رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
E
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف)
‏*Om Mo3az*, ‏dew.dew

تلاتة مختفيين
ليييييييييييييييييه
انتو مين بقى
مي وشهيدة اكيد اولا ومين التالت بقى
هدى ؟
أ
hoobie;10361009:
لاااااا ماهو كده قرعه من يوم ما اتولد :D ..هو عنده حبة شعر قليلين بس اصفر



يا حبيبى ربنا يحميه يارب


hoobie;10361087:
يارب يا ايمي بس شكله هيطلع شعره خفيييف ..بس مش مشكله المهم البنت ان شاء الله :D



متقلقيش انا فضلت قرعة لحد سنة و شوية و دلوقتى عندى شعر :D
ب
ازيك ياايمان عاملة اية
انتى تقصدى حضانة جامع التوحيد اللى ف مساكن الشناوى؟
ب
انا هنا

يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏*Om Mo3az*+, ‏dew.dew
E
اه يا مها
تعرفي حد كان فيها ولا ايه
ب
لا عرفت من علياء انها كانت بتشتغل هناك
بس قالتلى كمان من شروطها ان الطفل يكون حافظ حاجة من القران
E
مش عارفة بقى الموضوع ده والله
بس عادي يعني انتي مش بتحفظيها اصلا ؟
ب
يعنى يدوبك بتقول الحمد لله
وبسم الله ومش واضحين
دة مكملتش سنتين ونص

ممكن ع السنة اللى جاية ان شاء الله بقى
ي
السلام عليكم ازيكم ياامهات
E
هي طبعا لسة صغيرة برضو يا مها
لما ييجي وقت الحضانة ان شاء الله تبقى تحفظيها
معاذ دلوقتي اول ما يشوفني بلبس الاسدال بتاع الصلاة يروح يقف في المكان اللي بصلي فيه ويفضل يعمل حركات الصلاة كده بس طبعا لسة مش عارف ولما اجي اسجد بيرمي نفسه عالارض جامد اوي بحس ان البلاط هيتكسر هههههههههههههههههه


وعليكم السلام ازيك يا ياسمين وازي البنات والبيبي ايه اخباره
E
يابنات انا هقوم بقى نفسي اناااااااااااااام بجد وجوزو لسة ماجاش
ب
وعليكم السلام يا سمسم ازيك وازاى البنات والنونو


اة طبعا ياايمان زى بتول بتروح تلبس الطرحة وتقف جمبى وتفضل تعمل زى وف السجود تقوم نايمة
ههههههههههههههه
ي
الحمد الله تمام ياايمان انتى ازيك وميزو العسل عامل ايه
ب
ماشى ياايمان

تصبحى ع خير
E
هههههههههههههههههه
ماشاء الله بنا يحميهم يا رب
تمام يا ياسمين الحمدلله

معلش هقوم بقى تعبت جدااااااااا صاحية من الساعة 9 الصبح وكنت نايمة بعد الفجر
بس عارفة مش هييجي لي نوم غير لما الباشا ييجي برضو

يلا سلااااااااام
ي
الحمد الله ياام توتا انتى عاملة ايه وازى توتا قفلتى الخامس والا لسه
ب
سلا ياايمان
ب
الحمد لله ياسمين
اة قفلتة هههههههههه
وفتحت الشهر السادس ادعيلى

وعقبالك ان شاء الله
انتى ف الكام دلوقتى؟
ب
حد يقولى لما احب انزل صورة

احطها ازاى تظهر ع طول ف الصفة هنا
يعنى مش اللى يظهر لينك

فاهمنى؟.
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 6 (6 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏hoba555, ‏hoobie, ‏ياسمين100 100, ‏*Om Mo3az*+
X