سلالام ياايمان ربنا معاكى
بس انا شطفتها وغيرتلاها هدومها وبقت حلوة الحمد لله
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
ب
04-10-2009 | 02:49 AM
ب
04-10-2009 | 02:51 AM
الموقع بيبعتلى ترجنات فيروسات يعنى
رسالة كدة بتظهرلى وبتعمل صوت عربية الاسعا ف ههههههههههه
عشان عندى برنامج ضد الفيروسات فابيقولى ان عروس بعتلك فيروس اعمل اية؟؟؟؟؟؟؟؟
رسالة كدة بتظهرلى وبتعمل صوت عربية الاسعا ف ههههههههههه
عشان عندى برنامج ضد الفيروسات فابيقولى ان عروس بعتلك فيروس اعمل اية؟؟؟؟؟؟؟؟
h
04-10-2009 | 02:58 AM
ام توتا بصراحه مش عارفه يمكن حد يدخل يفدنا
ب
04-10-2009 | 03:00 AM
يابنااااااااااااات اللى تعرف تردد قناة مجد للاطفال ياريت تبعتهولى او تقولوة هنا اى حاجة يعنى
s
04-10-2009 | 03:17 AM
السلام عليكم يا امهات
ازايك يا ام توته انتى مش موجوده
ازايك يا ام توته انتى مش موجوده
أ
04-10-2009 | 04:25 AM
أنا جيت تاني
ناااااااااااااااااااااااااااام
فأنا شكلي كده هستغل الفرصة وادخل استحمىىىىىىىىىىىىى
ناااااااااااااااااااااااااااام
فأنا شكلي كده هستغل الفرصة وادخل استحمىىىىىىىىىىىىى
ش
04-10-2009 | 08:44 AM
ازيكم؟
وحشنى جدا
معلش الايام دى حصل لخبطة والمفروض حماتى جايه النهاردة من العمرة ومش عارفه الظروف الايام اللى جايه هتبقى عامله ازاى
مى
انبسطت اوى بمكالمتك
معلش انا بعتذر عن الخروجه بعد ما زوجى وافق والامور كانت بيييييس جه موضوع حماتى مع انها كانت ناويه متجيش غير بعد الحج
وحشنى جدا
معلش الايام دى حصل لخبطة والمفروض حماتى جايه النهاردة من العمرة ومش عارفه الظروف الايام اللى جايه هتبقى عامله ازاى
مى
انبسطت اوى بمكالمتك
معلش انا بعتذر عن الخروجه بعد ما زوجى وافق والامور كانت بيييييس جه موضوع حماتى مع انها كانت ناويه متجيش غير بعد الحج
أ
04-10-2009 | 09:31 AM
*Om Mo3az*;10380781:
لووووووووووووووووووولي وحشاني اخبارك ايه وسما عاملة ايه
انتي مش بتدخلي كتير ليه
بوسي لي سما كتير وابقي ادخلي طمنينا عليكو
ربنا يعينك يا اميرة يا رب
اخبارك ايه وحمزة عامل ايه معاكي
ربنا يهديه لك يا رب
نازلة مصر امتى ولا مش دلوقتي
عاوزين نشوفك بقى
انا وسالي رايحين لمها بكرة ان شاء الله
ازيك يا دودو ايه اخبارك وبلبلة عاملة ايه وماتشات الكورة ايه اخبارها دلوقتي بتكتم عالنفس اكيد
بس انتي لما تمشي كتير ممكن تولدي بدري عن ميعادك لاقدر الله
انا عشان كنت اجهضت وماعملتش عملية ربط وكان متوقع اني اولد في التامن والراس كانت نازلة برضو والدكتورة كانت خايفة لاولد بدري فقالت لي ماتمشيش لغاية ما عدى وقت في التاسع والرحم بدا يتفتح فبقيت بمشي بقى ساعة في اليوم برضو وساعات ساعتين اختي كانت تنزل معايا وتفضل تمشيني عشان اولد بسرعة هههههههههههههههه
ربنا يعدي لك الشهر ده على خير باذن الله وتولدي في ميعادك
ماتشات الكورة تمام الحمد لله
و بالنسبة للولادة اول التاسع الدكتور مطنى منها ان شاء الله انى واخدة حقن تحسين الرئة و دى اكتر حاجة بيخافوا منها فى الولادة البكرة ان تكون الرئة لسه مكتملتش
*Om Mo3az*;10380802:
الف سلامة عليه يا هبه شافاه الله وعافاه
والحمدلله انه بقى احسن
ماه معاذ اخد فترة لحس برضو بس عقل بقى شوية ههههههههههههه
وساعات برضو الاقيه حاططهم في بؤه لازم برضو عيني تكون عليه
اخبارك ايه انتى يا ايمان ...؟؟
اقنعتى جوزك بالدوا ولا لسسسه .؟؟؟
شهيدة;10382421:
ازيكم؟
وحشنى جدا
معلش الايام دى حصل لخبطة والمفروض حماتى جايه النهاردة من العمرة ومش عارفه الظروف الايام اللى جايه هتبقى عامله ازاى
مى
انبسطت اوى بمكالمتك
معلش انا بعتذر عن الخروجه بعد ما زوجى وافق والامور كانت بيييييس جه موضوع حماتى مع انها كانت ناويه متجيش غير بعد الحج
حمد الله على سلامة حماتك يا شهيدة :)
ف
04-10-2009 | 02:42 PM
يا ترى سالى هنا ولا لا
&
04-10-2009 | 03:03 PM
ايوة يا بطة انا هنا ياحبيبتى
ف
04-10-2009 | 03:07 PM
عامله ايه يا قمر وازى مودى عامل ايه دلوقتى
&
04-10-2009 | 03:08 PM
الحمد لله بخير
ادعيله ربنا يهديه
ادعيله ربنا يهديه
&
04-10-2009 | 03:10 PM
انا هاقوم انشر غسيل وجاية على طول ان شاء الله
ف
04-10-2009 | 03:11 PM
أم حموودى القمر;10384678:
الحمد لله بخير
ادعيله ربنا يهديه
يا حبيبتى هو لسه مغلبك
ف
04-10-2009 | 03:12 PM
ماشى يا قمر
&
04-10-2009 | 03:25 PM
انا جييييييييييييييييييت
&
04-10-2009 | 03:28 PM
فراشه فى بيتها;10384701:
يا حبيبتى هو لسه مغلبك
اه والله يا بطة لسه مغلبنى
كل يوم بصحى معيطة منه..:confused::confused:
ف
04-10-2009 | 03:32 PM
أم حموودى القمر;10384780:
اه والله يا بطة لسه مغلبنى
كل يوم بصحى معيطة منه..:confused::confused:
ليه بس كده الله المستعان
صعبانه عليا والله يا سالى
ف
04-10-2009 | 03:34 PM
سالى حاولى تخرجى تمشيه شويه فى نادى ولا جنينه ولا حتى فى الشارع
عشان يرجع البيست هادى شويه ويعرف ينام
عشان يرجع البيست هادى شويه ويعرف ينام
ف
04-10-2009 | 04:28 PM
مين متخفيييييييييييييييييييي