رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
t
لا انا مش عايزه اعرف حاجه يا توتى بس اصلى عزلت من اسكندريه ونقلت فيصل فكنت عايزه اشوف فى حد قريب منى ولا لا
E
هو انتو نمتو ولا ايه
ولا كلو عاوز يلحق المعجزة هههههههههههههههههههههههههههه

انا شكلي هقوم بقى اقعد مع جوزو شوية هو مش معبرني وقاعد بيتفرج على التي في الافلام الوطنية بقى والحاجات دي روحه فيها وانا مش بحبها
يبقى شكلي هروح انااااااااااااااام وخلاص بقى
E
توتي انتي اصلا من الكس ؟
يعني مامتك واهل زوجك وكده هناك وانتو جيتو مصر ؟
ا
انا قريبة منك جدا يا تويتى ماتقلقيش
انتى اخر فيصل ولا اولة ولانصة ولا فين :)
ف
*Om Mo3az*;10388843:
هو انتو نمتو ولا ايه
ولا كلو عاوز يلحق المعجزة هههههههههههههههههههههههههههه

انا شكلي هقوم بقى اقعد مع جوزو شوية هو مش معبرني وقاعد بيتفرج على التي في الافلام الوطنية بقى والحاجات دي روحه فيها وانا مش بحبها
يبقى شكلي هروح انااااااااااااااام وخلاص بقى



انا ما نمتش بس زوجى كان مستحوذ على النت


بس قومته ينام وانا جيت:D
t
لا يا قمر انا اصلا من القاهره واهلى واهلجوزى كمان من القاهره والحمد لله انى رجعت اعيش فى القاهره تانى

توتى انا مش عارفه انا فين فى فيصل كل اللى اعرفه ان الشقه قريبه من شارع حمد ياسين عند عصير اللورد كده تعرفيه؟
E
ههههههههههههههههههه جدعة يا فاطمة والله


كويس يا توتي انك رجعتي القاهره تاني فعلا احسن حاجة الواحدة تبقى ساكنة جنب مامتها مش مهم اي حد تاني
انا نفسي اسكن مع ماما في نفس العمارة اللي هي فيها او على الاقل في نفس الشارع يعني مش هبقى طماعة ههههههههههههه
ف
انتو نمتو ولا اييييه
أ
فراشه فى بيتها;10388830:
انا جييييييييييييييييييييت




مى واحشانى موووت


بقالى كام يوم بتصل بسيلدتك مش بتردى ليييه


هو انتي؟؟

انتي غيرتي نمرتك ولا ايه؟؟
بتتصلي وأنا نايمة أو في المطبخ وأنا جوزي مانعني أكلم نمرة معرفهاش علشان ساعات بتبقى معاكسة ويفضلوا يقرفوا فيا يومين تلاتة علبال ما يهمدوا


*Om Mo3az*;10388834:
الحمدلله يا توتي كله تمام

مي كويس والله انكو هتتقابلو بس انتي وهبه بس فين باقي البنات


والله المفروض كنا هنتقابل مع شوشو وتوتي برضه وهوبا

بس معرفناش نكلم هوبا ... وتوتي لسة واخدة نمرتها دلوقتي وشوشو اعتذرت لأن حماتها لسة راجعة من العمرة النهاردة:(
ف
*Om Mo3az*;10388875:
ههههههههههههههههههه جدعة يا فاطمة والله


كويس يا توتي انك رجعتي القاهره تاني فعلا احسن حاجة الواحدة تبقى ساكنة جنب مامتها مش مهم اي حد تاني
انا نفسي اسكن مع ماما في نفس العمارة اللي هي فيها او على الاقل في نفس الشارع يعني مش هبقى طماعة ههههههههههههه



لالا مالكيش حق ما تعيشى معاها فى نفس الاوضه:mad:
t
والله انا نفسى اتعرف عليكو واقابلكو
E
معلش يامي تتعوض ان شاء الله
انا برضو انهرده اعتذرت عن اني اروح لمها قبل الميعاد اللي هنتقابل فيه بساعة اتخانقت مع جوزي ونزل على اساس اني مش رايحة بس كنت زعلانة اوي بجد بس الحمدلله سالي حليتهالي يعني ورحنا لمها


ههههههههههههههههه ايه يا فاطمة بجد نفسي والله ارجع اعيش في بيتنا تااااااااااااني يا سلاااااااااااام بس طبعا اكون انا واخواتي كلنا لان دلوقتي البيت بقى كئيب عالاخر يعني لما بروح كده لواحدي شوية وبزهق بسرعة هههههههههههههه
عادي ممكن ااجر ااوضة عندهم في الشقة بتاعتهم
تصدقي تبقى حلوة اوي ههههههههههههههههه
E
على فكرة انا كمان نفسي اقابلكو كلكو
ان شاء الله احتمال اقضي العيد الكبير في القاهره نبقى نتقابل عشان ابقى بقابل بتوع المنصورة والقاهره مع بعض ههههههههههههههههههه
E
انا هقوم بقى عشان جوزو بينادي عليا

سلاااااااااااااااااااااااام
أ
totytwety;10388911:
والله انا نفسى اتعرف عليكو واقابلكو


هاتي عز الدين وتعالي بكرة :) احنا هنتقابل في النادي الأهلي اللي في الجزيرة إن شاء الله


*Om Mo3az*;10388938:
على فكرة انا كمان نفسي اقابلكو كلكو
ان شاء الله احتمال اقضي العيد الكبير في القاهره نبقى نتقابل عشان ابقى بقابل بتوع المنصورة والقاهره مع بعض ههههههههههههههههههه


طيب يا ريت والله
أنا ماما احتمال تروح المنصورة هي وخالتي علشان يزوروا اعمامهم ... لو سافروا هلزق لهم وأقابلكم:wink: إن شاء الله
ف
أمةالله;10388883:
هو انتي؟؟

انتي غيرتي نمرتك ولا ايه؟؟
بتتصلي وأنا نايمة أو في المطبخ وأنا جوزي مانعني أكلم نمرة معرفهاش علشان ساعات بتبقى معاكسة ويفضلوا يقرفوا فيا يومين تلاتة علبال ما يهمدوا




والله المفروض كنا هنتقابل مع شوشو وتوتي برضه وهوبا

بس معرفناش نكلم هوبا ... وتوتي لسة واخدة نمرتها دلوقتي وشوشو اعتذرت لأن حماتها لسة راجعة من العمرة النهاردة:(




لأ ماغيرتش نمرتى

دى واحده اضافى مهمه طبعا:cool:


سيفيها عندك وبعد كده لما اتصل تردى فورا انتى فاهمه(6)
ب
السلام عليكم

انا جيت يابنات ازيكو كلكو وازاى ولادكو الحلوين

مافيش حل ف موضوع الفيوسات دة انا اتخنقت

النهاردة ملحقتش اورى لسالى وايمان الرسالة اللى بتظهرلى
عاااااااااااااااااااااا




مى تنوزرى المنصورة بجد
t
يا ريت اقدر يا امه الله بس انا مسافره بكره ان شاء الله اسكندريه عشان الم العفش عشان انقل ادعولى انا حاسه انى بتجوز تانى المشكله انى هنقل ايجار جديد لغايه ما الشقه تتشطب ان شاء الله يعنى هنقل تانى بعد سنتين اعاااااااااااا ادعولى اصل انا خلالالالالالالالالالالاص
ف
مها ازيك يا قمر اخبارك ايه


الميا فاى خلص
ب
الحمد لله يا بطة ازيك انتى

اة الحمد لله هههههههههههههه
X