رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
E
30-09-2009 | 04:33 PM
ازيكو يا نايمييييييييييييييييييين
&
30-09-2009 | 04:42 PM
ايماااااااااااااااااااان ازيك انتى هنا؟
اخباركو ايه وازى زيزو؟؟
اخباركو ايه وازى زيزو؟؟
E
30-09-2009 | 04:46 PM
om_tota;10351816:
ايمانازيك وازاى معاذ
قوليلى الحضانة دى فين اللى وديتى معاذ فيها
وبعدين انا ليا عتاب طوووووووويل وكبير اووى انتى وسالى بس لما نعد مع بعض بلاش ه الهوا هنا
دة ازا اعدنا مع بعض اصلا هههههههههههههههه
د
مها ازيك وحشااااااااااني وازي توتا اخباركو ايه
بالنسبة للعتاب شكلي انا وانتي هنقلب على سالي لما نشوفها
بقول لك تيجي نخطف ابنها ونخليه مع واحدة فينا عشان تيجي لنا غصب عنها هههههههههههههههههههه
بجد والله هنيجي لك قريب يا مها هنظبط يوم الاسبوع الجاي ونيجي لك انا جوزي لسة امبارح بيقول لي انتي مش بتخرجي انتي ومعاذ ليه
الحضانة في بلد كده بعد الجامعة بتاعة اختي اصلا
هي اسلامية وجميلة اوي بيعلمو الاطفال حاجات حلوة جدااااااااااا حاجات انا ماعرفهاش والله
بس لو عاوزة تودي بتول حضانة زيها في واحدة قريبة مننا عند مصر للطيران انا هودي معاذ فيها ان شاء الله بس مش بياخدو اقل من تلات سنين باين او اربعة بس بجد بيعلمو الاطفال حاجات كويسة اوي
toty858;10352928:
ازيك يا سلودة
ربنا يخليكى يا حبيبتى انا بس والله من كتر خوفي عليها مكنتش عاوزة انيمها كدة وهيا تعبانة بس الحمد لله مش اديتهولها غير مرتين الحمد لله
ودلوقتى بديلها دوا الكحة هوا بيهدي الكحة بس بينيمها كتير من غير اكل يارب تخف ان شاء الله بئة
انا والله عاوزة اروح للدكتور بتاعى ومش قادرة انزل منها والله خايفة انزل بيها وهيا عيانة ومناعتها ضعيفة كدة
ازيك يا توتي انتي ومايا
الف سلامة على مايا شافاها الله وعافاها
عندها ايه ؟
أجمل ايام العمر;10354280:
انا كمان كل اصحابى ندللللللللللللة :D
ههههههههههههههههههه
باين الناس كلها باقت ندلة ولا ايه
toty858;10354473:
وانا كمان اصحابي كدة
وجوزى بيذلنى ويقولى ملكيش صحاب :( :(
انا برضو جوزي بيقعد يقول لي انتي اللي بتقعدي تروحي لاصحابك ومحدش بييجي لك :(
وطبعا الكلام مقصود اكتر على ساااااااااااالي هههههههههههههههههه
اصلي كنت هاجي لك قريب بس كسلت اخرج
sosomedo;10355672:
الحمد لله يا قمر انا الحمد لله و جودى كمان الحمد لله بس الرجيم كان واقف فى رمضان والحمد لله طلعت من رمضان بدون زيادات كبيرة و البتديت تانى اهو ادعولى يا بنات اصلى اتخنقت خالص من نفسى
ازيك يا سوسو وحشاني جدا والله اخبار جودي العسل ايه
ماشاء الله عليكي كويس انك ماشية على الريجيم انا نفسي اخس جداااااااااا بس ماعنديش اي عزيمة خااااااااااااااالص ومش بعرف اقلل من الاكل
sosomedo;10355677:
ايمان انت عاملة اية و الواد معاذ عامل اية وحشتينى والله قوى و توبى فين البت دى و شهيدة عاملة اية وكل البنات عاملين اية
انت لية يا ايمان مستعجلة على الحضانه ولسة معاذ صغير كدة و فى وسط الاحاجات اللى مش كويسة و الامراض دى انت سيبى الموضوع شوية
انا ومعاذ بخير الحمدلله يا سوسو
انا مش هودي معاذ حضانة دلوقتي انا بس عاوزاه ياخد عالناس ويشوف ناس واطفال غير اللي متعود عليهم لان العيلة عندنا مش فيها اطفال خالص يلعب معاهم وعلى طول لواحده كده وبيزهق وبيزهقني معاه فكنت عاوزة تغيير يعني فقلت اجرب واروح بيه حضانة اختي
بس خلاص بقى لانها بعيدة اوي عني والمواصلات صعبة وبصراحة مش هييجي لي قلب اني اسيبه في حضانة تانية مش فيها حد اعرفه هبقى خايفة عليه
hend1979;10355967:
ازيكم ياامهات وحشنى جدا ونفسى اتحصل على حد فيكم يلا بقا واحدة واحدة تقولى على اكلة مفيدة ولذيذة اعملها لجنى
ازيك يا هند وازي جنى انتي مختفية ليه كده
بصي يا ستي البطاطس بالبيض بجد حلوة جداااااااااا وجنى هتحبها ان شاء الله وهتعجبها
هقول لك طريقتها عشان لو مش عارفاها انا كنت قلتها لرعشة وعملتها لحسن ابنها وعجبته
بصي هتسلقي البطاطس وبعد كده تهرسيها وتحطي سمنة حتة صغيرة عشان مش تبقى تقيلة عليها اكنك هتقلي بيض بالظبط وتحطي البيضة وتقلبي وماتخليش البيضة تستوي اوي يعني نص سوا بس وبعد كده تحطي البطاطس المهروسة عليها وتقلبي وطبعا تحطي شوية ملح صغيرين
بس كده بتبقى طعمه جدا والله وان شاء الله هتحبها ومغذية جدا كمان وبتشبع الاطفال
وفيه عندك ممكن تعملي لها رز بلبن ومهلبية زي هوبا ماقالت لك ولسان عصفور كل الاطفال بتحبه وشوربة الخضار برضو
E
30-09-2009 | 04:47 PM
سالي انا هناااااااااااااا
انا ومعاذ تمام الحمدلله
وانتي عاملة ايه ومحمود ايه اخباره
انا ومعاذ تمام الحمدلله
وانتي عاملة ايه ومحمود ايه اخباره
ر
30-09-2009 | 04:51 PM
ازيكووووووووووووووووووووووووووو
وحشنى والله عاملين ايه انا الحر مبهدلنى وسمعت من ماما ان فى شتا فى مصر يابختكووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
وحشنى والله عاملين ايه انا الحر مبهدلنى وسمعت من ماما ان فى شتا فى مصر يابختكووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
E
30-09-2009 | 04:53 PM
انا زعلاااااااااااااااااااااااااانة بجد جدا ومش عارفة اعمل ايه في جوزي ده
امبارح قلت له اني سالت الدكتورة على موضوع اللبن في صدري وقلت له ابقى هات لي الحبوب دي بقى قال لي لا شوية كده مش دلوقتي :(
بفكر اجيبها انا من وراه بس للاسف انها غالية ولو جبتها من الفلوس اللي معايا هيعرف وممكن يزعل مني
اعمل ايييييييييه بجد ما صدقت خلصت من موضوع اللولب طلع لي موضوع تااااااااااني
هعيط بجد منه
ربنا يهديه
امبارح قلت له اني سالت الدكتورة على موضوع اللبن في صدري وقلت له ابقى هات لي الحبوب دي بقى قال لي لا شوية كده مش دلوقتي :(
بفكر اجيبها انا من وراه بس للاسف انها غالية ولو جبتها من الفلوس اللي معايا هيعرف وممكن يزعل مني
اعمل ايييييييييه بجد ما صدقت خلصت من موضوع اللولب طلع لي موضوع تااااااااااني
هعيط بجد منه
ربنا يهديه
E
30-09-2009 | 04:55 PM
ازيك يا رشا وازي البنوتين الامرتين
هو الجو فيه هوا وبرد شوية بس لسة مصيفين يعني بس مافيش مطرة
ويابختكو اييييييييييه انا نفسي السنة كلها تبقى صييييييييييف
هو الجو فيه هوا وبرد شوية بس لسة مصيفين يعني بس مافيش مطرة
ويابختكو اييييييييييه انا نفسي السنة كلها تبقى صييييييييييف
ر
30-09-2009 | 04:58 PM
ازيمك ياايمان ومعاد عامل ايه
حرام عليكى صيف ايه اللى طول السنه تعالى ياختى هنا وانتى صيف صيف طول الوقت
بس فى اسكندريه ماما بتقول كان فى شتا الصبح
حرام عليكى صيف ايه اللى طول السنه تعالى ياختى هنا وانتى صيف صيف طول الوقت
بس فى اسكندريه ماما بتقول كان فى شتا الصبح
E
30-09-2009 | 04:59 PM
هههههههههههههههههههههه
رشا انتي تحفة والله ايه يا بنتي الاغراء اللي عاملاه لبناتك ده وبعدين فيه هنا ولااااااااااااااد ده اكتر الشات ده ولاد
ربنا يبارك لك فيهم يا رب زي القمر ما شاء الله ربنا يحميهم ويحفظهم
رشا انتي تحفة والله ايه يا بنتي الاغراء اللي عاملاه لبناتك ده وبعدين فيه هنا ولااااااااااااااد ده اكتر الشات ده ولاد
ربنا يبارك لك فيهم يا رب زي القمر ما شاء الله ربنا يحميهم ويحفظهم
E
30-09-2009 | 05:00 PM
اها اسكندرية
البرد هناك بييجي بدري عن باقي المحافظات
البرد هناك بييجي بدري عن باقي المحافظات
ر
30-09-2009 | 05:06 PM
ايه رائيك بدورلهم على عريس فوقولت نفيس احسن من المايوهات
عقبال متجيبى بنوته زى القمر يااااااااااارب وتشوفى معاد عريس يارب
عقبال متجيبى بنوته زى القمر يااااااااااارب وتشوفى معاد عريس يارب
&
30-09-2009 | 05:08 PM
زى ماهو والله يا ايمى مطلع عينى فى النووووووووووووووم
ايه كلكو عليا ولا ايه انتى ومها خلاص ياستى ان شاء الله وعد منى هجيلكو الاسبوع الجاى انتو الاتنين
ايه كلكو عليا ولا ايه انتى ومها خلاص ياستى ان شاء الله وعد منى هجيلكو الاسبوع الجاى انتو الاتنين
E
30-09-2009 | 05:09 PM
ربنا يخليكي يا رشا ياااااااااارب وعقبال ما تشوفيهم في الكوشة ان شاء الله
كوفي ازيك اخبارك ايه وازي اللولاد عاملين ايه
كوفي ازيك اخبارك ايه وازي اللولاد عاملين ايه
E
30-09-2009 | 05:10 PM
ربنا يهديه يا سالي يا رب
طب يلا قولي يوم نروح فيه لمها الاول عشان ماتزعلش
طب يلا قولي يوم نروح فيه لمها الاول عشان ماتزعلش
ر
30-09-2009 | 05:11 PM
اهلا باحبايب انا جوزى قر عليا فى الرغى مش بنلوك لوك زى الاول بس ملحوقه
ر
30-09-2009 | 05:12 PM
طب ياجماعه حروح ابص بصه كده فى حته تانيه وارجعلكم امسى بس وارجع اوعو تمشوواااااااااااااااااااااااااااااااا
E
30-09-2009 | 05:13 PM
الحمدلله يا كوفي ومعاذ مجرم زي ما هو ههههههههههههه
&
30-09-2009 | 05:15 PM
كووووووووووووفى ازيك يابنتى وحشتييييييييينى جدا
اخبارك انتى والولاد ايه؟؟
اخبارك انتى والولاد ايه؟؟
&
30-09-2009 | 05:25 PM
الحمد لله بخير كنا مفتقدينك جدا والله
ياعم ياعم ع الناس اللى كانت فى مطروح
حمدا لله ع السلامة
ياعم ياعم ع الناس اللى كانت فى مطروح
حمدا لله ع السلامة
E
30-09-2009 | 05:26 PM
اوووووووووووووووووف معاذ صحي ومزاجه زفففففففففت