ازيك يا مونيتا اخبارك ايه وحشاني واخبار بيرو العسل ايه
انا بحب صورتها اوي اللي تحت اسمك دي ما شاء الله ربنا يحميها يا رب
هوبا بلاش تقفي لها على الواحدة ومش كل حاجة لا فعلا ممكن تتعقد او ماتقوليش لا لما تطلب حاجة ماترديش عليها وحاولي تشغليها باي حاجة من اللعب بتاعتها او انتي العبي معاها اي لعبة لان كتر كلمة لا دي بتعمل عقدة للطفل
على الاقل خليكي معاها الفترة دي اكيد طبعا حاسة بالفرق بين عند مامتك وبين شقتكو فانتي حاولي تحببيها في البيت عشان ماتحسش ان البيت مؤيد لحركتها بالعكس عند تيتها بتلعب وكده والوقت هناك حلو
اصبري عليها شوية اليومين دول وبلاش كلمة لا كتير
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
E
09-10-2009 | 01:28 AM
ع
09-10-2009 | 01:29 AM
الف سلامه عليكي يا سالي
لا ندي رمت كوبيتها بلاستيك مش ازاز
لا ندي رمت كوبيتها بلاستيك مش ازاز
ف
09-10-2009 | 01:29 AM
هبه وايمان انا مش فاهمه انتو ازواجكم مش عاوزين حمل دلوقتى
E
09-10-2009 | 01:30 AM
ساااااااااااالي ازيك عاملة ايه
انا كنت ببقى عاوزة اكلمك كل يوم والله بس اليومين اللي فاتو دول كنت ماكنتش بفضى خاااااااااااالص بجد مش عارفة ليه ومعاذ محنني بالاسهال اللي عنده كمان
اخبار محمود ايه وزوجك ايه اخباره راح للدكتور ولا لسة والف سلامة عليكي
ماكشفتيش ؟
انا كنت ببقى عاوزة اكلمك كل يوم والله بس اليومين اللي فاتو دول كنت ماكنتش بفضى خاااااااااااالص بجد مش عارفة ليه ومعاذ محنني بالاسهال اللي عنده كمان
اخبار محمود ايه وزوجك ايه اخباره راح للدكتور ولا لسة والف سلامة عليكي
ماكشفتيش ؟
ف
09-10-2009 | 01:30 AM
زوجى وصلللللللللللل
ع
09-10-2009 | 01:31 AM
*Om Mo3az*;10418989:
ازيك يا مونيتا اخبارك ايه وحشاني واخبار بيرو العسل ايه
انا بحب صورتها اوي اللي تحت اسمك دي ما شاء الله ربنا يحميها يا رب
هوبا بلاش تقفي لها على الواحدة ومش كل حاجة لا فعلا ممكن تتعقد او ماتقوليش لا لما تطلب حاجة ماترديش عليها وحاولي تشغليها باي حاجة من اللعب بتاعتها او انتي العبي معاها اي لعبة لان كتر كلمة لا دي بتعمل عقدة للطفل
على الاقل خليكي معاها الفترة دي اكيد طبعا حاسة بالفرق بين عند مامتك وبين شقتكو فانتي حاولي تحببيها في البيت عشان ماتحسش ان البيت مؤيد لحركتها بالعكس عند تيتها بتلعب وكده والوقت هناك حلو
اصبري عليها شوية اليومين دول وبلاش كلمة لا كتير
والله بحاول معاها زي ما بتقولي ولا دي بقولها لما اكون طفششششت
المشكل انها بتكون فاهمه اني بتهرب منها ربنا يهديها يارب
والمرحله دي بالذات مقربه منها جامد حتي مكنتش بدخل نت كتير عشانها مش بدخل غير وهي نايمه
E
09-10-2009 | 01:32 AM
ههههههههههههههه عسل يا هبه
طبعا ماكنش المفروض تقولي له ولا تساليه
ما انتي عارفة طبعه زي جوزي بالظبببببببببط ربنا يهديهم ويرزقنا
بطة هم فيه رجالة دماغهم كده انا لما جوزي بيقول لي لسة بدري بتريق عليه واقول له ليه تعبان من الحمل والولادة ولا ايه ههههههههههههههههه
هم مش تعبانين في حاجة يسيبونا براحتنا بقى
ربنا يهديهم
طبعا ماكنش المفروض تقولي له ولا تساليه
ما انتي عارفة طبعه زي جوزي بالظبببببببببط ربنا يهديهم ويرزقنا
بطة هم فيه رجالة دماغهم كده انا لما جوزي بيقول لي لسة بدري بتريق عليه واقول له ليه تعبان من الحمل والولادة ولا ايه ههههههههههههههههه
هم مش تعبانين في حاجة يسيبونا براحتنا بقى
ربنا يهديهم
E
09-10-2009 | 01:33 AM
خرجيها يا هوبا وروحي زوري ناس عندهم اطفال او روحي جنينة او اي مكان يكون فيه لعب واطفال تلعب معاهم
وربنا يهديهالك يارب
وربنا يهديهالك يارب
ع
09-10-2009 | 01:33 AM
لا جوزي مش مش موافق بس مش عايزني احسبها واحط الموضوع في دماغي
يعني هو مش مستعجل
دي وجهه نظره
يعني هو مش مستعجل
دي وجهه نظره
m
09-10-2009 | 01:35 AM
هوبا انا امبارح ادتها سيتال 5 جرعات كل 6 ساعات بس صحيت الصبح لقيتها مولعه نار اتصلت بلدكتور بتاعها قالي على لبوس وقالي لو مرتحتش عليه اروحله بس طبعا النهارده خميس وجمعه بيكونوا اجازة
هي الحمد لله الحرارة هديت عليه انا عموما ادتها واحده تانية دلواتي احسن عشان متسخنش مني ونامت اهي في حضني وطبعا لو حطتها على سرير هتصحى عااااااااااااااا
حبيبة انتي وحشاني اكتر والله معاذ عامل معكي ايه يارب يسهل عليه الاسهال والضروس دي يارب ومرسي على لتعليق الحلو للصورة دي صورة الهانم وهي بتستجم في الغردقه
هي الحمد لله الحرارة هديت عليه انا عموما ادتها واحده تانية دلواتي احسن عشان متسخنش مني ونامت اهي في حضني وطبعا لو حطتها على سرير هتصحى عااااااااااااااا
حبيبة انتي وحشاني اكتر والله معاذ عامل معكي ايه يارب يسهل عليه الاسهال والضروس دي يارب ومرسي على لتعليق الحلو للصورة دي صورة الهانم وهي بتستجم في الغردقه
E
09-10-2009 | 01:36 AM
انا بقى جوزي مش عاوز دلوقتي
ال يعني خايف عليا اصلي حملي وحش اوي وهو اللي بيتظلم معايا ههههههههههههه
هو خايف على نفسه احسن يغسل هو ويعمل حاجته وطلباته بنفسه
وهو بيحب يريح دماغه اول ما اقول انا تعبانة من تاني يوم يشحني عند امي على طول ههههههههههه
بس على ميييييييين انا فضلت وراه لغاية ما شلت اللولب ربنا يسهل لي بقى في الباااااااااااقي
ال يعني خايف عليا اصلي حملي وحش اوي وهو اللي بيتظلم معايا ههههههههههههه
هو خايف على نفسه احسن يغسل هو ويعمل حاجته وطلباته بنفسه
وهو بيحب يريح دماغه اول ما اقول انا تعبانة من تاني يوم يشحني عند امي على طول ههههههههههه
بس على ميييييييين انا فضلت وراه لغاية ما شلت اللولب ربنا يسهل لي بقى في الباااااااااااقي
ع
09-10-2009 | 01:37 AM
وحيات يا ايمان غلطه مش هتكرر مش هقله حاجه تاني ما دام مش بيحب الصراحه ويحب يعرف انا بفكر في ايه ههههههههه
هشتغله من سكه تانيه هههههههههههه وشكلي هعمل زي الستات الواعيه كده مش زي خايبه اي كلمه علي لساني هههههههههه
وندي ان شاء الله هخرجها عايزه اروح ماجيك لاند المرادي مش ارفه حد فيكم راحها ولا لا وعايز اشوف موضو عروض الدولفين ده لسه مستمره ولا بح مفيش منها دلوقت
هشتغله من سكه تانيه هههههههههههه وشكلي هعمل زي الستات الواعيه كده مش زي خايبه اي كلمه علي لساني هههههههههه
وندي ان شاء الله هخرجها عايزه اروح ماجيك لاند المرادي مش ارفه حد فيكم راحها ولا لا وعايز اشوف موضو عروض الدولفين ده لسه مستمره ولا بح مفيش منها دلوقت
E
09-10-2009 | 01:38 AM
حبيبة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ده انتي قديمة اوي بقى
انا اسمي ايمان :D
هههههههههههههههههههههه
لا بجد بحب الصورة دي جدا ما شاء الله قمر
ده انتي قديمة اوي بقى
انا اسمي ايمان :D
هههههههههههههههههههههه
لا بجد بحب الصورة دي جدا ما شاء الله قمر
E
09-10-2009 | 01:41 AM
خليكي زيي يا هوبا
انا طبعا مش عارفة ايام التبويض بتاعتي لان البيريود مالهاش ميعاد اصلا فماشية بالبركة لحد ما اروح للدكتورة
وطبعا مش بقول لجوزي اي حاجة من دي ولا ايام تبويض ولا حاجة ومش بكلمه اصلا في الموضوع ده خالص دلوقتي
انا اليومين دول بنام كتير جداااااااا هو كل لما يلاقيني عاوزة انام يقول لي انا حاسس انك حامل مجرد ما ابقى تعبانة او دايخة يقول لي انا خايف لتكوني حامل هههههههههههههههه
اصلا جوزي ده بيتطبق عليه اوي مثل اللي يخاف من العفريت يطلع له
نفسي يتطبق في الحمل كمان ياااااااااااااااارب هههههههههههه
انا طبعا مش عارفة ايام التبويض بتاعتي لان البيريود مالهاش ميعاد اصلا فماشية بالبركة لحد ما اروح للدكتورة
وطبعا مش بقول لجوزي اي حاجة من دي ولا ايام تبويض ولا حاجة ومش بكلمه اصلا في الموضوع ده خالص دلوقتي
انا اليومين دول بنام كتير جداااااااا هو كل لما يلاقيني عاوزة انام يقول لي انا حاسس انك حامل مجرد ما ابقى تعبانة او دايخة يقول لي انا خايف لتكوني حامل هههههههههههههههه
اصلا جوزي ده بيتطبق عليه اوي مثل اللي يخاف من العفريت يطلع له
نفسي يتطبق في الحمل كمان ياااااااااااااااارب هههههههههههه
ع
09-10-2009 | 01:45 AM
يارب يا ايمان يكرمنا ان شاء الله انا هقوم بقا عشان ندي صحيت
m
09-10-2009 | 01:46 AM
ههههههههههههههه ماشي يا ايمان
انا جوزي عامل زي رجالتكم مش عاوز خلفه دلواتي خالص ولو عليه نكتفي ببيرو بس انا الي قايلاله لاممكن بيرو تبقى وحيده ربنا يرزقنا باخ او اخت ليها زي مايكون بس مش دلوأتي اما بيرو يبقى عندها 3 سنين مثلا ان شاء الله بس بصراحه انا لي مش عاوزة دلوأتي خالص مش متخيله اكون حامل ومعايا ديناصورة زي بيرو دي
انا جوزي عامل زي رجالتكم مش عاوز خلفه دلواتي خالص ولو عليه نكتفي ببيرو بس انا الي قايلاله لاممكن بيرو تبقى وحيده ربنا يرزقنا باخ او اخت ليها زي مايكون بس مش دلوأتي اما بيرو يبقى عندها 3 سنين مثلا ان شاء الله بس بصراحه انا لي مش عاوزة دلوأتي خالص مش متخيله اكون حامل ومعايا ديناصورة زي بيرو دي
أ
09-10-2009 | 01:48 AM
*Om Mo3az*;10418930:
والله يا هدى ماتكلمتش معاه تاني في الموضوع مستنية البيريود لما تيجي خي كده متاخرة 10 ايام والطبيعي يعني انها بتتاخر بال20 يوم فمش عارفة بقى ايه النظام
بفكر اقول له هروح للدكتورة عشان تظبهالي وطبها هيوافق طالما حاجة مالهاش علاقة بالحمل بس طبعا هعمل اللي انا عاوزاخ بس في الخباثة يعني هههههههههههه
ربنا ييسر بقى انا مش بحب اروح لدكاترة خالص ولسة عاوزة اروح لدكتورة جلدية الاول ومكسلة لاني لو اخدت اي علاج او اي حاجة بيهيج لي الحساسية
ربنا ييسر يمكن المعجزة تحصل والبيريود ماتجيش ولا حاجة ههههههههههههههههه
انا اعرف ناس كتير حملوا و هرمون اللبن عالى متقلقيييييييييييييييييش
*Om Mo3az*;10418955:
ديناصور ايه يا بت يا هدى ده انتي حامل في بنوتة رقيقة وكميلة خالص
هههههههههههههههه يا خرابي الرمي ده بجد مشكلة انا ابن خالتي رمى المكواة وكانت هتقع على دماغ راجل في الشارع بس ربنا ستر كانت ممكن تموته دي
:D
أم حموودى القمر;10418961:
ماشاء الله مجتمعين عند النبى
ازيكم؟
ازيك انتى يا سالى ... و ازاى حمودى ...؟؟؟
اخبار جوزك دلوقتى ايه ...؟؟
أم حموودى القمر;10418971:
شكرا يا بطتى انك سألتى عليا
انا بقالى كام يوم تعبانة جدا وبمووت من وجع القولون مبهدلنى والله العظيم وترجيع وبهدلة
دعواتكم بالله عليكو يا بنات..
الف سلامة عليكى يا سالى اكيد من التوتر اللى انتى فيه و الارهاق
hoba555;10418978:
ربنا يهدي كل الرجاله
انا جوزي بقي قلتله احسبلي ايام التوبيض لا دورتي الممر للي فاتت كانت 30 يوم
ومش عارفه احسبها
سؤؤؤؤؤؤؤال برئ
قفش بقا ودخلي في سكك تانيه خالص
قلت في بالي انا هبله اني سالتك اصلا ومره تاني مش هعرفه وا ايام تبويض ولا حاجه
وممكن اعمل اي حاجه من وراه مادام تفكيره كده
هههههههههههههههههههههه
انا كان جوزى بيتريق عليا و ييجى يقولللى اخبار الجدول ايه ...؟؟؟ النهاردة ورانا حاجة عشان لو فى حاجة فى الجدول اعتذر لصحابى عن خروجة النهاردة
كان بيتريق عليا
الرجالة بتكره انك تحسسيها انهم اداة عشان تخلفى
*Om Mo3az*;10419033:
خرجيها يا هوبا وروحي زوري ناس عندهم اطفال او روحي جنينة او اي مكان يكون فيه لعب واطفال تلعب معاهم
وربنا يهديهالك يارب
فعلا كدة هتحس بانها مش اتنقلت من اللعب لجوانتانامو :D
hoba555;10419034:
لا جوزي مش مش موافق بس مش عايزني احسبها واحط الموضوع في دماغي
يعني هو مش مستعجل
دي وجهه نظره
على فكرة يا هوبا انا كل الشهور اللى حسبت فيها التبويض محملتش فيها تقريبا من التوتر و كمان البريود كانت بتتاخر و اعييش الحلم و الشهر الوحيد اللى محسبتش فيه عشان كنت عايزة اسافر و محملش حملت بعد الدورة مباشرة :D
hoba555;10419068:
وحيات يا ايمان غلطه مش هتكرر مش هقله حاجه تاني ما دام مش بيحب الصراحه ويحب يعرف انا بفكر في ايه ههههههههه
هشتغله من سكه تانيه هههههههههههه وشكلي هعمل زي الستات الواعيه كده مش زي خايبه اي كلمه علي لساني هههههههههه
وندي ان شاء الله هخرجها عايزه اروح ماجيك لاند المرادي مش ارفه حد فيكم راحها ولا لا وعايز اشوف موضو عروض الدولفين ده لسه مستمره ولا بح مفيش منها دلوقت
فعلا يعنى فى ايام التبويض اتدعى و اتشخلعى من غير ماهو يفهم حاجة :wink:
أ
09-10-2009 | 01:50 AM
*Om Mo3az*;10419093:
خليكي زيي يا هوبا
انا طبعا مش عارفة ايام التبويض بتاعتي لان البيريود مالهاش ميعاد اصلا فماشية بالبركة لحد ما اروح للدكتورة
وطبعا مش بقول لجوزي اي حاجة من دي ولا ايام تبويض ولا حاجة ومش بكلمه اصلا في الموضوع ده خالص دلوقتي
انا اليومين دول بنام كتير جداااااااا هو كل لما يلاقيني عاوزة انام يقول لي انا حاسس انك حامل مجرد ما ابقى تعبانة او دايخة يقول لي انا خايف لتكوني حامل هههههههههههههههه
اصلا جوزي ده بيتطبق عليه اوي مثل اللي يخاف من العفريت يطلع له
نفسي يتطبق في الحمل كمان ياااااااااااااااارب هههههههههههه
انا جوزى كان الاول بيقوللى مش هنعمل موانع و نجيب البيبى التانى ان شاء الله على طووول
بقاله فترة بيقوللى لا مش قبل 3 او 4 سنين :D
E
09-10-2009 | 01:53 AM
انا جيييييييييييييييت
معاذ كان صحي بس نام تاني الحمدلله
هههههههههههههه ليه كده يا موني دي بيرو شكلها بريئة خالص يابنتي حرام عليكي
ماهو تلات سنين كويس جدا ده فرق حلو سب انا بقى معاذ مزهقني مابيحبش يلعب لواحده ولا مع اي اطفال تانية لازم انا اللي العب معاه فنفسي اجيب له اخ او اخت يلعب بيهم قصدي يلعب معاهم هههههههههههههههههه
معاذ كان صحي بس نام تاني الحمدلله
هههههههههههههه ليه كده يا موني دي بيرو شكلها بريئة خالص يابنتي حرام عليكي
ماهو تلات سنين كويس جدا ده فرق حلو سب انا بقى معاذ مزهقني مابيحبش يلعب لواحده ولا مع اي اطفال تانية لازم انا اللي العب معاه فنفسي اجيب له اخ او اخت يلعب بيهم قصدي يلعب معاهم هههههههههههههههههه
E
09-10-2009 | 01:56 AM
انا جوزي كان كده يا هدى بس كان هو اللي بيحسب ايام التبويض بقى وييجي البيت بدري طبعا عشان في الاول كان هيموت على اطفال بس دلوقتي بقى بيقول لي خلااااااااااااااااااص انا بعرف انام في البيت ومعاذ بس امال بقى لو فيه اتنين تلاتة هعمل ايه ههههههههههههههه
طبعا ما انتي بعيدة عنده بقى لك 8 شهور اهو ليه حق لو قال مش هجيب عيال تاني هههههههههههههه
طبعا ما انتي بعيدة عنده بقى لك 8 شهور اهو ليه حق لو قال مش هجيب عيال تاني هههههههههههههه