ياسمين100 100;10340763:
ما شاء الله انمبارح سمعت نبض البيبى الحمد الله ربنا يكرمكوا ويفرح قلبكم زى ما كنتم بتطمونى وتدعولى
ما شااااااااااااااااااااااء الله لا قوة إلا بالله
ألف ألف مبروك :):) والله فرحت لك أوي يا ياسمين ... ربنا يبارك لك فيه يا رب ويجعل حمله وولادته وتربيته خفيفة ويكون ولد صالح يا رب
toty858;10342252:
ماشاء الله ولا قوة الا بالله مبروك ياجميلة عقبال ماتشوفية في حضنك
وعقبال هوبة ومى ان شاء الله
وام حمودى كمان بس شوية كدة لما محمود يظبط نومة :) :D
آآآآآآآآآآآآآآآآآآمين :)
بنات ضرورى اوى مايا عندها برد شنييييع كحة ورشح جامد ادلها اية ولا اوديها للدكتور
شفاها الله وعافاها يا جميلة ... يستحسن توديها للدكتور ... وربنا يطمنا عليها يا رب
أجمل ايام العمر;10344089:
ازيك انتى يا سالى ..؟؟
انا تعبانة الحمد لله و جاى طلق و ادكتور بيدينى مثبت و قاللى لو ارحم اتفتح دلوقتى هتولدى قيصرى عشان لولى باعرض ووزنها كيلو و 700 و هتحتاج حضانة ربنا يستر :ss:
لا إله إلا الله ... ربنا يعينك والله يا هدى ... خليكي نايمة على ضهرك بقى وحاولي ما تفركيش كتير ... ربنا يتمم لك على خير يا رب ويحفظك انتي واللولي وتيجي لنا بالسلامة بس في معادها مش قبله :)
أنا على فكرة كنت حكيت لحماتي عن حملك وهي طبيبة وقلت لها إنك ناوية تولدي مع حد تاني ... قالت لي لو الحمل فيه مشاكل خليها مع عثمان وياخد اللي ياخده