ازيك يا توتي وازي مايا
اهو راي تاني من الرجالة اهو ماعندوش اي ماااااااااانع لو حملت
ان شاء الله يا توتي اول ما تفطمي مايا تحملي على طوووووووول
ههههههههههههههه شكلك بتعضيه يا هدى حرام عليكي الراجل
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
E
09-10-2009 | 02:11 AM
h
09-10-2009 | 02:11 AM
toty858;10419298:
هوبي انتى اخدتى حبوب الرضاعة ؟؟
طيب هيا بتنزل نقط دم طول الشهر ؟؟؟؟
اه اخدت حاجه اسمها اكسلوتون ومش بتنزل دم خالص
أجمل ايام العمر;10419301:
اه كويس يا هوبى و بتتخن الحبوب دى ...؟؟
انا نفسى اخلف 6 ان شاء الله
انا لو اطول احمل على الحمل ده كنت عملتها :D
على راى جوزى خرجى الساكنة اللى جوة الاول و بعدين سكنى الشقة لحد تانى :)
ماشاء الله ربنا يعينك يا هدى والله دول هيجننووووكي ..لا الحبوب اللي باخدها متخنتنيش خالص الحمدلله بس شعري بيقع بغباء مش عارفه من الحبوب بقى وللا من الرضاعه نفسها
أ
09-10-2009 | 02:12 AM
*Om Mo3az*;10419303:
الحمدلله يا مها ازيك انتي وازي توتا اخباركو ايه
والحمل عامل معاكي اييييييييه
ههههههههههههه مش مهم يا موني المهم انها خافت على نفسها احسن يتجوز غيرها بجد وسمعت الكلام
ربنا يقومها بالسلامة يا رب
طبع ايا هدى مش ضامن الولد بس انتي عارفة شغل التجارة ده الراجل بيحب انه يكون عنده ولد عشان يساعده لما يكبر في الشغل والورث برضو والتفكيرات الغريبة دي
انا جوزي بيقول لي معاذ لما يكبر شوية هاخده معايا المحل وهبهدله هناك هههههههههههههههههه
بقعد اقول له حرام عليك يقول لي هاتي لك بنت تساعدك في شغل البيت ومالكيش دعوة بمعاذ ههههههههههههههه
قسمهالي انا اخد البنت تساعدني وهو الولد يساعده
دنيا غرييييييييييييييبة
انتوا جايبين العيال تشغلوهو عندكم :ss:
E
09-10-2009 | 02:12 AM
ستبي ويندوز يا موني وستبي لي معااااااااااااااكي
انا كنت باخد حبوب منع الحمل مع الرضاعة برضو بس بنت اخو زوجي دكتورة نسا وبتقول لي انها بتعمل ميه تحت الجلد وبتتخن
انا كنت باخد حبوب منع الحمل مع الرضاعة برضو بس بنت اخو زوجي دكتورة نسا وبتقول لي انها بتعمل ميه تحت الجلد وبتتخن
ا
09-10-2009 | 02:13 AM
انا مخدتش اى مانع :(
وجوزى جاى بعد اسبوع
الدكتور مرديش يركبلى لوب قالى بنركبة بعد البيبي التانى خصوصا ان جوزى مش موجود طول الوقت
وخوفنى من الحبوب قالى هتنقطى طول الوقت وفعلا قريبة جوزى قالتلى كدة قالى استخدم الكوندوم حتى جربة ؟؟؟
وجوزى جاى بعد اسبوع
الدكتور مرديش يركبلى لوب قالى بنركبة بعد البيبي التانى خصوصا ان جوزى مش موجود طول الوقت
وخوفنى من الحبوب قالى هتنقطى طول الوقت وفعلا قريبة جوزى قالتلى كدة قالى استخدم الكوندوم حتى جربة ؟؟؟
أ
09-10-2009 | 02:14 AM
moneta;10419321:
على سيرة النت حد يفدني يا استاذات الهوت ميل عندي طلب اني نزل نسخة الماسنجر الجديده ومزلناها بفتحه ملقتش فيه اسماء خالص يعني الناس الي مسجلاهم عندي وشلته ونزلت غيرة نفس المشكله صحبتي فتحت ميلي من عندها قالتلي الاسماء باينه عادي فانا مش فاهمه ايه الي عندي واما بحاول نزل نسخه قديمة مش بيرضى اهئ اهئ
عندى نفس المشكلة :confused:
*Om Mo3az*;10419322:
ازيك يا توتي وازي مايا
اهو راي تاني من الرجالة اهو ماعندوش اي ماااااااااانع لو حملت
ان شاء الله يا توتي اول ما تفطمي مايا تحملي على طوووووووول
ههههههههههههههه شكلك بتعضيه يا هدى حرام عليكي الراجل
انتى مش شفتى صورتى شكلى بعض ....؟؟؟
hoobie;10419323:
ماشاء الله ربنا يعينك يا هدى والله دول هيجننووووكي ..لا الحبوب اللي باخدها متخنتنيش خالص الحمدلله بس شعري بيقع بغباء مش عارفه من الحبوب بقى وللا من الرضاعه نفسها
كنتى كام يوم الولادة و بقيتى كام .؟..؟؟؟ :D
E
09-10-2009 | 02:15 AM
ههههههههههههههههه اه مش كده يا هدى
لا جوزي نفسه يطلع معاذ راجل وبيقول لي الشغل اكتر حاجة هتخليه يعتمد على نفسه
بس طبعا انا مش موافقة على كدع غير بقى لما يكبر خالص يبقى في ثانوي ولا جامعة كده ان شاء الله
وانا بحب اصلا لما اشوف بنت بتساعد مامتها في شغل البيت مهما كان سنها ولو بتعمل حاجة بسيطة اوي ونفسي اعود بناتي على كده ان شاء الله
نفسي اجيب بنتين تووووووووووووووووووووووووام :D
عشان انتحر قريب ههههههههههههههههههه
لا جوزي نفسه يطلع معاذ راجل وبيقول لي الشغل اكتر حاجة هتخليه يعتمد على نفسه
بس طبعا انا مش موافقة على كدع غير بقى لما يكبر خالص يبقى في ثانوي ولا جامعة كده ان شاء الله
وانا بحب اصلا لما اشوف بنت بتساعد مامتها في شغل البيت مهما كان سنها ولو بتعمل حاجة بسيطة اوي ونفسي اعود بناتي على كده ان شاء الله
نفسي اجيب بنتين تووووووووووووووووووووووووام :D
عشان انتحر قريب ههههههههههههههههههه
أ
09-10-2009 | 02:16 AM
*Om Mo3az*;10419333:
ستبي ويندوز يا موني وستبي لي معااااااااااااااكي
انا كنت باخد حبوب منع الحمل مع الرضاعة برضو بس بنت اخو زوجي دكتورة نسا وبتقول لي انها بتعمل ميه تحت الجلد وبتتخن
انا اخدت نوع من حبوب منع الحمل اسمه جينيرا 7 شهور متخنيش خااااااااااااااااااالص
مش كله بيتخن يا ايمان انواع
toty858;10419342:
انا مخدتش اى مانع :(
وجوزى جاى بعد اسبوع
الدكتور مرديش يركبلى لوب قالى بنركبة بعد البيبي التانى خصوصا ان جوزى مش موجود طول الوقت
وخوفنى من الحبوب قالى هتنقطى طول الوقت وفعلا قريبة جوزى قالتلى كدة قالى استخدم الكوندوم حتى جربة ؟؟؟
بالنسبة للحبوب مش كلها تخليكى تنقطى انا اخدت جينيرا ممتاااااااااااااازة (y)
و بالنسبة للكندوم انا بكرهه مووووووووووووووووووووووووووووووووووت و كمان جوزى مش مريح كدة و تحسى انه مقرررررررررف
ب
09-10-2009 | 02:17 AM
الحمد لله ياايمان
الحمل ادعيلى
وعقباااالك يارب
الحمل ادعيلى
وعقباااالك يارب
E
09-10-2009 | 02:17 AM
انتي وجوزو يعني يا هدى شكل بعض
ماحستش كده بصراحة يمكن الصور مش واضحة عندي بس حسيت ان جوزك هادي اوي :D
ماحستش كده بصراحة يمكن الصور مش واضحة عندي بس حسيت ان جوزك هادي اوي :D
h
09-10-2009 | 02:18 AM
أجمل ايام العمر;10419344:
عندى نفس المشكلة :confused:
انتى مش شفتى صورتى شكلى بعض ....؟؟؟
كنتى كام يوم الولادة و بقيتى كام .؟..؟؟؟ :D
ههههههههه يبنتي متخفيش والله هترجعي زي الاول ان شاء الله سيبك من البت توتي والبت مي اللي بيخوفوكي دول :D
انا في التاسع كنت فوق ال65 وبعد الولاده بحوالي اسبوعين تقريبا كنت 55 على ما تميت كنت 53 ودلوقتي انا 50 مش بزيد جرام رغم اني ولا بعمل دايت والرياضه قليل جدا برضه
ع
09-10-2009 | 02:18 AM
ليه يا توتي قالك اللوب بعد التاني
انا ركبته عادي وبرده مها تقريبا
انا ركبته عادي وبرده مها تقريبا
m
09-10-2009 | 02:18 AM
سبحان لله انا جوزي بيضايق جدا اما بروح ابات عند بابا وبيحسسني بنأنيب الضمير اني سايباه لوحده
رجاله مش عاجبها العجب ياخواتي
رجاله مش عاجبها العجب ياخواتي
ب
09-10-2009 | 02:19 AM
الكوندوم
يعنى اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يعنى اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
E
09-10-2009 | 02:19 AM
ربنا معاكي يا مها انتي وهدى وكل الحوامل يااااااااااااااااارب
انا اخدت مايكرولوت برضو 6 شهور ومش تخنت خالص ياهدى
بس هي ليها اضرار برضو اي حبوب منع الحمل عموما يعني
بابا الله يرحمه كان كل لما يشوفني باخدها يزعق لي ويقول لي بطليها
انا اخدت مايكرولوت برضو 6 شهور ومش تخنت خالص ياهدى
بس هي ليها اضرار برضو اي حبوب منع الحمل عموما يعني
بابا الله يرحمه كان كل لما يشوفني باخدها يزعق لي ويقول لي بطليها
أ
09-10-2009 | 02:20 AM
*Om Mo3az*;10419379:
انتي وجوزو يعني يا هدى شكل بعض
ماحستش كده بصراحة يمكن الصور مش واضحة عندي بس حسيت ان جوزك هادي اوي :D
هادى جدا
ربنا يخليهولى يارب :D
hoobie;10419382:
ههههههههه يبنتي متخفيش والله هترجعي زي الاول ان شاء الله سيبك من البت توتي والبت مي اللي بيخوفوكي دول :D
انا في التاسع كنت فوق ال65 وبعد الولاده بحوالي اسبوعين تقريبا كنت 55 على ما تميت كنت 53 ودلوقتي انا 50 مش بزيد جرام رغم اني ولا بعمل دايت والرياضه قليل جدا برضه
ماهو انا عارفة انهم متغاظين منى :D
E
09-10-2009 | 02:20 AM
ما انا بقول لك يا موني كل واحد براي ومحدش عاجبه حاله ههههههههههههههه
ع
09-10-2009 | 02:21 AM
هدي علي حسب طبيعه جسمك لو بتنزلي بسرعه في طبيعتك رفيعه هتخسي
انا كنت تقريبا 82 او 85 ودلولقتي 64
انا كنت تقريبا 82 او 85 ودلولقتي 64
h
09-10-2009 | 02:21 AM
توتي انا رأيي تاخدي الحبوب اللي انا باخدها دي لانها خفيفه جدا هي مش بتأثر على عملية التبويض زي النوع العادي لا دي بتأثر على نوعية الحيوان المنوي اللي بيدخلك فبتخليه مش مناسب لانه يعمل حمل ..حاجه يعني شبه موضعيه كده ..ودكتوري اساسا متشدد جداااا والله ومبيديش ادويه انا استغربت انه وافق اخد حبوب لانه في الاول قالي ركبي لوب
ا
09-10-2009 | 02:22 AM
مهو يادوو انا ملتزمة بحبوب الرضاعة اللى فيها هرمون قليل
هوبي وزنك زىى بالظبط نفس الرنج بس انا قبل الحمل على ططول كنت 44 وثبت على 52
مش عارفة والله ياهوبا هو سئلنى عاوزة تحملى تانى امتة قلتلة بعد الرضاعة فقالى خلاص بلاش لوب لانة احنا بنركبة للمدد الطويلة :(
هوبي وزنك زىى بالظبط نفس الرنج بس انا قبل الحمل على ططول كنت 44 وثبت على 52
مش عارفة والله ياهوبا هو سئلنى عاوزة تحملى تانى امتة قلتلة بعد الرضاعة فقالى خلاص بلاش لوب لانة احنا بنركبة للمدد الطويلة :(