رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ا
ولكم باك يامها :)

سالى ارغي معانا فوري كدة سيبك من اللى فات
m
ههههههههههههههههههههههههههه

حلوة يا توتي هيقول سبت مراتي رجعت لقيتها منحرفه ههههههههههههههههه
&
يا هدى ياجاااااااااااااااامد
برافو عليكى
أ
*Om Mo3az*;10419862:
سالي انتي لازم تقري ما ترغي ومش مهم اللي فات

يا قلبك يا هدى ده ان الو طبقت النظام ده يومين ورا بعض بييجي لي انهيار عصبي بانه مش معبرني
ربنا يهدي


الوضع بيكون فى الاول صعب بس احساسى بعد ما اتغير فى معاملته و احساسه بيا يستاهل التعب

و الثواب على قدر المشقة



toty858;10419865:
صح ممكن كمان اعمل على رائي هدى احط رووووووووووووووج



رووووووووووووج احمر :D
ا
والله ياهدى جوزى لو لقا راجل عندى في البيت هيقولى عادى دة اكيد السباك ولا بتاع الغاز نفسي مرة يشك فيا ولا يغير عليا ابدا يختى دة اية جبلةةةةةةةةة
E
هههههههههههههههههه توتي خدي دور ةانحراف

انا بقى عليا ضحكة ماتتوصاش يعني بس اتكتمت مش عارفة ليه
انا وبابا الله يرحمه كنا بنتخانق على ضحكتي في اليوم عشرين مرة ومعروفة في العيلة بضحكتي الفضيحة دي ومع اصحابي برضو كانو يقولو لي نشك انك كنتي رقاصة قبل كده ههههههههههه
بس من ساعة ما اتجوزت والضحكة المسخرة دي اختفت مش عارفة ليه
أ
بارفو عليا فى ايه يا سالى حددى ...؟؟؟؟
&
توتى انا خلاص خلصت قراية وبرغى اهو بس مش هعرف اطول لان جوزى نايم على السرير اللى جنبى والمفروض اخلى عندى دم واقوم
ب
سالى عاملة اقتباس ونسيتى تكتبى ولا اية؟؟؟؟


ماشاء الله عليكو كلكو رديتوا ع الواقى
ومحدش رد السلام الا ايمان
سبحان الله ههههههههههههههه
أ
toty858;10419886:
والله ياهدى جوزى لو لقا راجل عندى في البيت هيقولى عادى دة اكيد السباك ولا بتاع الغاز نفسي مرة يشك فيا ولا يغير عليا ابدا يختى دة اية جبلةةةةةةةةة



ربنا ما يجيب شك يا توتى

ثقة الراجل فى مراته معناها حب و احترام ربنا يديمه بينننا يارب :D
أ
om_tota;10419895:
سالى عاملة اقتباس ونسيتى تكتبى ولا اية؟؟؟؟


ماشاء الله عليكو كلكو رديتوا ع الواقى
ومحدش رد السلام الا ايمان
سبحان الله ههههههههههههههه



منتهى الانحراف :D
E
ههههههههههههههههههههه
توتي ايه يا بنتي ده ليه كده مش للدرجة دي يعني اكيد حرام عليكي الراجل
وعلى فكرة اهم حاجة الرووووووووووووووووووووووووج اوعي تنسيه
&
برافو عليكى انك قدرتى تصبرى 8 شهور انا زى ايمان كده
اموووووووووووووت لو تجاهلنى وتلاقينى بدلق واروح انا اطبطب وادلع هههههههههههههه
أ
انا دماغى مشعشعة على الاخر و جوزى فى اسكندرية فى فرح
&
لا يامها كاتبة جوه الاقتباس بس الكلام طلع صغير ومش باين
ب
ازيك يا توتى ربنا يجبلك جوزك بالسلامة
انا باردو عليا ضحكة فظيعة جوزى ع طول يزعقلى عليها واصحابى بيقولولى بنعرفك من ضحكتك بس دى مش بتطلع الا ف الاوقات السعيدة اووووووى
هههههههههههههه
أ
أم حموودى القمر;10419912:
برافو عليكى انك قدرتى تصبرى 8 شهور انا زى ايمان كده
اموووووووووووووت لو تجاهلنى وتلاقينى بدلق واروح انا اطبطب وادلع هههههههههههههه



ماهو انا كنت زيكم يا سالى لحد ما قويت قلبى :D
m
طب انا مشكلتي مع جوزي ضحكي وبشاشة وجهي حلوة الكلمتين دول يعني ايه وشي مبتسم لاي حد وبيتفرس موت اما بضحك مع حد من قرايبي لرجاله مع انه طبعا مش ضحك اوفر لكن بضحك بطبيعتي عاوزني لا اضحك بحساب وبحدود ويااااااااما اتخانقنا على الموضوع دا مع انه ميزة من وجهة نظر ناس كتيرة انك بشوشة وكده
ا
ايوة يا مها كلنا نويانا وحشة :)
والله يا ايمان زى مبقولك كدة مش عارفة دى ثقة زايدة ولا جبلة زايدة بردو هههههه ربنا يهدية يارب

انا عكسكو خالص انا قبي جامد اخر حاجة
مرة قفلت باب الاوضة بالترباس فضل يخبط علشان افتح وانا مفيش لغاةي ماكسر الباب والترباس :) نياهاهاها
ب
فعلا يا هدى انحراف ههههههههههههههه

ع فكرة الاعدة هتحلو اوزى جوزى دخل نام وبتول طلعت مع عمها
هههههههههههههههههههه


سالى جوزك عامل اية امبارح
كبرى خطك
ههههههههههههههههههه
X