رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
h
أمةالله;10329278:
خلاص ... أحسن والله ... هظبط كده إن شاء الله ... الأسبوع ده أوك ولا نخليها الاسبوع اللي جاي إن شاء الله؟؟




لما تحسيها جاهزة ... يعني على 4 شهور كده ... بس في الأول متقعديهاش مدد طويلة حتى لو مسنودة بمخدات




الاشتراك الجديد حماتي كانت بتقول ب40000 ... بس احنا فصلنا عضوية محمد وأضافني ودفع غرامة تأخير :o 1400 تقريبا كله مع بعضه


بصي الاسبوع ده مش هينفع غير يوم الاتنين عشان شيفت جوزي من 12 لحد بليل ..فلو الاتنين قريب نخليه الاسبوع الجاي الاحد او الاتنين ..او حددي اليوم المناسب واقول لبهاء
أ
فراشه فى بيتها;10329238:
عقد اختى الصغيره يوم الثلاثاء


عملت اقتباس بس مشفتوش وأنا بكتب الرد:o:o:o:o

بارك الله لهما وبارك عليهما وجمع بينها في خير

وعقبال البناء


hoobie;10329291:
بصي الاسبوع ده مش هينفع غير يوم الاتنين عشان شيفت جوزي من 12 لحد بليل ..فلو الاتنين قريب نخليه الاسبوع الجاي الاحد او الاتنين ..او حددي اليوم المناسب واقول لبهاء


خلاص نخليها الأسبوع الجاي إن شاء الله لأني غالبا نازلة الاتنين ... واخدة اللولي ورايحين زيارة لزميلات الشغل بتوع زمان :)
h
أمةالله;10329302:
عملت اقتباس بس مشفتوش وأنا بكتب الرد:o:o:o:o

بارك الله لهما وبارك عليهما وجمع بينها في خير

وعقبال البناء




خلاص نخليها الأسبوع الجاي إن شاء الله لأني غالبا نازلة الاتنين ... واخدة اللولي ورايحين زيارة لزميلات الشغل بتوع زمان :)


خلاص تمام واهو نحاول نظبط مع البناتيت الباقيين شهيده وهوبا وتوتي والكل يعني
أ
hoobie;10329316:
خلاص تمام واهو نحاول نظبط مع البناتيت الباقيين شهيده وهوبا وتوتي والكل يعني


هتبقى حلوة أوي إن شاء الله لو عرفنا نتجمع كده

خلاص أنا هكلم شوشو بكرة إن شاء الله واقول لها على التراتيب :)
h
أمةالله;10329322:
هتبقى حلوة أوي إن شاء الله لو عرفنا نتجمع كده

خلاص أنا هكلم شوشو بكرة إن شاء الله واقول لها على التراتيب :)


تمام ان شاء الله وهوبا هتبقى جت ..ونشوف توتي حتى ممكن كل بنات الهرم تتجمع وتيجي سوا ..بصي يامي انا معنديش في شقتي تليفون ارضي بس هبعتلك نمرة الموبايل بتاعتي وانتي رنيلي لو تحبي تديهالي او اديني الارضي مفيش مشاكل
ا
hoobie;10329316:
خلاص تمام واهو نحاول نظبط مع البناتيت الباقيين شهيده وهوبا وتوتي والكل يعني

انا معنديش اشتراك فية :confused:
h
توتي وهوبا انتوا موجودين اهو ايه رأيكم على مقابله الاسبوع الجاي بس المره دي منكسلش بقى
ف
hoobie;10329272:
الف مبروك يا بطه لاختك[/

الله يبارك فيكى يا قمر وعقبال محمد وريم:tongue:QUOTE]

[QUOTE=أمةالله;10329302]عملت اقتباس بس مشفتوش وأنا بكتب الرد:o:o:o:o

بارك الله لهما وبارك عليهما وجمع بينها في خير

وعقبال البناء




خلاص نخليها الأسبوع الجاي إن شاء الله لأني غالبا نازلة الاتنين ... واخدة اللولي ورايحين زيارة لزميلات الشغل بتوع زمان :)


الله يبارك فيكى يا مى وعقبال ما تفرحى بالللولى
أ
hoobie;10329333:
تمام ان شاء الله وهوبا هتبقى جت ..ونشوف توتي حتى ممكن كل بنات الهرم تتجمع وتيجي سوا ..بصي يامي انا معنديش في شقتي تليفون ارضي بس هبعتلك نمرة الموبايل بتاعتي وانتي رنيلي لو تحبي تديهالي او اديني الارضي مفيش مشاكل


أنا مش معايا رصيد بس هجيب بكرة إن شاء الله ... فهبعت لك نمرتي أنا كمان على الخاص


toty858;10329341:
انا معنديش اشتراك فية :confused:


مش مهم يا قلبي ... هنجيب لك تذكرة :) انتوا ضيوفي بس نوروني :)
ا
خلاص يامى لو ينفع يبئة تمام ياريت :)
ع
عععععااااااااااااااااااااا خيانه هتخرجو
مش عارفه موقف جوزي ايه والله يا هبه ده مش بيخليني اخرج وحدي اجيب الطلبات من ساعه موضوع رجلي
بس هحاول معاه باقصي جهد يارب يوافق يارب
وكمان حماتي مسافره معايا مش معقوله هسيبها
هشوف الموضوع ويارب يتظبط يارب
ع
عااااااا عايزه اعض كل واحده فيكم هتخرجو وتسيبوني
ع
انتو نمتوووووو؟
h
لا هتيجي ان شاء الله انتي اقنعي جوزك قوليله ان ملكيش صحاب هنا كتير واننا هنبقى كتير يعني ميقلقش..كده يعني
ع
هحاول معاه ان شاء الله يارب يوافق
ف
انا هاروح عشان ريم صحيت


وعشان استعد للصلاه


سلاااام
h
مي النمرة وصلت..هاستنى رنتك بكره ان شاء الله

هوبا هبعتلك نمرتي وابقي رنيلي
أ
hoba555;10329397:
عععععااااااااااااااااااااا خيانه هتخرجو
مش عارفه موقف جوزي ايه والله يا هبه ده مش بيخليني اخرج وحدي اجيب الطلبات من ساعه موضوع رجلي
بس هحاول معاه باقصي جهد يارب يوافق يارب
وكمان حماتي مسافره معايا مش معقوله هسيبها
هشوف الموضوع ويارب يتظبط يارب


لا إن شاء الله يوافق بس انتي زني برقة كده وإن شاء الله يوافق :)

والله أنا لو اقدر كنت عديت عليكم أخدتكم وروحتكم بس مش بيبقى معايا عربية غير في الويك اند
h
سلام يابطه وبوسيلي خطيبة ابني ومتنسيش تدعيلنا
h
أمةالله;10329442:
لا إن شاء الله يوافق بس انتي زني برقة كده وإن شاء الله يوافق :)

والله أنا لو اقدر كنت عديت عليكم أخدتكم وروحتكم بس مش بيبقى معايا عربية غير في الويك اند


لا يبنتي وليه يعني احنا نعرف نيجي ..انا بس نفسي كلنا نتقابل ومحدش ميعرفش ييجي
X