ماشاء الله لا قوة الا بالله
كبر يا مى بس واضح انه شخصيه ودماغ
ربنا يبارك فيه ويجعله من الصالحين المصلحين
انا لقيت اختى منزله صورة لعمر وبنتها عالفيس بوك ثوانى احطها
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
ش
27-09-2009 | 05:34 AM
أ
27-09-2009 | 05:35 AM
شهيدة;10329607:
الله يبارك فيكى يا توتى وعقبال مايا
مى
بصي هوا المخاط ده بيحصل مع البرد زى الميكروبات
طب لون البراز ايه؟
والله ربنا الحافظ احنا بنقول الاذكار والرقيه الشرعيه والحمد لله
مخضر شوية
بس مش المفروض لو فيه ميكروبات تكون فيه حرارة؟؟ أنا بقيس له الحرارة كل يوم
آخده للدكتورة بكرة تفتكري؟؟
أ
27-09-2009 | 05:36 AM
شهيدة;10329615:
ماشاء الله لا قوة الا بالله
كبر يا مى بس واضح انه شخصيه ودماغ
ربنا يبارك فيه ويجعله من الصالحين المصلحين
انا لقيت اختى منزله صورة لعمر وبنتها عالفيس بوك ثوانى احطها
من ناحية دماغ هو دماغه عالية مووووت
بس متعب:confused:
وبيتكسف أوي من الناس :o:o:o
ش
27-09-2009 | 05:38 AM
أمةالله;10329621:
مخضر شوية
بس مش المفروض لو فيه ميكروبات تكون فيه حرارة؟؟ أنا بقيس له الحرارة كل يوم
آخده للدكتورة بكرة تفتكري؟؟
اه في بعض الحالات ممكن تكون في حرارة بس مش دايما عامة انتى اديله امريزول
بس على فكرة نفس الحاله بالضبط عند عمر ولسه بادى يتحسن النهاردة
أ
27-09-2009 | 05:39 AM
يا بيبي
حلو أوي يا شهيدة الطقم عليه في اللبس
ربنا يبارك له ويجعله من الصالحين يا رب
حلو أوي يا شهيدة الطقم عليه في اللبس
ربنا يبارك له ويجعله من الصالحين يا رب
أ
27-09-2009 | 05:39 AM
شهيدة;10329641:
اه في بعض الحالات ممكن تكون في حرارة بس مش دايما عامة انتى اديله امريزول
بس على فكرة نفس الحاله بالضبط عند عمر ولسه بادى يتحسن النهاردة
طيب الأمريزول ملوش رقم معين؟؟ وكام مرة وأد ايه؟؟
ا
27-09-2009 | 05:40 AM
ماشاء الله ولاقوة الا بالله
عمر عسول اوى ربنا يخليهولك يارب
والبنوتة كمان جميلة ماشاء الله
عمر عسول اوى ربنا يخليهولك يارب
والبنوتة كمان جميلة ماشاء الله
ش
27-09-2009 | 05:40 AM
بصي ده غالبا برد لان اللون الاخضر بيكون في الاغلب برد
عامة لو عايزة تاخديه للدكتورة برضو تطمنى
عامة لو عايزة تاخديه للدكتورة برضو تطمنى
ا
27-09-2009 | 05:42 AM
الدور دة يامى جة لماي من فترة
كان اسهال مخضر وفية خاط كان مثلا 5 مرات في اليوم
كلمت الدكتور قالى هاتيهالى اكشف على زورها
ملقاش حاجة على زورها وطلع برد
كان اسهال مخضر وفية خاط كان مثلا 5 مرات في اليوم
كلمت الدكتور قالى هاتيهالى اكشف على زورها
ملقاش حاجة على زورها وطلع برد
ش
27-09-2009 | 05:42 AM
الامريزول على فكرة مضاد للفطريات وهوا العادى عمر بياخد منه 5 سم 3 مرات يوميا وعلى فكرة كان بياخده يمكن من وهوا اصغر من عبد الله
فمتقلقيش سيف وامن
فمتقلقيش سيف وامن
ش
27-09-2009 | 05:44 AM
بس انا عايزة اقلك على حاجه يا مى ياريت تلحقي تحلقى ل عبد الله قبل ما البرد يهجم لو انتى ناويه تحلقيليه
أ
27-09-2009 | 05:45 AM
شهيدة;10329657:
الامريزول على فكرة مضاد للفطريات وهوا العادى عمر بياخد منه 5 سم 3 مرات يوميا وعلى فكرة كان بياخده يمكن من وهوا اصغر من عبد الله
فمتقلقيش سيف وامن
خلاص هجيب له أمريزول إن شاء الله
أديهوله مع الدوا اللي هي قالت عليه ولا ادي أمريزول الأول؟؟
ب
27-09-2009 | 05:46 AM
انتو لسة هنا
انا قومت عملت شوية حاجات ف الشقة بس ضهرى واجعنى اووووووووى
قولت اريح خمسة عشان اقوم اصلى
بالله عليكو يابنات وانتو بتصلوا الفجرادعو لحما اختى(للبنات اللى متعرفش) اتوفى فجرامبارح
انا قومت عملت شوية حاجات ف الشقة بس ضهرى واجعنى اووووووووى
قولت اريح خمسة عشان اقوم اصلى
بالله عليكو يابنات وانتو بتصلوا الفجرادعو لحما اختى(للبنات اللى متعرفش) اتوفى فجرامبارح
ش
27-09-2009 | 05:47 AM
مفيش مشكله مش هتفرق بس انا بفضل ادى كل دوا في معاد مختلف عن التانى علشان تفادى الانتراكشن بين الادويه بس الدويين دول مفيش منهم مشكله تديهم مع بعض
أ
27-09-2009 | 05:47 AM
شهيدة;10329665:
بس انا عايزة اقلك على حاجه يا مى ياريت تلحقي تحلقى ل عبد الله قبل ما البرد يهجم لو انتى ناويه تحلقيليه
أبوه مش راضي
قال لي لما يكمل سنة ونص
وكل ما اسأل حد يقول لي ما دام مش بيدخل في عنيه ولا ودانه سيبيه شوية:(:(
حاسة ان شكله عيل فرفور كده
وشعره بقى مقولكيش ... مش بيتسرح نهاائي يعني سالك وكل حاجة بس هو مستقر على شكله
ا
27-09-2009 | 05:47 AM
البقاء لله يامها
ربنا يرحم ويغفرلة ان شاء الله
ربنا يرحم ويغفرلة ان شاء الله
ش
27-09-2009 | 05:48 AM
om_tota;10329672:
انتو لسة هنا
انا قومت عملت شوية حاجات ف الشقة بس ضهرى واجعنى اووووووووى
قولت اريح خمسة عشان اقوم اصلى
بالله عليكو يابنات وانتو بتصلوا الفجرادعو لحما اختى(للبنات اللى متعرفش) اتوفى فجرامبارح
انا لله وانا اليه راجعون
ربنا يغفر له ويرحمه ويجعل مثواه الجنة ويصبر اهله
أ
27-09-2009 | 05:48 AM
om_tota;10329672:
انتو لسة هنا
انا قومت عملت شوية حاجات ف الشقة بس ضهرى واجعنى اووووووووى
قولت اريح خمسة عشان اقوم اصلى
بالله عليكو يابنات وانتو بتصلوا الفجرادعو لحما اختى(للبنات اللى متعرفش) اتوفى فجرامبارح
بشويش على نفسك يا مها
أنا كمان هقوم أصلي
كله شاف صور اللولي؟؟ أشيلها؟؟
ب
27-09-2009 | 05:49 AM
ا
27-09-2009 | 05:50 AM
كل اما اجى ادخل تجمع الحوامل الصفحة تقع عندكو كدة؟؟؟