انتى كمان
انا مش عارفة انتى مختفية فيننن
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
ا
06-10-2009 | 06:02 AM
b
06-10-2009 | 06:09 AM
والله يا توتي كنت بحارب مع الدنيا
والحمدلله جات سليمه
انا قعدت شهرين منقطعه عن العالم
والحمدلله جات سليمه
انا قعدت شهرين منقطعه عن العالم
ا
06-10-2009 | 06:21 AM
لية بس يا جنى مالك
ف
06-10-2009 | 10:55 AM
سالى سلامة زوجك ربنا يشفيه ويعفو عنه ويطمنكو عليه
أ
06-10-2009 | 01:41 PM
toty858;10397123:
مى سلامة اللولى الحمد لله ان طلع معندوش حاجة يارب بس تكون الحرارة نزلت :ss:
سالى سلامة جوزك اخت جوزى كانت نفس حالة جوزك وعملت منظار وطلع عندها القولون العصبي :)
ان شاء الله تطلع حاجة بسيطة كدة
ازيك ياهوبي ياجميلة
بصي مايا اهية 4 شهور و انا بجبلها البيجامات مقاس من 9 شهور ل 12 شهر علشان الشتا لو مثلا لشهر 3 يعنى هيكون عندها 10 شهور
واانا اساسا بحس ان بتوع المقاسات دول بيخمو :)
انا دايما اجيب لمايا مقاس اكبر منها بكتير بيكون يادوبك ومش هقولك مايا تختوخة او طويلة لا عادية
تفتكرى انى بحلم فى موضوع الوزن ده يا توتى ...؟؟؟ :D
ع
06-10-2009 | 03:24 PM
هنوده ازيك منوره ربنا يفك كربك يارب
سالي الف سلامه علي جوزك معلش مقريتش الي فات مشفتوش غير في الاقتباس
ربناا يشفيه يارب وحاولي معاه كتيييييييير يروح يكشف ربنا يشفيه ويعافيه ويردله صحته يارب
توتي معلش الكحه بتاخد فتره علي بال ما تمشي الحمد لله
اي تاني انا مشغوله اوي في البيت ولسه بظبط فيه وانهارده هروح لي اخت جوزي اباركلها علي الحمل بعد عناء سنه ربنا يرزقها بالذريه لصالحه يارب
هوبي بجد متشكره اوي علي المسج انا عندي الشبكه واقعه اوي مش عارفه من الموبيل نفسه ولا الشبكه الي هي زفت ومش عارفه الرساله اللي بعتهالك وصلت ولا لا
سالي الف سلامه علي جوزك معلش مقريتش الي فات مشفتوش غير في الاقتباس
ربناا يشفيه يارب وحاولي معاه كتيييييييير يروح يكشف ربنا يشفيه ويعافيه ويردله صحته يارب
توتي معلش الكحه بتاخد فتره علي بال ما تمشي الحمد لله
اي تاني انا مشغوله اوي في البيت ولسه بظبط فيه وانهارده هروح لي اخت جوزي اباركلها علي الحمل بعد عناء سنه ربنا يرزقها بالذريه لصالحه يارب
هوبي بجد متشكره اوي علي المسج انا عندي الشبكه واقعه اوي مش عارفه من الموبيل نفسه ولا الشبكه الي هي زفت ومش عارفه الرساله اللي بعتهالك وصلت ولا لا
ف
06-10-2009 | 04:22 PM
دودو ما تقلقيش يا قمر انا رجعت لوزنى تانى لأن الرضاعه بتخسس:)
بس فى ناس بتزيد على الرضاعه:tongue:
بس فى ناس بتزيد على الرضاعه:tongue:
أ
06-10-2009 | 07:54 PM

تحية من القلب ملؤها المحبة
وباقة ورد ملؤها العود والمرمر
مساء الخير على احلى امهات مصريات
اسمحولي ان انقل لكم سلام خاص من ام عمرومنة
وهيا تبلغكم جميعا السلام والحمدلله هيا كويسة
بس نقلت من البيت الي كانت فيه ولسة مادخلتش النت
فأنا بالنيابة عنها ابلغكم السلام والتحية
واعذروني في عدم تواجدي معكم
فانا مديرة في موقع اخر وذلك ما يشغلني عنكم
ولكم مني ارق تحية ومساكم جميل
ب
06-10-2009 | 07:58 PM
ام يوسف ازيك وازاى ام عمر
سلمى عليها كتيررررررررررر
ويار تتكونوا بخير ديما
سلمى عليها كتيررررررررررر
ويار تتكونوا بخير ديما
أ
06-10-2009 | 08:00 PM
أم يوسف تكوني انتي أم يوسف اللي في دماغي؟؟:D
اللولي الحمد لله بقى أحسن الحرارة هديت شوية بس لسة مراحتش تماما دعواتكم ليه ربنا يتم شفاه على خير يا رب
سالي ألف سلامة على زوجك ربنا يطمنك عليه يا رب
دودو ... انسى يا عمرو:tongue:
اللولي الحمد لله بقى أحسن الحرارة هديت شوية بس لسة مراحتش تماما دعواتكم ليه ربنا يتم شفاه على خير يا رب
سالي ألف سلامة على زوجك ربنا يطمنك عليه يا رب
دودو ... انسى يا عمرو:tongue:
أ
06-10-2009 | 08:03 PM
الف شكر على ردك ام توتا
امة الله انا مش عارفة مين الي في بالك
عموما تشرفنا
واذا فيك تقوليلي من باب الفضول
امة الله انا مش عارفة مين الي في بالك
عموما تشرفنا
واذا فيك تقوليلي من باب الفضول
أ
06-10-2009 | 08:12 PM
ام حمودي الك مني تحية خاصة
ويارب يكون زوجك في احسن حال
سالي كيفك يارب يكون زوجك اتحسن
الله يشفيهم ويعافيهم
ويارب يكون زوجك في احسن حال
سالي كيفك يارب يكون زوجك اتحسن
الله يشفيهم ويعافيهم
ش
06-10-2009 | 10:44 PM
السلا عليكم
ازيكم يا قمرات؟
الف سلامة على اللولى يا مى
الدكتورة قالتلك ايه؟
خلى بالك في دور برد خبيث بييجي الفترة دى للناس كبار وصغيرين
غالبا بيكون التهاب في الزور وممكن ميكنش في سبب واضح
سالى
الف سلامة على زوجك
اعملو المنظار واطمنو لان اوقات بيبقى في التهابات في المعده
باقي البنات
معلش الرغي بتاعكم نسانى كنت عايزة ارد عليكم في ايه
ازيكم يا قمرات؟
الف سلامة على اللولى يا مى
الدكتورة قالتلك ايه؟
خلى بالك في دور برد خبيث بييجي الفترة دى للناس كبار وصغيرين
غالبا بيكون التهاب في الزور وممكن ميكنش في سبب واضح
سالى
الف سلامة على زوجك
اعملو المنظار واطمنو لان اوقات بيبقى في التهابات في المعده
باقي البنات
معلش الرغي بتاعكم نسانى كنت عايزة ارد عليكم في ايه
&
07-10-2009 | 02:06 AM
أم يوسفي;10402018:
ام حمودي الك مني تحية خاصة
ويارب يكون زوجك في احسن حال
سالي كيفك يارب يكون زوجك اتحسن
الله يشفيهم ويعافيهم
ام يوسف جزاكى الله خيرا ياحبيبتى وربنا يباركلك فى يوسف
بس على فكرة ام حمودى هى سالى والاتنين يبقو انا
وياريت تسلمى على ام عمر كتييييييير
ف
07-10-2009 | 02:43 AM
انا هناااااااااااااااااااااا
ف
07-10-2009 | 03:13 AM
انا انضميت على جروب بنات عروس على الفيس بوك وسجلت بس مش طلعلى حاجه
h
07-10-2009 | 03:23 AM
ازيك يا فاطمه ياقمر ,,بصي انتي لما تفتحي الجروب على الفيس بوك هتلاقي تحت الصورة بتاعت كلمة عروس طلب للانضمام بيقول request to join دوسي عليه ولما المسئوله عن الجروب تقبلك هتشوفي محتوى الجروب
ف
07-10-2009 | 03:26 AM
ما اتحرمش منك يا عسل ازى مودى الجميل عامل ايه
طيب هى ممكن تقبلنى فى خلال قد ايه
طيب هى ممكن تقبلنى فى خلال قد ايه
h
07-10-2009 | 03:33 AM
احنا تمام الحمدلله وانتي ازييك
مشعارفه بصراحه اول ماتشوف طلب الانضمام اكيد
مشعارفه بصراحه اول ماتشوف طلب الانضمام اكيد
ف
07-10-2009 | 03:41 AM
ما شاء الله صورة دودو عسسسسسسسسسسسسسسل