رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
m
مساء الخير يا امهات لكتاكيت
ا
ازيك يا نهى عاملة اية
وحشتينا كنا قلقانين عليكى الحمد لله اننا اطمنا عليكى ياقمر :)

مونى ازيك يابنتى فينك بتختفي فين
ف
توتى ازيك انتى ومايا
ف
مش تباركى لريمى بدأت تسنن
ا
الحمد لله يا توتو انا ومايا زى الفل :)
الف الف مبروك لريمى السنان عقبال بقية سنانها باذن الله وهيا بصحة ان شاء الله
m
ازيك ياتوتي عامله ايه وميوية عامله ايه معاكي يارب تكونوا بخير

انا مش عارفه ادخل نت في بيتي تقريبا عشان تلفوني هوائي والله اعلم فمش بدخل غير اما باجي عند بابا

مبروك لريمي السنان عقبال لضروس يارب
ف
toty858;10418000:
الحمد لله يا توتو انا ومايا زى الفل :)
الف الف مبروك لريمى السنان عقبال بقية سنانها باذن الله وهيا بصحة ان شاء الله[/



الله يخليكى يا عسل وعقبال مايا ياربQUOTE]

[QUOTE=moneta;10418024]ازيك ياتوتي عامله ايه وميوية عامله ايه معاكي يارب تكونوا بخير

انا مش عارفه ادخل نت في بيتي تقريبا عشان تلفوني هوائي والله اعلم فمش بدخل غير اما باجي عند بابا

مبروك لريمي السنان عقبال لضروس يارب


الله يبارك فيكى يا جميله


بس ادعولها لأنها مقريفه موووووووت:(
m
ربنا يهون عليها وان شاء الله تبقى عروسة بسنان لولي يارب
ف
ربنا يكرمك يا حبيبتى ويباركلك فى بنوتك
ع
مبرووووووك السنان يا بطه دلوقتي تجرب فيكي وهي بترضع هههههه
ف
hoba555;10418590:
مبرووووووك السنان يا بطه دلوقتي تجرب فيكي وهي بترضع هههههه


اله يبارك فيكى يا قمر

ربنا يستر بس مقريفه جدا مش عارفه اعمل لها ايه
E
السلام عليكم
ازيكو يا بنات وحشتوني اوىىىىىىىىىىىى
هو انتو مش بتدخلو ليه فينكو
عاملين ايه وازي الولاد كلهم ايه اخبارهم
E
فاطمة مبروك اسنان ريما عقبال الضروس
معلش هي كده السنان مقرفة جدااااااااااااااا ربنا يعينها يا رب ويهون عليها وعليكي انتي كمان
ف
ازيك يا ايمى وازى معاذ


مش عارفه الشات نايم ليه كده


اخبار سالى ايه زوجها كان مريض ربنا يعفو عنه
ف
*Om Mo3az*;10418668:
فاطمة مبروك اسنان ريما عقبال الضروس
معلش هي كده السنان مقرفة جدااااااااااااااا ربنا يعينها يا رب ويهون عليها وعليكي انتي كمان



الله يبارك فيكى يا حبيبتى


هو انا المفروض اجيبلها عضاضه ولا ايه
ع
ازيك يا ايمان عامله ايه انتي ومعاذ
بطه موضوع السنان ده ملهوش حل للاسف ممكن تجيب عضاضه ولو الموضوع تعبها اوي ممكن تروحي للدكتور بيكتبلك علي جيل عشان تهدي اللثه شويه
E
تمام الحمد لله يا بطة
سالي مش عارفة والله ماكلمتهاش من زمان لما اروح ان شاء الله هتصل بيها واطمئن عليها


اه العضاضة كويسة في الوقت ده عشان سنانها بتبقى بتاكلها هاتي لها عضاضة والا هتنزل فيكي انتي عض هههههههههههههههه
ربنا يكمل لها السنان والضروس على خير يا رب

اليومين دول برضو معاذ سخن وقارفني بالاسهال شكله بيطلع ضرس جديد
ربنا يهون عليهم مزاجهم بيبقى وحش اوي في الفترة دي
E
الحمدلله يا هوبا بخير
ازيك انتي والانسة ندى العسل عاملة ايه
ف
*Om Mo3az*;10418695:
تمام الحمد لله يا بطة
سالي مش عارفة والله ماكلمتهاش من زمان لما اروح ان شاء الله هتصل بيها واطمئن عليها


اه العضاضة كويسة في الوقت ده عشان سنانها بتبقى بتاكلها هاتي لها عضاضة والا هتنزل فيكي انتي عض هههههههههههههههه
ربنا يكمل لها السنان والضروس على خير يا رب

اليومين دول برضو معاذ سخن وقارفني بالاسهال شكله بيطلع ضرس جديد
ربنا يهون عليهم مزاجهم بيبقى وحش اوي في الفترة دي




ربنا يهون عليهم يارب

انتى بتقولى فبها دى ما بتصدق تمسك صوابعى او صوابع باباها وتنزل فيهم عض ولو حد شد ايده تفضل تصرخ



انا اتصلت بسالى من ساع كده بس كنسلت عليا كنت عاوزه اتطمن عليها لما تكلميها ابقى سلمى عليها
أ
moneta;10418024:
ازيك ياتوتي عامله ايه وميوية عامله ايه معاكي يارب تكونوا بخير

انا مش عارفه ادخل نت في بيتي تقريبا عشان تلفوني هوائي والله اعلم فمش بدخل غير اما باجي عند بابا

مبروك لريمي السنان عقبال لضروس يارب



ازيك يا مونى وا ازى بيرو ...؟؟؟وحشتينى قووووى :D
X