أمةالله;10329278:
خلاص ... أحسن والله ... هظبط كده إن شاء الله ... الأسبوع ده أوك ولا نخليها الاسبوع اللي جاي إن شاء الله؟؟
لما تحسيها جاهزة ... يعني على 4 شهور كده ... بس في الأول متقعديهاش مدد طويلة حتى لو مسنودة بمخدات
الاشتراك الجديد حماتي كانت بتقول ب40000 ... بس احنا فصلنا عضوية محمد وأضافني ودفع غرامة تأخير :o 1400 تقريبا كله مع بعضه
بصي الاسبوع ده مش هينفع غير يوم الاتنين عشان شيفت جوزي من 12 لحد بليل ..فلو الاتنين قريب نخليه الاسبوع الجاي الاحد او الاتنين ..او حددي اليوم المناسب واقول لبهاء