رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
ع
09-10-2009 | 02:22 AM
يعني واقي ذكري يا مها
m
09-10-2009 | 02:22 AM
انا الي عاوزة اعمل دايت تاني عملت وخسيت 8 كيلو واستعبطت رجعت تخنتهم تاني والي مكسلني ان لدكتور بتاعي في مصر الجديده محدش يابنات يعرف دكتور رجيم في المعادي
أ
09-10-2009 | 02:22 AM
moneta;10419394:
سبحان لله انا جوزي بيضايق جدا اما بروح ابات عند بابا وبيحسسني بنأنيب الضمير اني سايباه لوحده
رجاله مش عاجبها العجب ياخواتي
الراجل بس بيحبك ما شاء الله
مش رامى طوبتك زى جوزى:D
om_tota;10419396:
الكوندوم
يعنى اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يعنى العازل فهمتى...؟؟؟
E
09-10-2009 | 02:23 AM
هدى اهم حاجة الرياضة بعد الولادة هي اكتر حاجة بتخسس
انا بقى كنت خاسة في الحمل وبعد ما ولدت كنت حاسة جدا عن قبل الحمل برضو وتخنت بقى من كتر ماما ما كانت بتظغط فيا وطبعا دلوقتي انا زي ما انا الحمدلله
بس تخينة برضو لاني طبيعتي تخينة يعني هههههههههههههههه
انا دلوقتي وزني 64 كيلو عاوزة اخس 10 كيلو مثلا
يااااااااااااااااااااااااااااااه يبقى حلم حياتي اتحقق
انا بقى كنت خاسة في الحمل وبعد ما ولدت كنت حاسة جدا عن قبل الحمل برضو وتخنت بقى من كتر ماما ما كانت بتظغط فيا وطبعا دلوقتي انا زي ما انا الحمدلله
بس تخينة برضو لاني طبيعتي تخينة يعني هههههههههههههههه
انا دلوقتي وزني 64 كيلو عاوزة اخس 10 كيلو مثلا
يااااااااااااااااااااااااااااااه يبقى حلم حياتي اتحقق
h
09-10-2009 | 02:24 AM
انتي طول كام ياهدى ؟؟ انا طولي 155 ونفسي اوصل في وزني ل53 واثبت بس مش راضيه ازيد
ا
09-10-2009 | 02:24 AM
هيا اسمها اية ياهوبي
اللى اولها ex
ولا المايكرو دى مش فاكرة اسمهائهم هما 3 انواع وانا اشتريت ال3 :) ومختش حاجة وفعلا مش بتنزل عند دم في غير معادة
اللى اولها ex
ولا المايكرو دى مش فاكرة اسمهائهم هما 3 انواع وانا اشتريت ال3 :) ومختش حاجة وفعلا مش بتنزل عند دم في غير معادة
h
09-10-2009 | 02:24 AM
toty858;10419425:
مهو يادوو انا ملتزمة بحبوب الرضاعة اللى فيها هرمون قليل
هوبي وزنك زىى بالظبط نفس الرنج بس انا قبل الحمل على ططول كنت 44 وثبت على 52
مش عارفة والله ياهوبا هو سئلنى عاوزة تحملى تانى امتة قلتلة بعد الرضاعة فقالى خلاص بلاش لوب لانة احنا بنركبة للمدد الطويلة :(
انا كمان ياتوتي كنت في الاربعينات حوالي 48 كده
أ
09-10-2009 | 02:26 AM
hoba555;10419411:
هدي علي حسب طبيعه جسمك لو بتنزلي بسرعه في طبيعتك رفيعه هتخسي
انا كنت تقريبا 82 او 85 ودلولقتي 64
انا كنت 58 دلوقتى 78
انا اصلاكنت رفيعة
hoobie;10419415:
توتي انا رأيي تاخدي الحبوب اللي انا باخدها دي لانها خفيفه جدا هي مش بتأثر على عملية التبويض زي النوع العادي لا دي بتأثر على نوعية الحيوان المنوي اللي بيدخلك فبتخليه مش مناسب لانه يعمل حمل ..حاجه يعني شبه موضعيه كده ..ودكتوري اساسا متشدد جداااا والله ومبيديش ادويه انا استغربت انه وافق اخد حبوب لانه في الاول قالي ركبي لوب
اسمها ايه الحبوب يا هوبى ...؟؟؟
moneta;10419429:
انا الي عاوزة اعمل دايت تاني عملت وخسيت 8 كيلو واستعبطت رجعت تخنتهم تاني والي مكسلني ان لدكتور بتاعي في مصر الجديده محدش يابنات يعرف دكتور رجيم في المعادي
عندك الدكتور ابو الغيط فى دجلة ممتاااااااااااااااااااااااااااااااااز (y)
m
09-10-2009 | 02:26 AM
اه يا هدى بيحبني قوي قوي
الكوندوم دا الواقي الذكري يامها
الكوندوم دا الواقي الذكري يامها
E
09-10-2009 | 02:26 AM
انا وزني زي وزنك يا هوبا 64 :D
h
09-10-2009 | 02:27 AM
toty858;10419436:
هيا اسمها اية ياهوبي
اللى اولها ex
ولا المايكرو دى مش فاكرة اسمهائهم هما 3 انواع وانا اشتريت ال3 :) ومختش حاجة وفعلا مش بتنزل عند دم في غير معادة
اسمها exlton
بس خدي بالك ان لو اصلا نزلتلك البريود يبقى خلاص الحبوب ده مش بتبقى مفيده لانها بتكون ضعيفه جدا مع ان في اخصاب يعني
m
09-10-2009 | 02:27 AM
فين ياهدى اوصفيلي عنوانه وياريت لو تلفونه يبقى مية مية
E
09-10-2009 | 02:28 AM
موني انا لما جوزي بيبقى عاوزني اروح عند ماما بقول له انت زهقت مني ومابقتش تحبني يقول لي بالعكس ده انا بحبك وعاوزك تروحي عند مامتك عشان ترتاحي من شغل البيت ولو انتي كمان بتحبيني هتروحي عشان تسيبيني انااااااااااااام ههههههههههههههههه
أ
09-10-2009 | 02:28 AM
hoobie;10419435:
انتي طول كام ياهدى ؟؟ انا طولي 155 ونفسي اوصل في وزني ل53 واثبت بس مش راضيه ازيد
158:D
ع
09-10-2009 | 02:29 AM
اه يا ايما ن بصره بس مش عايزه اخس عايزه اتخن كيلو عشان برده شكلي رفيع ميدش وزني
h
09-10-2009 | 02:30 AM
يعني بتلعبي في نفس الرنج :D
iايمان وهوبا طيب مانتوا وزنكم حلو اوي امال عاوزين تخسوا ليه
iايمان وهوبا طيب مانتوا وزنكم حلو اوي امال عاوزين تخسوا ليه
أ
09-10-2009 | 02:31 AM
moneta;10419477:
فين ياهدى اوصفيلي عنوانه وياريت لو تلفونه يبقى مية مية
هقولك وصفة حلوة قوى
هتطلبى 140
تقوليله اللللللللللو
عايزة رقم الدكتور محمد ابو الغيط عيادة المعادى مش الزمالك
هيديكى العنوان و التليفون و مواعيد العمل كمان
اى خدمة يا قمرة
ميرسى على ايه ..؟؟
انا معملتش حاجة :D
*Om Mo3az*;10419481:
موني انا لما جوزي بيبقى عاوزني اروح عند ماما بقول له انت زهقت مني ومابقتش تحبني يقول لي بالعكس ده انا بحبك وعاوزك تروحي عند مامتك عشان ترتاحي من شغل البيت ولو انتي كمان بتحبيني هتروحي عشان تسيبيني انااااااااااااام ههههههههههههههههه
جوزك رااااااااااااااااااااايق :D
h
09-10-2009 | 02:31 AM
مييين المتخفييي
E
09-10-2009 | 02:31 AM
أجمل ايام العمر;10419482:
158:D
ههههههههههههههههه هدى مش عارفة ليه حسيت انك اطول من كده
انتي اطول مني ب10سم :D
hoba555;10419486:
اه يا ايما ن بصره بس مش عايزه اخس عايزه اتخن كيلو عشان برده شكلي رفيع ميدش وزني
انا بقى عاوزة اخس كتيييييييييييييير لاني قصيرة
ا
09-10-2009 | 02:32 AM
ايوة هيا دى ياهوبي عندى طيب انا المفروض البريود تنزل بكرة ولا بعدة وجوزى جاى كمان اسبوع وكان قايلى لو هاخدها اخدها قبلها ب اسبوعين كدة مينفعش ؟؟؟
ومممكن اخدها مثلا من دلوقتى وعقبال ما جوزى يجى يكون فات اسبوع والاسبوع التانى نقضيها كوندوم عقبال ما الحبوب تشتغل
بس برضو مش قوليلى منزلتش عندك دم في غير معادة ؟؟؟
ومممكن اخدها مثلا من دلوقتى وعقبال ما جوزى يجى يكون فات اسبوع والاسبوع التانى نقضيها كوندوم عقبال ما الحبوب تشتغل
بس برضو مش قوليلى منزلتش عندك دم في غير معادة ؟؟؟