رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
E
السلام عليكم
انتو فيييييييييييييين
E
أجمل ايام العمر;10382686:
ماتشات الكورة تمام الحمد لله

و بالنسبة للولادة اول التاسع الدكتور مطنى منها ان شاء الله انى واخدة حقن تحسين الرئة و دى اكتر حاجة بيخافوا منها فى الولادة البكرة ان تكون الرئة لسه مكتملتش






اخبارك ايه انتى يا ايمان ...؟؟

اقنعتى جوزك بالدوا ولا لسسسه .؟؟؟




ربنا معاكي يا هدى انا ولدت قبل ميعادي ب15 يوم والحمدلله ماكنش فيه حضانة ولا حاجة
عقبالك يا جميل وربنا يرزقك بساعة سهلة ان شاء الله
شهيدة;10382421:
ازيكم؟

وحشنى جدا


معلش الايام دى حصل لخبطة والمفروض حماتى جايه النهاردة من العمرة ومش عارفه الظروف الايام اللى جايه هتبقى عامله ازاى

مى
انبسطت اوى بمكالمتك
معلش انا بعتذر عن الخروجه بعد ما زوجى وافق والامور كانت بيييييس جه موضوع حماتى مع انها كانت ناويه متجيش غير بعد الحج

شهيدة ازيك ايه اخبارك واخبار عمر
حمدالله على سلامة حماتك وربنا يتقبل وعقبالك لما تروحي تحجي ان شاء الله

كنتي خارجة انتي ومي ولا ايه

أم حموودى القمر;10384780:
اه والله يا بطة لسه مغلبنى
كل يوم بصحى معيطة منه..:confused::confused:



سالي ازيك انهرده
ربنا يعينك عليه يا سالي يا رب ويهديه لك ويهديكي
نفسي تطولي بالك شوية بجد وبلاش العصبية وان شاء الله هتلاقيه بقى كويس وبينام كتييييييييييير ويبقى خم نوم ههههههههههههه
ر
مساء الخير عليكو
ب
السلام عليكم ازيكو ياامهاااااااااات

سالى وايمان وحشوونى
مع انهم لسة ما شيين من عندى من شوية ههههههههههه
ب
بس كان وقت جميل وزيارة اجمل

انا اصلا ربنا اللى يعلم بحبهم اد اية والله

ومحمود وميزو كانو عسل ما شاء الله ربنا يحفظهم جميعا
أ
*Om Mo3az*;10385779:
ربنا معاكي يا هدى انا ولدت قبل ميعادي ب15 يوم والحمدلله ماكنش فيه حضانة ولا حاجة
عقبالك يا جميل وربنا يرزقك بساعة سهلة ان شاء الله

شهيدة ازيك ايه اخبارك واخبار عمر
حمدالله على سلامة حماتك وربنا يتقبل وعقبالك لما تروحي تحجي ان شاء الله

كنتي خارجة انتي ومي ولا ايه




سالي ازيك انهرده
ربنا يعينك عليه يا سالي يا رب ويهديه لك ويهديكي
نفسي تطولي بالك شوية بجد وبلاش العصبية وان شاء الله هتلاقيه بقى كويس وبينام كتييييييييييير ويبقى خم نوم ههههههههههههه



انا جيييييييييييت

نورت البيييييييييييييييييييييييييت :D
E
هههههههههههههههه
مها انتي كمان وحشتيني اوي يلا تعالي لي بقى بكرة هههههههههههههههههه
E
نورتي البيت ياهدى انتي على طول منورة والله
وهتنوري اكتر لما تبقي ماما رسمي بقى ان شاء الله
ربنا يقومك بالسلامة ياااااااااااااااارب
E
توتي انتي هنا ايه اخبارك واخبار مايا ايه
ا
ازيكم يا بنانيت
انا انهاردة روحت زى ما هوبي قالتلى :) بليز ماام جبت البيجامات تجنن فعلا نازل عليهم خصم جبت الواحدة ب 33 جنية بس تحفة اوى اوى وطبعا جبت مقاس كبير شوية علشان تلبس تحتيها حاجة لما الجو يبرد هبئة انزلكم الصور بليل
ميرسي ياهوبي :)
ا
ازيك يا ام معاذ عاملة اية ياجميلة
انا الحمد لله تمام ومايا كمان كويسة ومؤدبة اوى والله اكتر حاجة فيها حلوة انها مؤدبة اخر حاجة يارب تفضل كدة
E
مبروكين عليها يا توتي
ربنا يحميها يا رب وتفضل مؤدبة كده على طول باذن الله

انا نفسي انزل اجيب الشتوي انا كمان واخلص بس كسلاااااااااااانة حاسة المشوار تقيل على قلبي اوي
ربنا ييسر وانزل واخلص بقى مع اني مابنزلش مرة واحدة ممكن تلات اربع مرات ولا حاجة لما بتخنق خالص
E
كووووووووووووووفي عاش من شاف مشاركاتك هههههههههههههههههه
ايه يا بنتي فينك مختفية فين كده
ايه اخبارك واخبار الولاد ايه معاكي
انا ومعاذ الحمدلله كويسين لسة راجعين من عند مها انا وسالي وكان يوم جميل بجد
ا
كوفي ازيك ياجميلة
مش كل المحلات منزلة شتوى
والشتوى اللى نازل بتاع السنة اللى فاتت وعلية سييييييييييل كبير اوى
E
ايه ده هي الدراسة في اسكندرية متاخرة عن المنصورة ولا اييييييييه
انتي هتوديهم المدرسة ولا ايه يا كوفي بلاش يابنتي ده نص الامهات مش بتودي ولادها المدارس والمدارس السنة دي فاضية ومافيش اعمال سنة ولا غياب ولا حاجة
ربنا يحمي ولادنا يا رب

ممكن يكون نظرك ضعيف ولا حاجة هههههههههههههههههه
ايه يابنتي ده من العيد كان الشتوي مكتسح المحل وتلاقي الصيفي في ركن كده في المحل
اه طبعا خلاص الجو بدا يبرد وفيه ناس بدات تلبس ولادها خريفي وحاجات بكم وكده
أ
*Om Mo3az*;10388065:
نورتي البيت ياهدى انتي على طول منورة والله
وهتنوري اكتر لما تبقي ماما رسمي بقى ان شاء الله
ربنا يقومك بالسلامة ياااااااااااااااارب


آميييييييييييييييين

انا منوراكم هنا من وانا مخطوبة اصلا :D



toty858;10388083:
ازيكم يا بنانيت
انا انهاردة روحت زى ما هوبي قالتلى :) بليز ماام جبت البيجامات تجنن فعلا نازل عليهم خصم جبت الواحدة ب 33 جنية بس تحفة اوى اوى وطبعا جبت مقاس كبير شوية علشان تلبس تحتيها حاجة لما الجو يبرد هبئة انزلكم الصور بليل
ميرسي ياهوبي :)



مبروكين عليها يا توتى


toty858;10388092:
ازيك يا ام معاذ عاملة اية ياجميلة
انا الحمد لله تمام ومايا كمان كويسة ومؤدبة اوى والله اكتر حاجة فيها حلوة انها مؤدبة اخر حاجة يارب تفضل كدة



ما شاء الله

الله اكبر


toty858;10388185:
كوفي ازيك ياجميلة
مش كل المحلات منزلة شتوى
والشتوى اللى نازل بتاع السنة اللى فاتت وعلية سييييييييييل كبير اوى



فى حاجات بيبيهات شفتيها حلوة يا توتى ...؟؟؟
ف
كوفى اهلا يا قمر انا اسمى فاطمه وعندى ريم قربت تقفل ال5 شهور

ومن اسكندريه


ام معاذ ازيك انتى ومعاذ


توتى ازيك انتى ومايا
E
هههههههههههههه عادي ياحبيبتي كلنا لها ما انا كمان لو مالبستش النضارة او اللينسز لو امي ماشية جنبي مش هعرفها ههههههههههههههه
الله المستعان

ربنا يحميهم يا رب وانا في السوبر ماركت انهرده كان فيه مدرسة راجعة من الشغل وبتعمل شوبنج يعني فاتصاحبت عليها وبتقول لي ان اكتر من نص المدرسة مش بيروحو والاطفال كلهم لابسين الكمامة على بؤهم وقالت لي ان مافيش اعمال سن ةولا حاجة على الغياب وبمجرد دخول الشتاء هيكونو خلصو المناهج لان المرض بينتشر اكتر في الشتا
ربنا يستر بجد حاجة تقلق والله
وانا اللي كنت عاوزة اودي معاذ الحضانة ههههههههههههه
ف
هدى انتى هنا ازيك يا كتكوته
E
ازيك يا هدى عاملة ايه
وانتي مخطوبة بقى يمكن اكون انا لسة ماكنتش ام ههههههههههههه
ربنا يكمل لك على خير يا رب


اهلا يا بطة ازيك عاملة ايه وريم اخبارها ايه معاكي مؤدبة ولا بتعمل شقاوة
X