رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ا
هههه
لية بس يامى والله دة انا نفسي اخفض الحاجات علشان اوفر نفسي اشتري لاب توب جديد :) وموبايل جديد برضو ودبلة جديدة :) هههه
s
انا كنت فى سيف ستورز النهارده ولبس البناتى فيه عسول والاولاد قليل بس لبس البيت مقاسات كبيره برضه لبس الخروج انا عندى كذا طقم جايين من دبى طبعا هديه ودى اهم حاجه فكنت عاوزه اجيب لبس بيتى انا جبتله بيجامتين وكان فيه واحده تانيه عجبانى بس كانت بنوتى خالص بس معندهمش سيل خالص الوحشين دول بجد نفسى اشترى حاجه فى السيل موش معقول كده شفت فى محل الخطيب فى شارع العريش شوز لذيذه قوى بس لقيتها 74 جنيه موش عارفه ليه مجبتهاش هو عنده واحده ماشيه مع معظم لبسه بس عاوزه اجيبله تانى يعنى نزلت عملت شوبنج خفيف لينا احنا الاتين جبت بنتيهات شكلها عسول من محل الرحاب فى العريش

بقلك هو المفروض البيبى ينام على مخده عادى ولا غلط
s
بصى يا مى البنطلونات اللى جبتها تتلبس تحت الهدوم بس فيه فى سيف ستورز بنطلونات تريننج حلوه واشكالها جميله نفس اللى انتى عاوزاها انا شفتها بكام بقى ب 84 جنيه بس تقريبا خروج لانها مع لبس الخروج موش مع لبس البيتى
ا
السيل في سيف كان على الصيفي لغاية 60 في المية :)
المخدة بتجيب انثناءات في العمود الفقري دلوقتى بعد الشر
أ
toty858;10389440:
هههه
لية بس يامى والله دة انا نفسي اخفض الحاجات علشان اوفر نفسي اشتري لاب توب جديد :) وموبايل جديد برضو ودبلة جديدة :) هههه


هههههههههه ربنا يعينك .. الكمبيوتر بتاعي اتصلح اخيييييييرا:D


salad;10389441:
انا كنت فى سيف ستورز النهارده ولبس البناتى فيه عسول والاولاد قليل بس لبس البيت مقاسات كبيره برضه لبس الخروج انا عندى كذا طقم جايين من دبى طبعا هديه ودى اهم حاجه فكنت عاوزه اجيب لبس بيتى انا جبتله بيجامتين وكان فيه واحده تانيه عجبانى بس كانت بنوتى خالص بس معندهمش سيل خالص الوحشين دول بجد نفسى اشترى حاجه فى السيل موش معقول كده شفت فى محل الخطيب فى شارع العريش شوز لذيذه قوى بس لقيتها 74 جنيه موش عارفه ليه مجبتهاش هو عنده واحده ماشيه مع معظم لبسه بس عاوزه اجيبله تانى يعنى نزلت عملت شوبنج خفيف لينا احنا الاتين جبت بنتيهات شكلها عسول من محل الرحاب فى العريش

بقلك هو المفروض البيبى ينام على مخده عادى ولا غلط


مش قبل سنة
أ
salad;10389447:
بصى يا مى البنطلونات اللى جبتها تتلبس تحت الهدوم بس فيه فى سيف ستورز بنطلونات تريننج حلوه واشكالها جميله نفس اللى انتى عاوزاها انا شفتها بكام بقى ب 84 جنيه بس تقريبا خروج لانها مع لبس الخروج موش مع لبس البيتى


ميرسي يا قمر 84:ss:

ده انا كنت عايزة اجيب له 6 او 8

جوزي هيكرشني انا واللولي من البيت:confused::confused:

هروح ابص عليهم وربنا ييسر




توتي

الخروجة بكرة مش هتنفع:confused::confused::confused: اللولي سخن من الساعة 2 والحرارة مش راضية تنزل لحد دلوقتي


انا هبعت لهوبي sms دلوقتي لان شكلنا كده رايحين للدكتورة تاني

دعواتكم بقى
ف
toty858;10389413:
سلودة حبيبتى انا موجودة اهوة والله بس بدخل متاخر لانى اصلا بصحا 6 المغرب :)
بصي ياجميلة بليز مام فية لبس بيتى بيجامات نازل عليها تخفيض وعندو سالوبيتات شتوى بس مش مقاس نوناتنا لا اصغر بس برضو اغلبية اللبس بناتى بلاش تروحى :)
البطانية لا لسة مش جبتها بصراحة مستنية جوزى يجى هروح لفلى ولسة مش لفيت غير جوة الهرم بليز مام وسيف ستورز بس انا بتعجبنى حاجتة طبعا بس مستنية اما اروح اشوف لفلي بحب حاجتة وكمان بيكون قماشتها حلوة

توتو بصي انا لسة مجبتش اى لبس شتوى يعتبر يعنى انا جبتلها 6 بيجامات للبيت قطن تقيل كدة بكم
هجيب عليهم 4 كمان قطيفة او قماشة تقيلة للبيت
وكنت شاريلها جاكت قطن دابل فيس بكم ماركة الصياد بلبسه دلوقتى على الفساتين
وجيبلها جاكت بكم كدة لونة احمر هجبلها علية جينز ابيض كنت شفتو في سيف ستورز

وهجيب مثلا 8 شايات بكم وزيهم بنص مش شايات اقصد سالوبيتات داخلية
والخروج هجيب طقمين شيك لانى شفت الطقم ب 450 :( هجيب 2 بس
وهجيب سالوبيت منفوخ وشوزات للاطقم دول وشراباتهم
وجوانتيات وطواقي قطن للبيت
وباديهاات بكول قطن
وطبعا بطانية ولحاف وكوفرتة قطيفة وسليب باج وبس كدة :)[/

هى السليب باج ممكن تغنى عن البطانيه وسعرها ايه عشان انا مش بحب شكل البطانيه وهى جالها 4 هديه وجالها لحاف برضه

والجاكت بتاع الصياد سعره كام


والطقم الى ب450 عباره عن ايه بقى انا عندى لبس داخلى شتوى كنت جبته من زمان QUOTE]

[QUOTE=toty858;10389440]هههه
لية بس يامى والله دة انا نفسي اخفض الحاجات علشان اوفر نفسي اشتري لاب توب جديد :) وموبايل جديد برضو ودبلة جديدة :) هههه



انتى وبنتك ها تنفضه الراجل


سعر المتوسط لللاب توب ايه عشان بفكر ازن على جوزى ويجيبهولى:tongue:
s
انا بنيم الولد على مخده فايبر بس من قريب ربنا يستر بقى ومتكونش عملتله اضرار

وكمان بديله عسل انا شكلى هضيعه بغباءى


مى فيه سويت شيرت وسويترات وبنطلونات مش اطقم على بعضها عندهم وكان فيه طقم بنطلون وسويت شيرت كان ب 137 بس موش مقاس زيزو وكان فيه تريننج لذيذ قوى وخامته حلوه بس اصغر مقاس 12 شهر كان بكا مممممممممم تقريبا 125
ف
أمةالله;10389456:
ميرسي يا قمر 84:ss:

ده انا كنت عايزة اجيب له 6 او 8

جوزي هيكرشني انا واللولي من البيت:confused::confused:

هروح ابص عليهم وربنا ييسر




توتي

الخروجة بكرة مش هتنفع:confused::confused::confused: اللولي سخن من الساعة 2 والحرارة مش راضية تنزل لحد دلوقتي


انا هبعت لهوبي sms دلوقتي لان شكلنا كده رايحين للدكتورة تاني

دعواتكم بقى



ماله يا مى شفاه الله وعفاه ربنا يعفو عنه
أ
توتو

ارخص لاب توب حلو يقعد معاكي شوية 3000 :)

والسليب باج تغني عن البطانية ... عايزة اجيب لعبدالله واحدة بس مش عارفة هيرضى ينام فيها ولا ايه

واحدة صاحبتي قالت لي اتقل له اوي وقت النوم واسيبه من غير غطا
ا
سلامة لولى يامى ربنا يطمنا علية يارب زعلتينى والله ان شاء الله تكون حرارة من سنة ولا حاجة

توتو السليب باج تغنى طبعا عن البطانية بس مش عارفة سلاد جابت واحدة

مهو انا لازم انفض الراجل طبعا :) سابنى بقالو 3 شهور لازم يدفع التمن هههه شريرة انا ههههه
الاب توب لو استخدامك لية عادى مش لشغل في حدود 3ونص4
ف
أمةالله;10389468:
توتو

ارخص لاب توب حلو يقعد معاكي شوية 3000 :)

والسليب باج تغني عن البطانية ... عايزة اجيب لعبدالله واحدة بس مش عارفة هيرضى ينام فيها ولا ايه

واحدة صاحبتي قالت لي اتقل له اوي وقت النوم واسيبه من غير غطا




امممممممممممم

من بكره هازن على بعلى:D


وبالنسبه للسليب باج هى بتبقى قماش ولا ايه يعنى ممكن اخرج بيها فى الهوا عادى ومريحه ولا لأ وسعرها كام:)



انا ماما برده بتقول كده بس مش تسيبيه من غير غطا لأ حطى البطانيه على رجله بس
أ
salad;10389464:
مى فيه سويت شيرت وسويترات وبنطلونات مش اطقم على بعضها عندهم وكان فيه طقم بنطلون وسويت شيرت كان ب 137 بس موش مقاس زيزو وكان فيه تريننج لذيذ قوى وخامته حلوه بس اصغر مقاس 12 شهر كان بكا مممممممممم تقريبا 125


هعدي عليهم إن شاء الله ... وأكيد هلاقي برضه عند لفلي وأور كيدز ... ربنا ييسر ... المشكلة انه في سن عبدالله بيستهلك الهدوم كتير فمحتاج كمية


فراشه فى بيتها;10389465:
ماله يا مى شفاه الله وعفاه ربنا يعفو عنه


والله ما عارفة يا توتو ... كان عنده نص درجة كده تطلع وتنزل علطول بالمخفض فخدته للدكتورة وقالت سليم وزي الفل ده تسنين ... بس النهاردة نزلت مشيته شوية صغيرين أوي في الجنينة ونام لما طلعنا فجأة بالليل لقيتها ضربت كده

اديته سيتال منفعش واديته لبوس بس نام أهو ... بس حاسة انه دافي برضه منزلتش ... لما اشوف ... هستنى بقى واخده للدكتورة بتاعته أول ما العيادة تفتح
ف
toty858;10389476:
سلامة لولى يامى ربنا يطمنا علية يارب زعلتينى والله ان شاء الله تكون حرارة من سنة ولا حاجة

توتو السليب باج تغنى طبعا عن البطانية بس مش عارفة سلاد جابت واحدة

مهو انا لازم انفض الراجل طبعا :) سابنى بقالو 3 شهور لازم يدفع التمن هههه شريرة انا ههههه
الاب توب لو استخدامك لية عادى مش لشغل في حدود 3ونص4




ما اتحرمش منك يا توتى ربنا يخليكى يا عسل
أ
هروح أمدد شوية كده وادخل ابص عليه تاني

دعواتكم بقى يا ماميهات ربنا يعافي ولادنا كلهم يارب

السلام عليكم
s
الف سلامه يا مى على لولى شفاه الله وعافاه

يعنى ممكن اجيب سليب باج بس من غير لحاف او بطانيه ولو جبت اجيب واحده للبيت ووا حده للخروج ولا ايه انا شفت البورت فى سيف ستورز كان ب 125 بس عامل زى السويتر وواحد تانى ب 130 بس شكله اهبل قوى طويل بطريقه غبيه والاول كان ليه كابشو وكم والتانى كت فى منهم بيج وروز
ا
ربنا يشفية يارب وميطلعش عندو حاجة
تصبحى على خير


السليب باج بتكون قماشة البطانية كدة
ف
أمةالله;10389483:
هعدي عليهم إن شاء الله ... وأكيد هلاقي برضه عند لفلي وأور كيدز ... ربنا ييسر ... المشكلة انه في سن عبدالله بيستهلك الهدوم كتير فمحتاج كمية




والله ما عارفة يا توتو ... كان عنده نص درجة كده تطلع وتنزل علطول بالمخفض فخدته للدكتورة وقالت سليم وزي الفل ده تسنين ... بس النهاردة نزلت مشيته شوية صغيرين أوي في الجنينة ونام لما طلعنا فجأة بالليل لقيتها ضربت كده

اديته سيتال منفعش واديته لبوس بس نام أهو ... بس حاسة انه دافي برضه منزلتش ... لما اشوف ... هستنى بقى واخده للدكتورة بتاعته أول ما العيادة تفتح



يا حبيبة قلبى ما تقلقيش عليه ان شاء الله خير ربنا يطمك عليه يارب
ف
انا ها استاذن واروح انااااااام
s
وفى كمان زى خامه اللحاف الفيبر شفتها فى لفلى ب 140 جنيه
X