رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ا
أجمل ايام العمر;10388270:






مبروكين عليها يا توتى





ما شاء الله

الله اكبر





فى حاجات بيبيهات شفتيها حلوة يا توتى ...؟؟؟


ربنا يخليكى يادودو
بصي انا ملفتش كتير بصراحة علشان لسة جوزى جاى من الفسر يوم17 ياذن الله
قبنزل قريب منى
سيف ستورز يجنن بجد
وبليز مام منزل سالوبيتات بيبي شتوى وتقيلة حلوة وعليها سيل جامد بردو بس ملقتش منها مقاس مايا في مقاس بلبلة :)
E
كوفي قولي لي
ياسر بيتكلم ولا لسة زي الباشا بتاعي اللي مجنني ده ومش راضي ينطق
ف
coffeerose;10388296:
اهلا اهلا ببلدياتي الاسكندرانية العسل
منورة ياجميل والله وعاشت الاسامي
وربنا يخليلك العسولة ريم
انا بقى عندي رشدي 4سنين واربع شهور

وياسر سنة وخمس شهور


ربنا يخليكى يا قمر


وربنا يباركلك فى ولادك ويحفظهملك وحسنه قليله تمنع بلاوى كتيره:cool:
ا
ازيك يل بطوطة عاملة اية
E
ههههههههههههههههه هم كده لااااااااااااااااااااااااازقة العيال دي ماتعرفيش تخلصي منهم ههههههههههههه
E
هههههههههههههههه عسل يا بطة
انتي من المنصورة ولا منين
اتذكر انك من المنصورة ولا الزهايمر شغال عادي
ف
امونه ريم الحمد لله مؤدبه بس بقالها كام يوم مقريفه


وحسب افتكاساتى انها عاوزه تسنن بس ما فيش اى اعراض شكلى بحلم:D :D
ف
*Om Mo3az*;10388341:
هههههههههههههههه عسل يا بطة
انتي من المنصورة ولا منين
اتذكر انك من المنصورة ولا الزهايمر شغال عادي


لأ الزهايمر اشتغل انا من اسكندريه


انتة عاةزين التجمع لحسابكو ولا ايه:mad:
d
ازيكو يا بنات يا قمرات وحشتونى اوى
d
وازى كتاكتكم الحلوين
E
هههههههههههههههههههههههههههههههه
تحفة يا كوفي والله
انا زيك برضو نفسي معاذ يتكلم لانه شغال معايا بلغة الصويت وانه يشاور عالحاجة اللي عاوزها وطول اليوم يزقني عشان اقوم وامشي وراه بقى اشوفه عاوز يوصل فين لما بيجيب شلل فعلا ومابعرفش اطنشه الصويت بيعلى بقى وحاجة صداع

هو معاذ بيقول قطة ولاء بيقولها واضحة اوى دي كل حاجة عنده لاء واليومين دول شغال بكلمة غريبة كده طاطا مش عارفة يعني ايه وجايبها منين اصلا زي خلاص كده بتاعة ياسر هههههههههههههه
بيخترعو لغة جديدة ههههههههههه
d
توتى ام مايا وحشتينى اوى اخبارك ايه ومايا
ف
coffeerose;10388350:
هههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد ضحكتيني ماهو بعد الخلفة عملية التوسلات والشحاتة بتزيد عندنا ههههههههههههههههههههههههه[/

العيال وسنينهمQUOTE]

[QUOTE=coffeerose;10388360]في ايه ياعم المكتسح انت نص الشات في جيبك من المنصورة شيبوا شوية لاسكندرية



ايوه كده ده شويه وهانلاقيهم كاتبين اللى مش من المنصوره يتفضل بررررررررررررررره:rolleyes:
ر
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخباركن امهات واخبار كتاكيتكن

بقولكم بنات

بالنسبه لتطعيم السنه ونص اللى عندها خبرة فيه

انا سمعت انه صعب اوى واعراضه رخمه

ايمان وشهيدة طعمتو معاذ وعمر ولا لسه ؟؟
d
ام معاذ ياقمر ازيك ياترى فاكرانى بووووسه كبيره لمعاذ
d
لا يا حبى بلال لما اطعم السنه ونص كانت الاعراض خفيفه شويه عن الى فاتو متخافيش يا جميل وابقى اديلو بعد التطعيم معلقه سيتال او بارسيتامول او سوليد مش هايحس بحاجه
أ
*Om Mo3az*;10388199:
ايه ده هي الدراسة في اسكندرية متاخرة عن المنصورة ولا اييييييييه
انتي هتوديهم المدرسة ولا ايه يا كوفي بلاش يابنتي ده نص الامهات مش بتودي ولادها المدارس والمدارس السنة دي فاضية ومافيش اعمال سنة ولا غياب ولا حاجة
ربنا يحمي ولادنا يا رب

ممكن يكون نظرك ضعيف ولا حاجة هههههههههههههههههه
ايه يابنتي ده من العيد كان الشتوي مكتسح المحل وتلاقي الصيفي في ركن كده في المحل
اه طبعا خلاص الجو بدا يبرد وفيه ناس بدات تلبس ولادها خريفي وحاجات بكم وكده


الجو حرررررررررررررررررررررر :ss:



coffeerose;10388266:
ايه ده والله ابقى اركز بس بجد
والله بصيت في كذا محل اللي نازلين سييييييل حاجات تصفية الصيفي
(f)(f)(f)(f)(f)

اتريقي اتريقي هههههههههههههه
الخلفة يا اختي اخرها ماتشوفيش حاجة هههههههههههه

لا المدارس دخلت بس هما المدرسة بتاعتنا واغلب المدارس
ماجلين ال كي جي ماخرينهم كام يوم
ومن ناحية المرواح للمدرسة هما اول يومين بس
عشان نشوف الامور حتمشي ازاي وبعدين في الخلعان



انا اخويا راح النهاردة و لما رجع كنت واقفاله على باب الشقة بالديتول و المطهرات و الكمامة :D
E
هههههههههههههههه ماشي يا بطة هتيجي تضربيني شكلك كده

ام بلال ومنة اززززززززززززززيك وحشتيني اخبارك ايه واخبار الولاد ايه
ف
يتصفح الموضوع حالياً: 8 (8 عضو و 0 ضيف) ‏فراشه فى بيتها, ‏coffeerose, ‏toty858, ‏بلال ام منه, ‏*Om Mo3az*, ‏صوت العيون, ‏أم حموودى القمر


متجمعين عند النبى


بس ياريت تتكلمو


سالى انتى هنا
d
انا شايفه مورو القر بتاع المنتدى والى هاتكون ام قريب ان شاء الله تعالى يا مورو وحشتينى عامله ايه والبيبى؟
X