انا رحت انا ومعاذ الحضانة امبارح وطبعا في الاول كان خايف جدا وقاعد على رجلي ومش راضي ينزل وكل لما حد ييجي يكلمه يعيط ويمسك فيا اكتر بس شوية شوية وبدا ياخد على الاطفال وكان فيه بنوتة زي القمر كده ما شاء الله كان معلق معاها اوي وفاكرها عروسة وكل شوية يروح عاوز يشيلها هههههههههههههههههههههههه
عشان اختي عندها عروسة كبيرة كده وهو بيلعب بيها وبيشيلها فكان فاكر البنوتة دي عروسة بس كل لما تيجي تلعب معاه ييجي جري عليا ويخاف هههههههههههههههه
وبعد كده اختي ركبتني تاكسي وروحت وطبعا نمت زي القتيلة لاني ماكنتش نمت كويس بالليل خالص وقالت لي لما تروحي كلميني طمنيني لان هي مشوارها بعيد اوي المهم روحت ونسيت اكلمها وجوزي اتصل على الموبايل وتليفون البيت وانا ومعاذ نايمين مش حاسين بحاجة خااااااااااالص وبعد كده جوزي اتصل باختي يقول لها فين ايمان انتي خطفتيها ولا ايه وطبعا كلهم باقو قلقانين عليا واتصلو بعلياء افتكروني رحت عندها وقلت هي كمان هي وجوزها وكانو جيين يكسرو باب الشقة عندي ههههههههههههههههههه
بس الحمدلله صحيت عالساعة 3ونص كده ورديت على تليفون اختي وبعد كده كلمت جوزي وعلياء طمنتهم وعلياء بتقول لي انا خلاص لبست وكنا نازلين جيين لك لو ماكنتيش فتحتي الباب كنا هنكسره ههههههههههههههه
بس كان يوم ارهاق جداااااااااااا وطبعا مش هكرره الا لو فيه حضانة قريبة مني بقى
بس كده
ايه ده كل ده رغي :D
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
E
29-09-2009 | 03:18 PM
أ
29-09-2009 | 04:16 PM
*Om Mo3az*;10348694:
انا رحت انا ومعاذ الحضانة امبارح وطبعا في الاول كان خايف جدا وقاعد على رجلي ومش راضي ينزل وكل لما حد ييجي يكلمه يعيط ويمسك فيا اكتر بس شوية شوية وبدا ياخد على الاطفال وكان فيه بنوتة زي القمر كده ما شاء الله كان معلق معاها اوي وفاكرها عروسة وكل شوية يروح عاوز يشيلها هههههههههههههههههههههههه
عشان اختي عندها عروسة كبيرة كده وهو بيلعب بيها وبيشيلها فكان فاكر البنوتة دي عروسة بس كل لما تيجي تلعب معاه ييجي جري عليا ويخاف هههههههههههههههه
وبعد كده اختي ركبتني تاكسي وروحت وطبعا نمت زي القتيلة لاني ماكنتش نمت كويس بالليل خالص وقالت لي لما تروحي كلميني طمنيني لان هي مشوارها بعيد اوي المهم روحت ونسيت اكلمها وجوزي اتصل على الموبايل وتليفون البيت وانا ومعاذ نايمين مش حاسين بحاجة خااااااااااالص وبعد كده جوزي اتصل باختي يقول لها فين ايمان انتي خطفتيها ولا ايه وطبعا كلهم باقو قلقانين عليا واتصلو بعلياء افتكروني رحت عندها وقلت هي كمان هي وجوزها وكانو جيين يكسرو باب الشقة عندي ههههههههههههههههههه
بس الحمدلله صحيت عالساعة 3ونص كده ورديت على تليفون اختي وبعد كده كلمت جوزي وعلياء طمنتهم وعلياء بتقول لي انا خلاص لبست وكنا نازلين جيين لك لو ماكنتيش فتحتي الباب كنا هنكسره ههههههههههههههه
بس كان يوم ارهاق جداااااااااااا وطبعا مش هكرره الا لو فيه حضانة قريبة مني بقى
بس كده
ايه ده كل ده رغي :D
انتى دمااااااااااااااااااااااااااغ
يمكن حامل من كتر النوم مشكيتيش ....؟؟؟؟
&
29-09-2009 | 05:22 PM
أمةالله;10345143:
ساليييييييييييييييييييييي
شفتي الصور ولا لسة؟؟
معلش يامى الكهربا قطعت بعد ما شفت الصور على طول وملحقتش اكتب رد
ماشاء الله لا قوة الا بالله زى العسل
ماشاء الله كبر وطول بس حاسه انه خاسس شوية
وشعره العسل ده بيفكرنى بمحمود قبل ما نحلقله كان كده بالضبط..
ربنا يحميه ويبارك فيه وعقبال ما تخاويه ببنوتة حلوة كده زيه ان شاء الله..
&
29-09-2009 | 05:27 PM
*Om Mo3az*;10348582:
السلام عليكم
وحشتووووووووووووووووني
انا بجد زعلانة منكو محدش بيسال عليا وخصوصا سااااااااااااااااالي ومهااااااااااااا بجد زعلانة منكو جدا عشان لو انا ماسالتش محدش بيسال عليا
عااااااااااااااااااااااااااا
لا يا ايمان بالله عليكى اوعى تزعلى منى انتى عارفة انا بحبك قد ايه(f)(f):15:
بس والله العظيم كان فيه شوية ظروف كده اللى منعانى عنك وكمان التليفون لسه استقبال والله دفعنا الفاتورة النهاردة ولسه الحرارة مش جت
بس بجد سامحينى لما اشوفك هبقى احكيلك على الظروف دى,,
E
29-09-2009 | 11:03 PM
أجمل ايام العمر;10349031:
انتى دمااااااااااااااااااااااااااغ
يمكن حامل من كتر النوم مشكيتيش ....؟؟؟؟
ازيك يا دودو عاملة ايه واخبار بلبلة ايه وماتشات الكورة
انا شكيت طبعا بس انا عارفة اني مش حامل لاني اكتشفت ان فيه لبن في صدري للاسف وسالت الدكتورة انهرده وقالت لي انه يمنع الحمل وكتبت لي على دوا بس حوزي مش هيرضى اجيبه لانه مش مستعجل عالموضوع
مش عارفة بقى اعمل ايه بصراحة
أم حموودى القمر;10349510:
لا يا ايمان بالله عليكى اوعى تزعلى منى انتى عارفة انا بحبك قد ايه(f)(f):15:
بس والله العظيم كان فيه شوية ظروف كده اللى منعانى عنك وكمان التليفون لسه استقبال والله دفعنا الفاتورة النهاردة ولسه الحرارة مش جت
بس بجد سامحينى لما اشوفك هبقى احكيلك على الظروف دى,,
مااااااااااااشي
اضحكي عليا بكلمتين
على فكرة انا بجد عمري ما بزعل من حد بس فضفضة بس مش اكتر والله يا سالي
انا كمان بحبك جدا والله ده انتي بقيتي صاحبتي الوحيدة دلوقتي والله
لاني بكتشف برضو ان كل اصحابي ندلة هههههههههههههههههههه
اخبار حمودي ايه وحشني والله مش عاوزة تيجي لي بقى ولا ايييييييه بجد هزعل كده بجد
والله انتي محمود وحشتوني وعاوزة اشوفكو بقى
E
29-09-2009 | 11:06 PM
على فكرة انتو عيال وحشة كلكو
قعدتو ترغو ونزلتو صور ولادكو وانا مش موحودة ماااااااااااااااااشي
انا عاوزة قاعدة تانية بقى يلا وانا موجودة
قعدتو ترغو ونزلتو صور ولادكو وانا مش موحودة ماااااااااااااااااشي
انا عاوزة قاعدة تانية بقى يلا وانا موجودة
ب
29-09-2009 | 11:14 PM
السلام عليكم
ازيكوووووووووووووو
ازيكوووووووووووووو
ب
29-09-2009 | 11:16 PM
ايمانازيك وازاى معاذ
قوليلى الحضانة دى فين اللى وديتى معاذ فيها
وبعدين انا ليا عتاب طوووووووويل وكبير اووى انتى وسالى بس لما نعد مع بعض بلاش ه الهوا هنا
دة ازا اعدنا مع بعض اصلا هههههههههههههههه
د
قوليلى الحضانة دى فين اللى وديتى معاذ فيها
وبعدين انا ليا عتاب طوووووووويل وكبير اووى انتى وسالى بس لما نعد مع بعض بلاش ه الهوا هنا
دة ازا اعدنا مع بعض اصلا هههههههههههههههه
د
ب
29-09-2009 | 11:18 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 عضو و 0 ضيف) om_tota, *Om Mo3az*+
ب
29-09-2009 | 11:38 PM
بقيتوا نايمين خااااااااااااالص
s
29-09-2009 | 11:42 PM
توتى الف سلامه على مايا وربنا يطمنك عليها ويتمم شفاها اللهم امين وخلى بالك منها كويس المفروض كنتى توديها لدكتور اول ما لاحظتى عليها اعراض البرد وبلاش يا توتى تجيبلها علاج من الصيدليه من غير استشاره دكتور لانها لسه نونو
ا
30-09-2009 | 01:23 AM
ازيك يا سلودة
ربنا يخليكى يا حبيبتى انا بس والله من كتر خوفي عليها مكنتش عاوزة انيمها كدة وهيا تعبانة بس الحمد لله مش اديتهولها غير مرتين الحمد لله
ودلوقتى بديلها دوا الكحة هوا بيهدي الكحة بس بينيمها كتير من غير اكل يارب تخف ان شاء الله بئة
انا والله عاوزة اروح للدكتور بتاعى ومش قادرة انزل منها والله خايفة انزل بيها وهيا عيانة ومناعتها ضعيفة كدة
ربنا يخليكى يا حبيبتى انا بس والله من كتر خوفي عليها مكنتش عاوزة انيمها كدة وهيا تعبانة بس الحمد لله مش اديتهولها غير مرتين الحمد لله
ودلوقتى بديلها دوا الكحة هوا بيهدي الكحة بس بينيمها كتير من غير اكل يارب تخف ان شاء الله بئة
انا والله عاوزة اروح للدكتور بتاعى ومش قادرة انزل منها والله خايفة انزل بيها وهيا عيانة ومناعتها ضعيفة كدة
s
30-09-2009 | 02:09 AM
بلاش يا توتى تنزلى بيها الشارع انتى عارفه الجو متقلب وهى موش هتستحمل وانا حاسه بيكى لان زيزو حصله كده وهو عنده شهر وشويه وكان تعبان خالص انتى بس اديها الدوا فى مواعيده وحاولى متعرضيهاش لاى تيار برد وان شاء الله هتبقى كويسه
أ
30-09-2009 | 05:11 AM
*Om Mo3az*;10351705:
ازيك يا دودو عاملة ايه واخبار بلبلة ايه وماتشات الكورة
انا شكيت طبعا بس انا عارفة اني مش حامل لاني اكتشفت ان فيه لبن في صدري للاسف وسالت الدكتورة انهرده وقالت لي انه يمنع الحمل وكتبت لي على دوا بس حوزي مش هيرضى اجيبه لانه مش مستعجل عالموضوع
مش عارفة بقى اعمل ايه بصراحة
مااااااااااااشي
اضحكي عليا بكلمتين
على فكرة انا بجد عمري ما بزعل من حد بس فضفضة بس مش اكتر والله يا سالي
انا كمان بحبك جدا والله ده انتي بقيتي صاحبتي الوحيدة دلوقتي والله
لاني بكتشف برضو ان كل اصحابي ندلة هههههههههههههههههههه
اخبار حمودي ايه وحشني والله مش عاوزة تيجي لي بقى ولا ايييييييه بجد هزعل كده بجد
والله انتي محمود وحشتوني وعاوزة اشوفكو بقى
انا كمان كل اصحابى ندللللللللللللة :D
ا
30-09-2009 | 06:02 AM
وانا كمان اصحابي كدة
وجوزى بيذلنى ويقولى ملكيش صحاب :( :(
وجوزى بيذلنى ويقولى ملكيش صحاب :( :(
ع
30-09-2009 | 06:47 AM
وانا كمااااااااااااان اووووووووي
توتي ربنا يشفيلك مايا يارب مختش بالي انها تعبانه
توتي ربنا يشفيلك مايا يارب مختش بالي انها تعبانه
O
30-09-2009 | 10:55 AM
أجمل ايام العمر;10346958:
ازيك يا سوسو و ازاى جودى ...؟؟؟
اخبار الريجيم ايه ...؟؟
الحمد لله يا قمر انا الحمد لله و جودى كمان الحمد لله بس الرجيم كان واقف فى رمضان والحمد لله طلعت من رمضان بدون زيادات كبيرة و البتديت تانى اهو ادعولى يا بنات اصلى اتخنقت خالص من نفسى
O
30-09-2009 | 10:57 AM
ايمان انت عاملة اية و الواد معاذ عامل اية وحشتينى والله قوى و توبى فين البت دى و شهيدة عاملة اية وكل البنات عاملين اية
انت لية يا ايمان مستعجلة على الحضانه ولسة معاذ صغير كدة و فى وسط الاحاجات اللى مش كويسة و الامراض دى انت سيبى الموضوع شوية
انت لية يا ايمان مستعجلة على الحضانه ولسة معاذ صغير كدة و فى وسط الاحاجات اللى مش كويسة و الامراض دى انت سيبى الموضوع شوية
ج
30-09-2009 | 11:54 AM
ازيكم ياامهات وحشنى جدا ونفسى اتحصل على حد فيكم يلا بقا واحدة واحدة تقولى على اكلة مفيدة ولذيذة اعملها لجنى
ع
30-09-2009 | 04:22 PM
سوسو ازيك وازي جودي فطمتها ولا ايه ؟
هند ازيك وازي جني
اعمليها مهلبيه او رز بلبن
او شوربه خضار
حطي كوسه وجزر وبطاطس وواي خضار عندك بس تكون اكلته قبل كده وحده عشان موضوع احساسيه وبعدن بقي اضربيهم في الخلاط وصفيهم
ندي كانت بتحبه الشوربه دي اوي ومكنمتش تاكلها غير لما اعصر لمون عليها
هند ازيك وازي جني
اعمليها مهلبيه او رز بلبن
او شوربه خضار
حطي كوسه وجزر وبطاطس وواي خضار عندك بس تكون اكلته قبل كده وحده عشان موضوع احساسيه وبعدن بقي اضربيهم في الخلاط وصفيهم
ندي كانت بتحبه الشوربه دي اوي ومكنمتش تاكلها غير لما اعصر لمون عليها