يابنات اللي بتابس عبايات وتحب تشوف تشكيله كويسه تقولي في جروب في الفيس بوك بيبع عبايات حلوين اوي وسيمبل مفيهاش اي عك واسعارهم مش غالية اوي ..انا ان شاء الله هاجيب واحده اجربها ..وهاوريكم اللي عجبني وقولولي انهى احلى

دي ب350 جنيه

ودي ب350 برضه

دي ب375

دي 295

ودي ب375