رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
h
يابنات اللي بتابس عبايات وتحب تشوف تشكيله كويسه تقولي في جروب في الفيس بوك بيبع عبايات حلوين اوي وسيمبل مفيهاش اي عك واسعارهم مش غالية اوي ..انا ان شاء الله هاجيب واحده اجربها ..وهاوريكم اللي عجبني وقولولي انهى احلى





دي ب350 جنيه




ودي ب350 برضه




دي ب375




دي 295




ودي ب375
ا
ازيكم يا ماماهااات

هوبي ازيك
الاتنين اللي في الاخير حلوين

انتي اصلا بتلبسي عبايات ولا لسه ناويه تجربي
h
UM Hamzaa;10372412:
ازيكم يا ماماهااات

هوبي ازيك
الاتنين اللي في الاخير حلوين

انتي اصلا بتلبسي عبايات ولا لسه ناويه تجربي



ازييييك ياقمر فينك يبنتي وازاي حمزه ؟؟

لا انا مش بلبس عبايات بس عندي كام واحده بصلي بيهم العيد او التراويح واحيانا بخرج بيهم من باب التغيير يعني ..فدول عجبوني اوي لان كل العبايات الموجوده دلوقتي كلها شغل ويتلمع وانا مش بحب الحاجات دي
ا
انا تمام يا هوبي

بس الشغل وحمزه بقي مش مخلين عندي وقت خالص
ش
السلام عليكم

ازيكم يا حلويييييييييييين؟
وحشتووووووووووووووونى
ش
اميرة
ازيك يا بنتى ؟فينك واحشانا اوى
واخبار حمزة ايه؟
ش
هوبي
العبايات حلوة بس انا رايي انها غاليه على الشغل بتاعها او بمعنى اصح بسيطة ومفهاشش حاجه تخليها غاليه
انا بجيب عبايات ارخص بكتيير ومفهاش شغل اوى ولا بتلمع ولا حاجه
وكمان ممكن لو تحبي انا بجيب عباياتى من عباس العقاد في محل هناك اسمة الدرة في شارع حسنين هيكل الموازى لعباس العقاد ونيو ماسيز بيبقى عنده حاجات حلوة وفي برضو سندس في سيتى ستارز بس انا بجيب من فرعه الرئيسي عند سور الكليه الحربيه
ابعتيلي برضو الجروب يمكن الاقي حاجه معقوله
h
شهيدة;10372752:
هوبي
العبايات حلوة بس انا رايي انها غاليه على الشغل بتاعها او بمعنى اصح بسيطة ومفهاشش حاجه تخليها غاليه
انا بجيب عبايات ارخص بكتيير ومفهاش شغل اوى ولا بتلمع ولا حاجه
وكمان ممكن لو تحبي انا بجيب عباياتى من عباس العقاد في محل هناك اسمة الدرة في شارع حسنين هيكل الموازى لعباس العقاد ونيو ماسيز بيبقى عنده حاجات حلوة وفي برضو سندس في سيتى ستارز بس انا بجيب من فرعه الرئيسي عند سور الكليه الحربيه
ابعتيلي برضو الجروب يمكن الاقي حاجه معقوله


بعتهولك فعلا ياقمر على الفيس بوك ..انتي عارفه يمكن اللي مغليها انه جروب بتاع مسلمين عايشين في لندن ..بس مكتوب جمب المنتج انه قطن 100% ومواصفات كويسه ..انا رحت نيوماسيز بس المشكله مش بحب القماش الناعم ده بتاع العبايات السعودي مش عارفه اسمه ايه .. لكن هبص برضه علي المحل اللي في عباس اشوف اللي عندهم
أ
hoobie;10372776:
بعتهولك فعلا ياقمر على الفيس بوك ..انتي عارفه يمكن اللي مغليها انه جروب بتاع مسلمين عايشين في لندن ..بس مكتوب جمب المنتج انه قطن 100% ومواصفات كويسه ..انا رحت نيوماسيز بس المشكله مش بحب القماش الناعم ده بتاع العبايات السعودي مش عارفه اسمه ايه .. لكن هبص برضه علي المحل اللي في عباس اشوف اللي عندهم



هووووبى العبايات دى حلوة قوووووووووووووووووى .... انا عايزة اللينك بلييييز عشان انا بلبس عبايات لما اسافر عند حماتى فى البلد و كدة و دول شبابى و حلوين قوى و عجبنى اكتر اتنين رقم 3 و رقم 5 (y)
h
أجمل ايام العمر;10373029:
هووووبى العبايات دى حلوة قوووووووووووووووووى .... انا عايزة اللينك بلييييز عشان انا بلبس عبايات لما اسافر عند حماتى فى البلد و كدة و دول شبابى و حلوين قوى و عجبنى اكتر اتنين رقم 3 و رقم 5 (y)


ايييه ده انتي ذوقك زي ذوووقي انا كمان 3 و5 عجبني جداا وبرضه الاولانيه عجباني ..بس شكلي هاجيب ال3 ولو عجبني قماشها هجيب الاتنين التانيين
&
هوبى ازيك
انا عجبتنى العباية رقم 2 اللى هى السودا وكمان البنى اللى ليها جيوب دى
بس برضة حاساهم غاليين بزيادة
على فكرة انا رحت المحل اللى قلتى عليها اللى هو دانيال ده عندنا فرع هنا فى المنصورة ولقيت تخفيضات على الشتوى بتاع السنة اللى فاتت بس مش تشكيلة كبيرة اوى
جبت لحمودى جاكت كان ب85 بقى 62 بس لما رحت لماما قستهوله لقيته صغير فغيرته وجبت تيشيرت تقيل وجميل كان ب75 بقه ب55 وان شاء الله هبقى اصوره واوريهولك
بس ملقتش بيجامات ولا حاجة تقريبا مش فى كل الفروع بقه
هو الفرع بتاعنا واخد توكيل ماركة كونفينتى واسمه دانيال برضه..
أ
مبروكين على حمووودى يا سالى
ب
مبروك يا سالى حاجة محمود
فين يا اروبة المحل دة؟
h
أم حموودى القمر;10373850:
هوبى ازيك
انا عجبتنى العباية رقم 2 اللى هى السودا وكمان البنى اللى ليها جيوب دى
بس برضة حاساهم غاليين بزيادة
على فكرة انا رحت المحل اللى قلتى عليها اللى هو دانيال ده عندنا فرع هنا فى المنصورة ولقيت تخفيضات على الشتوى بتاع السنة اللى فاتت بس مش تشكيلة كبيرة اوى
جبت لحمودى جاكت كان ب85 بقى 62 بس لما رحت لماما قستهوله لقيته صغير فغيرته وجبت تيشيرت تقيل وجميل كان ب75 بقه ب55 وان شاء الله هبقى اصوره واوريهولك
بس ملقتش بيجامات ولا حاجة تقريبا مش فى كل الفروع بقه
هو الفرع بتاعنا واخد توكيل ماركة كونفينتى واسمه دانيال برضه..


ماشاء الله الاسعار حلوة بس البيجامات مكنتش في دانيال دي في محل اسمه بليز مام ..ومبروكين على حمووودي عاوزة اشوفهم وطبعا اكيد البطل بتاعنا هيحليهم اكتر
أ
عبدالله صاحي من الفجر :(:(
أ
هبة أنا كلمت شوشو امبارح والأنسب لها غالبا يوم الاتنين

كلمي هوبا بقى وربنا ييسر ونعرف نوصل النهاردة لتوتي علشان نظبط إن شاء الله
h
خلاص ياقمر ماشي هكلمها بكره ان شاء الله بس ادعوا لمحمد لحسن سخن من امبارح مش عارفه ماله
أ
حرارة اد ايه؟؟
بيرجع أو بيقشط كتير شوية؟؟
فيه إسهال ريحته مش جامدة أوي؟؟

لو كده يبقى نقول مبرووووك دي سنة :)
h
أمةالله;10374783:
حرارة اد ايه؟؟
بيرجع أو بيقشط كتير شوية؟؟
فيه إسهال ريحته مش جامدة أوي؟؟

لو كده يبقى نقول مبرووووك دي سنة :)


لا الترمومتر بيديني 63 ونص بس ايديه ورجليه وراسه مولعين نار وهو مصفر وهفتان كده ..بصي هو بقاله ييجي اسبوع بيعمل ستول كذا مره في اليوم قولي 3 او 4 مرات وفيه زي مخاط ..وريحته مش جامده فعلا ,,بس مش بيقشط لكن بيريل كتير
h
قصدي 36 ونص ايه اللي انا كاتباه ده :D
X