رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
m
09-10-2009 | 02:32 AM
حلوة يا ايمان هات وخد دي انتي ترتاحي وهو ينام بصراحه الراجل عداه العيب وقزح ههههههههههههههههههه
ع
09-10-2009 | 02:32 AM
لا انا عايزه كيلو كمان مش عايزه اخسسسس
أ
09-10-2009 | 02:34 AM
*Om Mo3az*;10419506:
ههههههههههههههههه هدى مش عارفة ليه حسيت انك اطول من كده
انتي اطول مني ب10سم :D
انا بقى عاوزة اخس كتيييييييييييييير لاني قصيرة
حسيتى من الصور لانى بلبس كعب اقل حاجة 7 سم و فى الفرح كان 15 :D
E
09-10-2009 | 02:34 AM
اه والله يا هدى رايق جداااااااااااااااا ولازم ياخد راحته في النوم اوي
وانا بقى اخد معاذ شوية البلكونة ولو حكم الامر ننزل نتمشى شوية او نروح السوبر ماركت على ما يصحى يبقى احسن وده اللي بيحصل معظم الوقت لاني مابعرفش اخلي معاذ ساكت
وده طبعا لان شقتي كبييييييييييرة وملعب
انا لو كحيت او عطست في اخر الشقة جوزي يصحى على صوتي هههههههههههههههههه
وانا بقى اخد معاذ شوية البلكونة ولو حكم الامر ننزل نتمشى شوية او نروح السوبر ماركت على ما يصحى يبقى احسن وده اللي بيحصل معظم الوقت لاني مابعرفش اخلي معاذ ساكت
وده طبعا لان شقتي كبييييييييييرة وملعب
انا لو كحيت او عطست في اخر الشقة جوزي يصحى على صوتي هههههههههههههههههه
m
09-10-2009 | 02:35 AM
انا واعوز بالله من قولة انا عاوزة اخس 15 كيلو طولي 162 ووزني 77 يعني فيلة صغننه خسيت ووصلت ل 70 ورجعت تخنتهم تاني عشان كسلت من المشوار المهبب بتاع مصطفى ساري دا حد ينجدني
أ
09-10-2009 | 02:37 AM
شقتك كام متر يا ايمان ..؟؟؟
E
09-10-2009 | 02:37 AM
لا يا هدى حاسة انك طويلة من قبل ما اشوف الصور مش عارفة ليه ههههههههههههههههه
انا برضو بلبس كعب لان فرق بيني وبين جوزي 40سم ههههههههههههههه
فشكلي بيبقى مسخرة وانا جنبه يعني ههههههههههههه
في الفرح برضو كنت لابسة حاجة كده فظيعة ممكن فوق ال15سم كمان هو كان كهب بدورين يعني كعب ومزودين عليه كعب تاني هههههههههههههههههههه
مع اني بمووووووووتي في استايل الكوتشيات الارضي وده كان لبسي الاول على طول حتى يوم الخطوووووووووووووووووبة كان الشوز 10 سم ومن هنا بدات ارمي كل الارضي هههههههههههههههههه
انا برضو بلبس كعب لان فرق بيني وبين جوزي 40سم ههههههههههههههه
فشكلي بيبقى مسخرة وانا جنبه يعني ههههههههههههه
في الفرح برضو كنت لابسة حاجة كده فظيعة ممكن فوق ال15سم كمان هو كان كهب بدورين يعني كعب ومزودين عليه كعب تاني هههههههههههههههههههه
مع اني بمووووووووتي في استايل الكوتشيات الارضي وده كان لبسي الاول على طول حتى يوم الخطوووووووووووووووووبة كان الشوز 10 سم ومن هنا بدات ارمي كل الارضي هههههههههههههههههه
E
09-10-2009 | 02:38 AM
60 يا هدى :(
أ
09-10-2009 | 02:39 AM
ما شاء الله يا ايمان
بجد احلى حاجة الشقة الصغيرة
ربنا يباركلك فيها يارب
وعقبال الفيلللا
بجد احلى حاجة الشقة الصغيرة
ربنا يباركلك فيها يارب
وعقبال الفيلللا
E
09-10-2009 | 02:39 AM
موني انا كمان المفروض اخس 16 كيلو اصلا بس انا مش طماعو عاوزة اخس 10 بس
انا برضو فيلة اكبر منك بشوية هههههههههههههههه بكيلو
انا برضو فيلة اكبر منك بشوية هههههههههههههههه بكيلو
h
09-10-2009 | 02:40 AM
toty858;10419509:
ايوة هيا دى ياهوبي عندى طيب انا المفروض البريود تنزل بكرة ولا بعدة وجوزى جاى كمان اسبوع وكان قايلى لو هاخدها اخدها قبلها ب اسبوعين كدة مينفعش ؟؟؟
ومممكن اخدها مثلا من دلوقتى وعقبال ما جوزى يجى يكون فات اسبوع والاسبوع التانى نقضيها كوندوم عقبال ما الحبوب تشتغل
بس برضو مش قوليلى منزلتش عندك دم في غير معادة ؟؟؟
بصي يا توتي الحبوب دي مش هتفيدك لو كانت البريود جاتلك بعد الولاده ..يعني الدكتور ادهاني بعد الاربعين وقالي اول ماتجيلك اول بريود بعد الحمل توقفيها لان مش هتنفع في وجود اخصاب واول ماتجيلي هروحله علشان يغيرلي النوع
E
09-10-2009 | 02:41 AM
هي ميزة واحدة بس يا هدى
في التنضيييييييييييييييف مابتاخدش وقت يعني شقتي اد الصالة بتاعة ماما بس هههههههههههه
غير كده بقى فيها حاجات كتير ناقصة ومالهاش مكان ولو انا ماشية مثلا في الاوضة ماينفعش معاذ يمشي جنبي بنخبط في بعض وبوقعه ههههههههههههه
لازم نمشي طااااابور ورا بعض هههههههههههههههههه
ربنا يسمع منك بس انا مش عاوزة فيلا انا عاوزة شقققققققققققققققة بس كبيرة شوية وتاخد كل العفش بسسسسسسسسس
الله المستعان
في التنضيييييييييييييييف مابتاخدش وقت يعني شقتي اد الصالة بتاعة ماما بس هههههههههههه
غير كده بقى فيها حاجات كتير ناقصة ومالهاش مكان ولو انا ماشية مثلا في الاوضة ماينفعش معاذ يمشي جنبي بنخبط في بعض وبوقعه ههههههههههههه
لازم نمشي طااااابور ورا بعض هههههههههههههههههه
ربنا يسمع منك بس انا مش عاوزة فيلا انا عاوزة شقققققققققققققققة بس كبيرة شوية وتاخد كل العفش بسسسسسسسسس
الله المستعان
m
09-10-2009 | 02:42 AM
انا وجوزي مريحين بعض في لنوم هو بينام في قوضة بيرو وانا واخده بيرو في قوضتنا اولا انا مش متعوده حد ينام جنبي وبالعه بنتي بالعافية ههههههههههههه وثانيا هو نايم في هدوء ولا قلق كل شوية ولا عياط ولا غيرة
شفتوا بقى التفاهم ازاي بيوصل لحياة زوجية سعيده هههههههههههههههههه
شفتوا بقى التفاهم ازاي بيوصل لحياة زوجية سعيده هههههههههههههههههه
E
09-10-2009 | 02:45 AM
ههههههههههههههههه
موني عادي دي اراااااااااااء
احنا دي كانت سبب المشاكل اصلا اني بنام في اوضة وهو في اوضة طبعا لان في اول الجواز السعييييييييييد اتعودت انه يبقى جنبي وفجاة لقيت معاذ باشا جنبي وهو في اوضة تانية فكنت بتخانق دايما على النقطة دي
لغاية معاذ الحمدلله بقى بينام في اوضته وانا وجوزي رجعنا لبعض تاني ههههههههههههههه
موني عادي دي اراااااااااااء
احنا دي كانت سبب المشاكل اصلا اني بنام في اوضة وهو في اوضة طبعا لان في اول الجواز السعييييييييييد اتعودت انه يبقى جنبي وفجاة لقيت معاذ باشا جنبي وهو في اوضة تانية فكنت بتخانق دايما على النقطة دي
لغاية معاذ الحمدلله بقى بينام في اوضته وانا وجوزي رجعنا لبعض تاني ههههههههههههههه
ا
09-10-2009 | 02:46 AM
ادة ياهوبي الدكتور ماقاليش كدة :(
خلاص انا مكنتش عاوزة اخدها مضطرة عل الكوندوم بئة اساسا قبل ما جوزى يسافر كان شاري كوندومات ملونة وبنكهات وملحقناش نستعملها لانة سافر قبل الاربعين ربنا يسهل بئة هعمل اية
خلاص انا مكنتش عاوزة اخدها مضطرة عل الكوندوم بئة اساسا قبل ما جوزى يسافر كان شاري كوندومات ملونة وبنكهات وملحقناش نستعملها لانة سافر قبل الاربعين ربنا يسهل بئة هعمل اية
ا
09-10-2009 | 02:47 AM
ادة ازاى يعنى كل حد ينام في اوضة مش متخيلة نفسي يعنى ههههه انا اول ما ولدت كنت بنيم جوزى تحت الرجلين علشان مايا هانم تنام جنبي ههههه
m
09-10-2009 | 02:48 AM
ربنا يوسعها عليكي يا ايمان وان شاء الله ربنا يرزقكم بشقه ملعب وتتهري تنضيف هع هع
m
09-10-2009 | 02:50 AM
بحس انه انا الشريرة في نقطة النوم دي هو لو عليه ممكن يجي على نفسه وينام مع انه عملها كام مرة وطلع يجري لان بيرو هانم بتصحى تقريبا كل ساعه فطبعا مستحملش وطلع يجري
E
09-10-2009 | 02:51 AM
هههههههههههههههه حلوة تجت الرجلين دي يا توتي
انا ماستخملتش بجد انه ماينامش جنبي مابحبش كده فيه امهات بيقى عندها طفلين وتلاتة وهي بتنام معاهم وحوزها ينام لواحده في اوضة تانية
لالالالالالالالالالالالالالالالالا انا ضد المبدا ده خاااااااااااالص والحمدلله كسبت في الاخر ورجعت جوزي
ربنا يكرمك يا موني يا رب ويسمع منك
ولو عالنتضيف عااااااااادي الشغالات على افى من يشيل :D
ده انا لسة لي اربع سنين في الشقة دي وجوزي بيقول لي لو صاحبة الشقة هتجدد لنا هنقعد
بس انا هموووووووووووووووووووووووووت واعزل
انا ماستخملتش بجد انه ماينامش جنبي مابحبش كده فيه امهات بيقى عندها طفلين وتلاتة وهي بتنام معاهم وحوزها ينام لواحده في اوضة تانية
لالالالالالالالالالالالالالالالالا انا ضد المبدا ده خاااااااااااالص والحمدلله كسبت في الاخر ورجعت جوزي
ربنا يكرمك يا موني يا رب ويسمع منك
ولو عالنتضيف عااااااااادي الشغالات على افى من يشيل :D
ده انا لسة لي اربع سنين في الشقة دي وجوزي بيقول لي لو صاحبة الشقة هتجدد لنا هنقعد
بس انا هموووووووووووووووووووووووووت واعزل
أ
09-10-2009 | 02:55 AM
انا جوزى بقى بنام مع بعض على نفس السرير بس هو على الحرف و انا على الحرف التانى و السرير اصلا مترين
وكل واحد بغطا
مش بقلللكم خايف اكل دراعه
وكل واحد بغطا
مش بقلللكم خايف اكل دراعه