عندك عزيمة انك ترجعيه
انا مريت بفترة بجد صعبة جدا وطبعا كنت بحكي لكو على كل حاجة كنا بنتانق ست ايام في الاسبوع ونتصالح يوم ههههههههههههههه
ربنا ما يعيدها ايام ياااااااااااااارب
دلوقتي الحمدلله انا بقيت بمسك نفسي شوية وباجي على نفسي كتير عشان ماتحصلش مشكلة واهي ماشية ومش بنتخانق كتير زي الاول الحمدلله
بس برضو لما بنتخانق ببقى بدعي ربنا انه يبات بره البيت وببقى مبسوطة لما يقضي طول اليوم بره بكون مش طايقااااااااااااااااااااه
انا مريت بفترة بجد صعبة جدا وطبعا كنت بحكي لكو على كل حاجة كنا بنتانق ست ايام في الاسبوع ونتصالح يوم ههههههههههههههه
ربنا ما يعيدها ايام ياااااااااااااارب
دلوقتي الحمدلله انا بقيت بمسك نفسي شوية وباجي على نفسي كتير عشان ماتحصلش مشكلة واهي ماشية ومش بنتخانق كتير زي الاول الحمدلله
بس برضو لما بنتخانق ببقى بدعي ربنا انه يبات بره البيت وببقى مبسوطة لما يقضي طول اليوم بره بكون مش طايقااااااااااااااااااااه
m
09-10-2009 | 03:12 AM
بيلار صحيت اهئ اهئ
h
09-10-2009 | 03:13 AM
هدى جوزك زييييييي ..انا برضه مش بحب حد يزاحمني في السرير سريري وانا حره فيييييييه :D ..احيانا بحس اني مش قادره اعيش دور الزوجه بقى واني انام جمب حد و اكل مكانه كده يعني
E
09-10-2009 | 03:13 AM
صح كده يا هدى ربنا يعينك ان شاء الله عليها وعلى باباها
دلوقتي معاذ بقى لو باباه لمسني بس كده يفضل يصوت ويشيل ايده من عليا هههههههههههههههههه
بس باباه اوقات بيضايق اوي يقعد يقول له ايه مراتي وانا حر فيها هي مراتي ولا مراتك انت
هيقطعو نفسهم عليا يا عيني
ههههههههههههههههههههههه
دلوقتي معاذ بقى لو باباه لمسني بس كده يفضل يصوت ويشيل ايده من عليا هههههههههههههههههه
بس باباه اوقات بيضايق اوي يقعد يقول له ايه مراتي وانا حر فيها هي مراتي ولا مراتك انت
هيقطعو نفسهم عليا يا عيني
ههههههههههههههههههههههه
ا
09-10-2009 | 03:14 AM
والله يا ايمان جوزى كدة متغير من ساعة الولادة زى اللى اتخبطت على دماغة ومش عارف يفوق بس بجد حياتنا كدة هتنهار ولازم على قد ماقدر انى ارجعو تانى ليا لانى فعلا بحبو بس تصرفاتة بتكرهنى فية
أ
09-10-2009 | 03:15 AM
لا هقولللكم
بصوا الرجالة كلللهم مش بتوع كلام زينا و مش بيعرفوا يعبروا عن مشاعرهم يعنى انا مكنتش بطلب من جوزى حاجة غير انه ياخدنى فى حضنه يطبطب عليا كدة يعنى مش طالبة اى حاجة تانية لانى طلعت شفت ان ابويا بيععمل كدة مع امى و ده العادى
جوزى بقى كان بيشوف انى لو رحت حضنته ولا عملت حخاجة يبقى اناى ليا غرض و يقعد يحرجنى وي قوللى فى ايه ...؟؟؟
يعنى هو انا ملبسش و انت متاخدنيش فى حضنك ولا تقرب منى الا لو كان ليك غرض فى حاجة ...؟؟
اتكلمت كتيييييييييييييييييييييييييييييييير فى الموضوع ده و قلتلته لو اخدجتنى فى حضنك بس و نمت جنبك مش عايزة اى حاجة تانية من الدنيا
مفييييييييييييييييييش ولا حياة لمن تنادى
المهم قلت يمكن انا لو فضلت انا اعمل كدة هو يتعود يتعدى متى يعنى
فضلت انا اروح من نفسى وهو نايم و احضنه واطبطب عليه كان اوقات كتير بيكون صاحى و يعمل نفسه نايم او يقوم ساحب نفسه و مكمل نوم و كان بيحسسنى انى بشحت منه
او انى ليا غرض انتوا طبعا فاهمينه
و سعات كتير كنت بعيط
لان انا كدة كنت بحس انى بشحت من الحنان
وانا بالنسبة لى الحنان اهم من الحب مليووووووووووووووووون مرة
قلبت بقى الخطة بالعكس تماما
بقيت اتجاهله
يعنى هو لما يقرب منى ابعد ولا المسه حتى لو بالغلط ولو جيه ناحيتى ابعد و اعامله زى ما كان بيعاملنى
كان بيتضايق كتير و فجاة لقيته اتغييييييييييييييييييييييييييييير تماما
يعنى اكون نايمة نعسانة الاقيه قام غطانى و باسنى من راسى و حضننى و رجع ينام تانى و بقى حنووون اكتر
حس انى تعبت و فعلا دى جابت نتيجة معاه جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بصوا الرجالة كلللهم مش بتوع كلام زينا و مش بيعرفوا يعبروا عن مشاعرهم يعنى انا مكنتش بطلب من جوزى حاجة غير انه ياخدنى فى حضنه يطبطب عليا كدة يعنى مش طالبة اى حاجة تانية لانى طلعت شفت ان ابويا بيععمل كدة مع امى و ده العادى
جوزى بقى كان بيشوف انى لو رحت حضنته ولا عملت حخاجة يبقى اناى ليا غرض و يقعد يحرجنى وي قوللى فى ايه ...؟؟؟
يعنى هو انا ملبسش و انت متاخدنيش فى حضنك ولا تقرب منى الا لو كان ليك غرض فى حاجة ...؟؟
اتكلمت كتيييييييييييييييييييييييييييييييير فى الموضوع ده و قلتلته لو اخدجتنى فى حضنك بس و نمت جنبك مش عايزة اى حاجة تانية من الدنيا
مفييييييييييييييييييش ولا حياة لمن تنادى
المهم قلت يمكن انا لو فضلت انا اعمل كدة هو يتعود يتعدى متى يعنى
فضلت انا اروح من نفسى وهو نايم و احضنه واطبطب عليه كان اوقات كتير بيكون صاحى و يعمل نفسه نايم او يقوم ساحب نفسه و مكمل نوم و كان بيحسسنى انى بشحت منه
او انى ليا غرض انتوا طبعا فاهمينه
و سعات كتير كنت بعيط
لان انا كدة كنت بحس انى بشحت من الحنان
وانا بالنسبة لى الحنان اهم من الحب مليووووووووووووووووون مرة
قلبت بقى الخطة بالعكس تماما
بقيت اتجاهله
يعنى هو لما يقرب منى ابعد ولا المسه حتى لو بالغلط ولو جيه ناحيتى ابعد و اعامله زى ما كان بيعاملنى
كان بيتضايق كتير و فجاة لقيته اتغييييييييييييييييييييييييييييير تماما
يعنى اكون نايمة نعسانة الاقيه قام غطانى و باسنى من راسى و حضننى و رجع ينام تانى و بقى حنووون اكتر
حس انى تعبت و فعلا دى جابت نتيجة معاه جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا