جييييييييييييييييت
حد هنا؟
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
ش
27-09-2009 | 06:02 AM
ش
27-09-2009 | 06:06 AM
الدكتورة اسمها ايمان حلاوة هيا مدرس بالقصر العينى وابو الريش واستشاري رضاعه طبيعيه
عبادتها في الدقي في شارع جابر بن حيان هيا في مركز اسمة واحه الشفا
على فكرة المركز ده ميزته ان في دكاترة سيدات في اغلب التخصصات وتقريبا كلهم دكاترة في القصر العينى
عبادتها في الدقي في شارع جابر بن حيان هيا في مركز اسمة واحه الشفا
على فكرة المركز ده ميزته ان في دكاترة سيدات في اغلب التخصصات وتقريبا كلهم دكاترة في القصر العينى
ش
27-09-2009 | 06:08 AM
كله قام.......
طيب غالبا هقوم انا كمان
طيب غالبا هقوم انا كمان
&
27-09-2009 | 05:50 PM
كل ده رغى يا مفتريين اسيبكم بالليل فى الصفحة حاجة وعشرين ارجع الاقيكم فى ال45
طب الحمد لله رجعتو لعهدكم فى الرغى ...
وحشتوووووووووووونى كلكم
مى عاوزة اشوف صور اللولى..
طب الحمد لله رجعتو لعهدكم فى الرغى ...
وحشتوووووووووووونى كلكم
مى عاوزة اشوف صور اللولى..
ا
28-09-2009 | 06:24 AM
ادة مكش معقولة محدش دخل من امبارح لية كدة يا بنات فينكم ؟؟؟؟
ج
28-09-2009 | 12:46 PM
ازيكم يابنات عاملين ايه كلكم وحشتونى جدا جدا
&
28-09-2009 | 03:52 PM
ازيك ياهند انتى كمان وحشتينا اوى ازيك وازى جنا؟؟
ي
28-09-2009 | 03:54 PM
bonbona we bas;10328286:
الحمدلله يا فراشه
بنات محتاجه دعوه صادقه منكم بجد بظهر الغيب ان ربنا يفرج كربي
ويفرح قلبي ويجبر بخاطري
ربنا يفرج كربك ويجبر بخاطرك ويفرح قلبك اللهم امين
أم حموودى القمر;10328569:
ربنا يكرمك ياهند ويفرج كربك
وانتو كمان يابنات بالله عليكو تدعو لمحمود ان ربنا يهديه فى حوار النوم ده اصلى بدأت افقد اعصابى وبضربه فعلا مهما اوصفلكم مش هتتخيلو ابدا اللى بيعمله..عايز ينام طول الليل على صدرى لما خلاص حاسة ان صدرى اطبق ولزق فى ضهرى وبيصحى كل نص ساعة يعيط..
ربنا يهديهولك ويبارلك فيه ويجعله من الصالحين
شهيدة;10329508:
والله فكرة حلوة
طيب هشوف كده زوجى وارد عليكم
اصل بعيد عنكم في بينا كلاش ويدوب الكلام عالقد خالص
دعواتكم ان الامور تهدى مع ان المشكله اننا اللى شايله منه اوى
ربنا يسخره ليكى ويسخرك ليه ويهديلكم الحال
om_tota;10329672:
انتو لسة هنا
انا قومت عملت شوية حاجات ف الشقة بس ضهرى واجعنى اووووووووى
قولت اريح خمسة عشان اقوم اصلى
بالله عليكو يابنات وانتو بتصلوا الفجرادعو لحما اختى(للبنات اللى متعرفش) اتوفى فجرامبارح
ربنا يرحمه ويصبر اهله
ي
28-09-2009 | 03:58 PM
ما شاء الله انمبارح سمعت نبض البيبى الحمد الله ربنا يكرمكوا ويفرح قلبكم زى ما كنتم بتطمونى وتدعولى
أ
28-09-2009 | 04:48 PM
ياسمين100 100;10340763:
ما شاء الله انمبارح سمعت نبض البيبى الحمد الله ربنا يكرمكوا ويفرح قلبكم زى ما كنتم بتطمونى وتدعولى
ما شاء الله تبارك الله
الحمد لله
ربنا يثبتهولك و يفرحك بيه و يكون ولد صالح باذن الله
آمييييييييييييييين
h
28-09-2009 | 04:58 PM
ازيكم يا بناتييت ..هدى ازيك ياقمر وازاي اللولي
ب
28-09-2009 | 05:16 PM
السلام عليكم
ازيكو يابنات
انا تقريبا مش بدخل عندى شوية ظروف كدة ادعولى
الحمد لله ياياسمين انك اطمنتى يا حببتى
ربنا يكملك ع خير ويقومك بالسلامة
ازيكو يابنات
انا تقريبا مش بدخل عندى شوية ظروف كدة ادعولى
الحمد لله ياياسمين انك اطمنتى يا حببتى
ربنا يكملك ع خير ويقومك بالسلامة
أ
28-09-2009 | 07:26 PM
hoobie;10341104:
ازيكم يا بناتييت ..هدى ازيك ياقمر وازاي اللولي
ازيك يا هوبى و ازاى محمد ...؟؟؟
قوليله ان خطيبته الظاهر مستعلة تيجى و تشوفه بس هى صغنتوووووتة و ربنا يستر و يعدى اشهر ده على خير يارب
om_tota;10341207:
السلام عليكم
ازيكو يابنات
انا تقريبا مش بدخل عندى شوية ظروف كدة ادعولى
الحمد لله ياياسمين انك اطمنتى يا حببتى
ربنا يكملك ع خير ويقومك بالسلامة
ربنا يفك كربك و يطمنننا عليكى يا مها
&
28-09-2009 | 07:56 PM
om_tota;10341207:
السلام عليكم
ازيكو يابنات
انا تقريبا مش بدخل عندى شوية ظروف كدة ادعولى
الحمد لله ياياسمين انك اطمنتى يا حببتى
ربنا يكملك ع خير ويقومك بالسلامة
مها خير ياحبيبتى؟؟
معلش مش عارفة اكلمك تلفونى استقبال:D
ان شاء الله خير وربنا ييسرلك امورك ويصلح الحال ان شاء الله
ازيك وازى توتة والنونة؟؟
&
28-09-2009 | 07:58 PM
ياسمين100 100;10340763:
ما شاء الله انمبارح سمعت نبض البيبى الحمد الله ربنا يكرمكوا ويفرح قلبكم زى ما كنتم بتطمونى وتدعولى
ماشاء الله الحمد لله انك اتطمنتى يا ياسمين يارب يفرحك دايما كده ويسمعنا عنك كل خير ياااااااااارب
ازى القمرات ايه وشهد؟؟
ع
28-09-2009 | 08:20 PM
الحمد لله يا ياسمين ربنا يتمملك الحمل علي خير يااااااارب ويفرح قلبك
والله فرحتلك بجد الحمد لله
والله فرحتلك بجد الحمد لله
م
28-09-2009 | 08:27 PM
ا
28-09-2009 | 08:28 PM
ياسمين100 100;10340763:
ما شاء الله انمبارح سمعت نبض البيبى الحمد الله ربنا يكرمكوا ويفرح قلبكم زى ما كنتم بتطمونى وتدعولى
ماشاء الله ولا قوة الا بالله مبروك ياجميلة عقبال ماتشوفية في حضنك
وعقبال هوبة ومى ان شاء الله
وام حمودى كمان بس شوية كدة لما محمود يظبط نومة :) :D
hoobie;10341104:
ازيكم يا بناتييت ..هدى ازيك ياقمر وازاي اللولي
ازيك ياهوبى عاملة اية ياجميلة
ربنا يحميلك محمد ماشاء الله وشة هادى يارب يكون من الصالحين ان شاء الله
بنات ضرورى اوى مايا عندها برد شنييييع كحة ورشح جامد ادلها اية ولا اوديها للدكتور
&
28-09-2009 | 09:29 PM
توتى الف الف سلامة على مايا
انا رأيي توديها لدكتور احسن ومؤقتا لحد ما توديها للدكتور ممكن تديلها رينو ستوب نص القطارة 3 مرات فى اليوم عن طريق الفم هتلاقى مكتوب كده فى النشرة وان شاء الله خير..
انا رأيي توديها لدكتور احسن ومؤقتا لحد ما توديها للدكتور ممكن تديلها رينو ستوب نص القطارة 3 مرات فى اليوم عن طريق الفم هتلاقى مكتوب كده فى النشرة وان شاء الله خير..
&
28-09-2009 | 09:31 PM
على فكرة ياتوتى رينو ستوب للبرد والرشح بس معنديش فكرة تديلها ايه للكحة
ربنا يصرف عنها ان شاء الله..
ربنا يصرف عنها ان شاء الله..