رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
أ
toty858;10342252:
ماشاء الله ولا قوة الا بالله مبروك ياجميلة عقبال ماتشوفية في حضنك
وعقبال هوبة ومى ان شاء الله
وام حمودى كمان بس شوية كدة لما محمود يظبط نومة :) :D



ازيك ياهوبى عاملة اية ياجميلة
ربنا يحميلك محمد ماشاء الله وشة هادى يارب يكون من الصالحين ان شاء الله


بنات ضرورى اوى مايا عندها برد شنييييع كحة ورشح جامد ادلها اية ولا اوديها للدكتور



الف سلامة عليها يا توتى وديها للدكتور احسن عشان تطمنى (f)


أم حموودى القمر;10342527:
على فكرة ياتوتى رينو ستوب للبرد والرشح بس معنديش فكرة تديلها ايه للكحة
ربنا يصرف عنها ان شاء الله..


ازيك يا سالى ...؟؟

حمووودى عامل ايه ...؟؟؟
ي
هدى وام توتا وسالى وهوبا555 وtoty858
جزاكم الله خيرا
&
أجمل ايام العمر;10343479:



ازيك يا سالى ...؟؟

حمووودى عامل ايه ...؟؟؟


الحمد لله ياهدى ازيك انتى ياحبى وازى لولى الجميلة ربنا يجيبها بالسلامة يارب..
أ
أم حموودى القمر;10343815:
الحمد لله ياهدى ازيك انتى ياحبى وازى لولى الجميلة ربنا يجيبها بالسلامة يارب..



ازيك انتى يا سالى ..؟؟

انا تعبانة الحمد لله و جاى طلق و ادكتور بيدينى مثبت و قاللى لو ارحم اتفتح دلوقتى هتولدى قيصرى عشان لولى باعرض ووزنها كيلو و 700 و هتحتاج حضانة ربنا يستر :ss:
أ
ياسمين100 100;10340763:
ما شاء الله انمبارح سمعت نبض البيبى الحمد الله ربنا يكرمكوا ويفرح قلبكم زى ما كنتم بتطمونى وتدعولى


ما شااااااااااااااااااااااء الله لا قوة إلا بالله
ألف ألف مبروك :):) والله فرحت لك أوي يا ياسمين ... ربنا يبارك لك فيه يا رب ويجعل حمله وولادته وتربيته خفيفة ويكون ولد صالح يا رب


toty858;10342252:
ماشاء الله ولا قوة الا بالله مبروك ياجميلة عقبال ماتشوفية في حضنك
وعقبال هوبة ومى ان شاء الله
وام حمودى كمان بس شوية كدة لما محمود يظبط نومة :) :D

آآآآآآآآآآآآآآآآآآمين :)

بنات ضرورى اوى مايا عندها برد شنييييع كحة ورشح جامد ادلها اية ولا اوديها للدكتور


شفاها الله وعافاها يا جميلة ... يستحسن توديها للدكتور ... وربنا يطمنا عليها يا رب


أجمل ايام العمر;10344089:
ازيك انتى يا سالى ..؟؟

انا تعبانة الحمد لله و جاى طلق و ادكتور بيدينى مثبت و قاللى لو ارحم اتفتح دلوقتى هتولدى قيصرى عشان لولى باعرض ووزنها كيلو و 700 و هتحتاج حضانة ربنا يستر :ss:


لا إله إلا الله ... ربنا يعينك والله يا هدى ... خليكي نايمة على ضهرك بقى وحاولي ما تفركيش كتير ... ربنا يتمم لك على خير يا رب ويحفظك انتي واللولي وتيجي لنا بالسلامة بس في معادها مش قبله :)

أنا على فكرة كنت حكيت لحماتي عن حملك وهي طبيبة وقلت لها إنك ناوية تولدي مع حد تاني ... قالت لي لو الحمل فيه مشاكل خليها مع عثمان وياخد اللي ياخده
أ
أمةالله;10344220:
ما شااااااااااااااااااااااء الله لا قوة إلا بالله
ألف ألف مبروك :):) والله فرحت لك أوي يا ياسمين ... ربنا يبارك لك فيه يا رب ويجعل حمله وولادته وتربيته خفيفة ويكون ولد صالح يا رب




شفاها الله وعافاها يا جميلة ... يستحسن توديها للدكتور ... وربنا يطمنا عليها يا رب




لا إله إلا الله ... ربنا يعينك والله يا هدى ... خليكي نايمة على ضهرك بقى وحاولي ما تفركيش كتير ... ربنا يتمم لك على خير يا رب ويحفظك انتي واللولي وتيجي لنا بالسلامة بس في معادها مش قبله :)

أنا على فكرة كنت حكيت لحماتي عن حملك وهي طبيبة وقلت لها إنك ناوية تولدي مع حد تاني ... قالت لي لو الحمل فيه مشاكل خليها مع عثمان وياخد اللي ياخده


انا الحمد لله احسن و سبت عثمان و مرتاحة قوى للدكتور ده وهولد فى مستشفى احسن من بتاعة عثمان و فرق الفلوس مش هيكون كبير قوووى بس مرتاحة معاه اكتر

هى تعرف عثمان حماتك ...؟؟؟
ي
أجمل ايام العمر;10344089:
ازيك انتى يا سالى ..؟؟

انا تعبانة الحمد لله و جاى طلق و ادكتور بيدينى مثبت و قاللى لو ارحم اتفتح دلوقتى هتولدى قيصرى عشان لولى باعرض ووزنها كيلو و 700 و هتحتاج حضانة ربنا يستر :ss:

ربنا يثبتلك حملك ويكملهولك على خير وتيجى بلبلة تنور الدنيا
[QUOTE=أمةالله;10344220]ما شااااااااااااااااااااااء الله لا قوة إلا بالله
ألف ألف مبروك :):) والله فرحت لك أوي يا ياسمين ... ربنا يبارك لك فيه يا رب ويجعل حمله وولادته وتربيته خفيفة ويكون ولد صالح يا رب

ربنا يبارلك فى عبدالله ويرزقك بالحمل عاجلا غير اجلا
أ
أجمل ايام العمر;10344357:
انا الحمد لله احسن و سبت عثمان و مرتاحة قوى للدكتور ده وهولد فى مستشفى احسن من بتاعة عثمان و فرق الفلوس مش هيكون كبير قوووى بس مرتاحة معاه اكتر

هى تعرف عثمان حماتك ...؟؟؟


أيوة يا جميلة ... كان عندها مشاكل قبل كده في الرحم ... وكان دكاترة فتايين قعدوا يقولوا لها محتاجة كي ومش عارفة ايه ولما راحت له قالها ده كلام فاضي وعالجها وكله بقى تمام

بس بعد ما ولدت ىخر بنت بقى يجيلها اورام ليفية كتير وبقت تعمل مشاكل ربنا يعافي الكل وهو اللي شال لها الرحم

بتقول عليه شاطر جدا
أ
أمةالله;10344633:
أيوة يا جميلة ... كان عندها مشاكل قبل كده في الرحم ... وكان دكاترة فتايين قعدوا يقولوا لها محتاجة كي ومش عارفة ايه ولما راحت له قالها ده كلام فاضي وعالجها وكله بقى تمام

بس بعد ما ولدت ىخر بنت بقى يجيلها اورام ليفية كتير وبقت تعمل مشاكل ربنا يعافي الكل وهو اللي شال لها الرحم

بتقول عليه شاطر جدا



انا عارفة انه كويس و شاطر

بس بينى و بينك بعد ما عرفت انه بيفاصل نفسى قفلت من ناحيته و عملت استخارة كتير و من ساعتها كل ما اروح مكان ( الكوافير - المول - النادى فى المعادى ) الاقى الناس بتشكر فى الدكتور الجديد :)
أ
ربنا ييسر لك الخير يا دودو وتقومي بالسلامة يا رب
ش
ازيكم؟
ش
هدى
ايه يا بنتى حكايه الطلق معاكى خلى بالك لان ممكن تكون تفاسيح
انا كان بيجيلي طلق من وانا في التامن وكنت بفتكره طلق برضو وفي الاخر يطلع تفاسيح والرحم مقفول وممكن كنت افضل 3-2 ساعات في طلق واول ما اوصل عياده الدكتورة الوجع يروح


ياسمين
ماشاء الله لا قوة الا بالله والله فرحتلك اوى
يارب ربنا يتم لك على خير ويجعل حمله سهل ويسير عليكى وولادته سهله ويجعله صالح مصلح بار بوالديه
اللهم امين


توتى
الافضل الدكتور يشوف مايا لان لو دور برد رشح وزكام ممكن يعدى بس لو في كحه الافضل يشوفها
ش
مى
ازيك يا قمر وازى عبد الله؟


سالي
اخبارك ايه ومحمود بقا بينام ولا لسه؟
ربنا يهديه وينزل سكينته عليه
&
أجمل ايام العمر;10344089:
ازيك انتى يا سالى ..؟؟

انا تعبانة الحمد لله و جاى طلق و ادكتور بيدينى مثبت و قاللى لو ارحم اتفتح دلوقتى هتولدى قيصرى عشان لولى باعرض ووزنها كيلو و 700 و هتحتاج حضانة ربنا يستر :ss:




متقلقيش يا دودو ان شاء الله خير حماتى كانت بتقولى ان كل دى تفاسيح
وعموما كل اللى ربنا بقدره خير وان شاء الله تولدى فى معادك وكله هيبقى تمام بإذن الله وانا هدعيلك فى كل صلاة ياحبى..
&
شهيدة;10344897:
مى
ازيك يا قمر وازى عبد الله؟


سالي
اخبارك ايه ومحمود بقا بينام ولا لسه؟
ربنا يهديه وينزل سكينته عليه


والله لسه ياشوشو دعواتك
قوليلى و ينفع اشربه لبن طبيعى بس مخفف بمية؟؟
وهل ممكن يعمله مغص؟؟
أ
الحمد لله يا شوشو احنا بخير

اللين وقف وعدد مرات التواليت قلت

بس أنا مديتلوش السميكتا ... بديله أنتينال شراب 3 مرات في اليوم

بس حرارته عليت شوية امبارح أنا عايزة بس ألصمه لآخر الأسبوع ونروح للدكتورة بتاعته بس العيادة تروق شوية
أ
إزيك يا سالي؟؟

دودو عامل ايه؟؟
ش
أم حموودى القمر;10344938:
والله لسه ياشوشو دعواتك
قوليلى و ينفع اشربه لبن طبيعى بس مخفف بمية؟؟
وهل ممكن يعمله مغص؟؟


ربنا يصلح له الحال يارب
بصي هوا ممكن طبعا تديله لبن طبيعي بس الافضل تستنى لما يتم سنة
عارفه اكتر لبن مشابه للبن الام "غير لبن الحمار طبعا" لبن الماعز
&
الحمد لله يامى بخير بس دودو ربنا يهديه فى حوار النوم ده وكله يبقى تماااااااااااام
ش
أمةالله;10344952:
الحمد لله يا شوشو احنا بخير

اللين وقف وعدد مرات التواليت قلت

بس أنا مديتلوش السميكتا ... بديله أنتينال شراب 3 مرات في اليوم

بس حرارته عليت شوية امبارح أنا عايزة بس ألصمه لآخر الأسبوع ونروح للدكتورة بتاعته بس العيادة تروق شوية


عليت ازاى؟
خلى بالك الاطفال ممكن يكونو حرانين او لعبو جامد شويه ووقتها بيتهيالنا ان حرارتهم عليت وهيا مش عاليه
بس زى ما تقولى سخنو من الجو واللعب والحركه

وربنا يتم شفاه على خير يارب
X