رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
&
السلااااااااااااااام عليكم
حد هنا ؟؟
h
أمةالله;10364902:
أنا

هوبي

مش عارفة أكلمك

أصلي عند ماما والموبايل بطاريته فضيت

سوري يا قمر مش تنفيض والله :)


ولا يهمك يا قمر تروحي بالسلامه ياجميله
h
سالي ازيك وازي حموودي يارب تبقوا بخير

النهارده نزلت جبت شويه حاجات لمحمد ..جبتله طقمين شيك ماشاء الله من دانيال دي شماريه بس من فرع رويال اللي في الهرم ولما رحت فرعهم اللي في كايرو اتصدمت بالاكازيون اللي عاملينه ..حاجات تحفه وماركة دانيال وب10 جنيه ..الاكازيون وصل 70% ..بس للاسف ملقتش في مقاس محمد حاجه حلوة غير سويت شيرت عسول كده سعره قبل الخصم 45 وبعد الاكازيون 13 جنيه تخيلوا ..بس الحاجات الحلوة كلها يأما بناتي او ولادي من مقاس سنه ومافوق ..بس يا جماعه بجد اللي يقدر ينزل يشتري يلحق الناس بتخطف الحاجه انا حسيت انهم بيشتروا استخسار اصلا :D
ز
السلام عليكم

ممكن ياجميلة تقوليلى دانيال اللى فى كايرو مكانه فين با الضبط

وعندهم لسن 4 سنين

جزاك الله خيرا
h
زهراء مكة;10367852:
السلام عليكم

ممكن ياجميلة تقوليلى دانيال اللى فى كايرو مكانه فين با الضبط

وعندهم لسن 4 سنين

جزاك الله خيرا


هو الدور التالت تقريبا يعني اول ماتطلعي السلم المتحرك وتلفي يمين هتلاقيه قدامك ..بس مش عارفه موضوع المقاسات بامانه لكن اعتقد فيه
s
السلام عليكم
ف
وعليكم السلام ازيك يا شدى وازى ادم
s
فراشه فى بيتها;10368176:
وعليكم السلام ازيك يا شدى وازى ادم


ازايك يا فاطمه عمله ايه
ادم هو فى زاى ادم ده نور عين ماما طبعا مطلع عينى ده العادى بقه
انتى اخبارك ايه
ف
smamedo;10368188:
ازايك يا فاطمه عمله ايه
ادم هو فى زاى ادم ده نور عين ماما طبعا مطلع عينى ده العادى بقه
انتى اخبارك ايه




يا حبيبتى ربنا يحفظهوللك معلش اصبرى عليه


انتى ناويه تجيبيلو نونو امتى ان شاء الله
ف
هبه وسالى عاملين ايه واحشنى مووووتيتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) ‏فراشه فى بيتها, ‏hoobie, ‏أم حموودى القمر
ف
ياترى مين متخفىىىىىىىىىىىى
s
فراشه فى بيتها;10368211:
يا حبيبتى ربنا يحفظهوللك معلش اصبرى عليه


انتى ناويه تجيبيلو نونو امتى ان شاء الله


حبيبتى انا خلاص مقدرش استغنه عن الغلسه بتاعت ادم والحمد لله
ادعيلى بقه ربنا يرزقنى
ف
smamedo;10368251:
حبيبتى انا خلاص مقدرش استغنه عن الغلسه بتاعت ادم والحمد لله
ادعيلى بقه ربنا يرزقنى




ربنا يرزقك زريه صالحه ان شاء الله
s
معليش يا فاطمه فى السؤال يعنى انتى ممكن تقوليلى اسمك اطفالك انا اسفه انتى عرفه الدنيا ودماغ
s
فراشه فى بيتها;10368263:
ربنا يرزقك زريه صالحه ان شاء الله


شكرا يا حبيبتى ربنا يكرمك
ف
ريم وبسسسسسسسسسسسسس
s
فراشه فى بيتها;10368274:
ريم وبسسسسسسسسسسسسس


ربنا يكرمك فيها يارب وتشوفيه عروسه
s
عنده كام سنه يا فاطمه
L
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
s
وعليكم السلام ازايك يا ام سما
X