هبه عاملة زي اختي الكبيرة
ماعندهاش اطفال بس اوقات هي بتنام في اوضة وهو في اوضة هي بتحب تنام عالمروحة وهو لا ويقفل الشبابيك فبتسيبه وتروح تنام في الاوضة التانية
وبرضو حاجات كده ماتعملهاش يعني مثلا هو فوطة وهي فوطة هو طبق وهي في طبق
ههههههههههههههه
بس انا عادي مش كده خالص واعتقد انه ده الطبيعي اصلا
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
E
09-10-2009 | 03:15 AM
m
09-10-2009 | 03:15 AM
اخص عليكم يتحسسوني اني شاذه عنكم
ا
09-10-2009 | 03:16 AM
قعدت امبارح اتفرج على قسم خبرات دة البنات واللى املينو في البيت لاجوازتهم ومش عارفة اعمل اي حاجة ماتساعدونى ب افكار
أ
09-10-2009 | 03:16 AM
توتى هو اجازة جوزك قد ايه ان شاء الله ؟.؟؟؟؟
&
09-10-2009 | 03:19 AM
ربنا يهديكم
كل ده رغى انا خلاص اتعميت من كتر القراية
وكمان مضطرة اقوم غصب عنى والله
كل ده رغى انا خلاص اتعميت من كتر القراية
وكمان مضطرة اقوم غصب عنى والله
أ
09-10-2009 | 03:20 AM
ربنا معاكى يا سالى
عندنا كبت بعيد عنك
ربنا يطمننا عليكى يارب
عندنا كبت بعيد عنك
ربنا يطمننا عليكى يارب
h
09-10-2009 | 03:20 AM
moneta;10419807:
اخص عليكم يتحسسوني اني شاذه عنكم
لا يا مونمون مانا اهو رفيقتك في الدرب ..والله نفسي اتعود انام معاه في نفس المكان بس لان طول عمري لوحدي في اوضتي وكل واحد في بيت ماما ليه حاجته ومحدش بيستخدمها غيره فالموضوع ده بيأثر غصبن عنك لما تتجوزي
ا
09-10-2009 | 03:21 AM
25 يوم ياهدى مواروش اى شغلانة غيرى
E
09-10-2009 | 03:22 AM
هدى فعلا الرجالة مش بتوع كلام
انا بقى لما بعمل زيك كده وببعد عن جوزي انا اللي بتعب بلاقيه عادي ومش معبرني والموضوع مش فارق معاه فبتعب اكتر وبقلب عليه
وبكلمه واقول له على الحاجات اللي عاوزاها اللي هي الحنان طبعا بس هو مافيش فايدة فمش بقيت بنتظر منه اي حاجة
اللي اقدر عليه اني اعمله اني البس قميص نوم من اللي هو واتمكيج وكده بلاقيه جاي لي غصب عنه حتى لو مش هيحصل بينا حاجة وبتعمد اني اعمل كده ايام البيريود عشان يشتاق لي اكتر ويبقى مستني اليوم اللي تخلص فيه
انما لو انا عادي لابسة قميص محترم شوية هههههههههههههه ولا بيعبرني وده لما بكون تعبانة وعاوزة اناااااااااااام هههههههههههههههه
بس نظام اني ابعد واستنى من هحاجة دي من عااااااااااشر المستحيلات
انا بقى لما بعمل زيك كده وببعد عن جوزي انا اللي بتعب بلاقيه عادي ومش معبرني والموضوع مش فارق معاه فبتعب اكتر وبقلب عليه
وبكلمه واقول له على الحاجات اللي عاوزاها اللي هي الحنان طبعا بس هو مافيش فايدة فمش بقيت بنتظر منه اي حاجة
اللي اقدر عليه اني اعمله اني البس قميص نوم من اللي هو واتمكيج وكده بلاقيه جاي لي غصب عنه حتى لو مش هيحصل بينا حاجة وبتعمد اني اعمل كده ايام البيريود عشان يشتاق لي اكتر ويبقى مستني اليوم اللي تخلص فيه
انما لو انا عادي لابسة قميص محترم شوية هههههههههههههه ولا بيعبرني وده لما بكون تعبانة وعاوزة اناااااااااااام هههههههههههههههه
بس نظام اني ابعد واستنى من هحاجة دي من عااااااااااشر المستحيلات
m
09-10-2009 | 03:22 AM
متقريش يا ام حمودي ارغي وخلاص
أ
09-10-2009 | 03:22 AM
طيب كويس يا توتى اولا عايزاكى تكونى مهتمة بنفسك قوووووووووووووووووووووووووووووووى زى شهر العسسسل كدة و بلاش نكد خاااااااااااااالص مهما هو عمل او قال
&
09-10-2009 | 03:23 AM
أجمل ايام العمر;10419135:
ازيك انتى يا سالى ... و ازاى حمودى ...؟؟؟
اخبار جوزك دلوقتى ايه ...؟؟
الحمد لله احسن شوية بس بيرجع تانى لحالته دى بمجرد ما يكون مزاجه وحش
الف سلامة عليكى يا سالى اكيد من التوتر اللى انتى فيه و الارهاق
اه والله ياهدى وكمان محمود بقى رهيب وبزعقله كتير فالقاولون رجع زاد عليا اوى اليومين دول
انا كان جوزى بيتريق عليا و ييجى يقولللى اخبار الجدول ايه ...؟؟؟ النهاردة ورانا حاجة عشان لو فى حاجة فى الجدول اعتذر لصحابى عن خروجة النهاردة
كان بيتريق عليا
الرجالة بتكره انك تحسسيها انهم اداة عشان تخلفى
نفس اللى كان بيحصل معايا بالضبط
:wink:
om_tota;10419232:
السلام عليكم
ازيكو
وحشتونى كلكو والله
سالىىىىى الف سلامة عليكى خلى بالك من نفسك وامنعى الاكل اللى بيهيج القالون لان مغصة وحش اسالينى اناااااااااااااااااااااااااااااا
واخبار جوزك اية يارب يكون بخير وازاى محمود
الحمد لله يامها دعواتك وربنا يستر اصل فعلا مغصه رهييييب انا ساعات بعيط بجد
وكمان احساسى بالترجيع مش بيسبنى نهاااااااااااااائى
E
09-10-2009 | 03:24 AM
توووووووووووووووتي
ربنا يعينك يارب يا حبيبتي حاسة بيكي والله
بس انتي اهم حاجة اول لقااااااااااااااء لازم تبدعي في نفسك وفي البيت وتسيبي مايا عند مامتك
طول اجازته هتلاقيه متشحتف عليكي ان شاء الله
بس اوعي تعبريه هههههههههههههههههههه
ربنا يعينك يارب يا حبيبتي حاسة بيكي والله
بس انتي اهم حاجة اول لقااااااااااااااء لازم تبدعي في نفسك وفي البيت وتسيبي مايا عند مامتك
طول اجازته هتلاقيه متشحتف عليكي ان شاء الله
بس اوعي تعبريه هههههههههههههههههههه
أ
09-10-2009 | 03:24 AM
*Om Mo3az*;10419577:
هي ميزة واحدة بس يا هدى
في التنضيييييييييييييييف مابتاخدش وقت يعني شقتي اد الصالة بتاعة ماما بس هههههههههههه
غير كده بقى فيها حاجات كتير ناقصة ومالهاش مكان ولو انا ماشية مثلا في الاوضة ماينفعش معاذ يمشي جنبي بنخبط في بعض وبوقعه ههههههههههههه
لازم نمشي طااااابور ورا بعض هههههههههههههههههه
ربنا يسمع منك بس انا مش عاوزة فيلا انا عاوزة شقققققققققققققققة بس كبيرة شوية وتاخد كل العفش بسسسسسسسسس
الله المستعان
ربنا يكرمم ان شاء الله وي رزقكم
moneta;10419582:
انا وجوزي مريحين بعض في لنوم هو بينام في قوضة بيرو وانا واخده بيرو في قوضتنا اولا انا مش متعوده حد ينام جنبي وبالعه بنتي بالعافية ههههههههههههه وثانيا هو نايم في هدوء ولا قلق كل شوية ولا عياط ولا غيرة
شفتوا بقى التفاهم ازاي بيوصل لحياة زوجية سعيده هههههههههههههههههه
(y) (y) (y)
*Om Mo3az*;10419843:
هدى فعلا الرجالة مش بتوع كلام
انا بقى لما بعمل زيك كده وببعد عن جوزي انا اللي بتعب بلاقيه عادي ومش معبرني والموضوع مش فارق معاه فبتعب اكتر وبقلب عليه
وبكلمه واقول له على الحاجات اللي عاوزاها اللي هي الحنان طبعا بس هو مافيش فايدة فمش بقيت بنتظر منه اي حاجة
اللي اقدر عليه اني اعمله اني البس قميص نوم من اللي هو واتمكيج وكده بلاقيه جاي لي غصب عنه حتى لو مش هيحصل بينا حاجة وبتعمد اني اعمل كده ايام البيريود عشان يشتاق لي اكتر ويبقى مستني اليوم اللي تخلص فيه
انما لو انا عادي لابسة قميص محترم شوية هههههههههههههه ولا بيعبرني وده لما بكون تعبانة وعاوزة اناااااااااااام هههههههههههههههه
بس نظام اني ابعد واستنى من هحاجة دي من عااااااااااشر المستحيلات
هو حد قاللك جوزى اتغير فى لحظة
جوزى قعد حوالى 8 شهور على ما اتغير :D
انا الاول كنت بتعب و بتغاااااااااااااااااااااااااااظ انه مش معبرنى بس بعد كدة اتعودت زيه :D
و فرحت بالانتصار :D
ب
09-10-2009 | 03:24 AM
انا جيت سلفى ومراتة كانوا طالعين وعدوا علينا
هههههههههه
هههههههههه
m
09-10-2009 | 03:24 AM
مينفعش ياهدى بلاش نكد دا بيجي غصب عنك سبحان الله ابقى قايله في نفسي لو عملي حاجه مش هبين اني مضايقه وعادي لكن سبحن لله الطبع غلاب
ا
09-10-2009 | 03:25 AM
مهو انا هقص شعري يوم الخميس وطولت ضوافري عاوزة اعمل حركات دلع زى لما اضحك هيهيههي زى المنحرفين كدة ههههههههههههه
E
09-10-2009 | 03:26 AM
سالي انتي لازم تقري ما ترغي ومش مهم اللي فات
يا قلبك يا هدى ده ان الو طبقت النظام ده يومين ورا بعض بييجي لي انهيار عصبي بانه مش معبرني
ربنا يهدي
يا قلبك يا هدى ده ان الو طبقت النظام ده يومين ورا بعض بييجي لي انهيار عصبي بانه مش معبرني
ربنا يهدي
ا
09-10-2009 | 03:26 AM
صح ممكن كمان اعمل على رائي هدى احط رووووووووووووووج
أ
09-10-2009 | 03:27 AM
toty858;10419859:
مهو انا هقص شعري يوم الخميس وطولت ضوافري عاوزة اعمل حركات دلع زى لما اضحك هيهيههي زى المنحرفين كدة ههههههههههههه
بلاش حوار المنحرفين ده الله يكرمك الراجل يشك فييييكى
خلللى التغييير تدريجى ربنا يهديكى
انا عايزاكى تحسسيه انك كنتى ضايعة من غيره :D