بعد ما تعدلي مقاسات كل الصور
روحي لمركز رفع الملفات
تعالي عند أول ملف ودوسي على browse وارفعي الصور من على الكمبيوتر بتاعك
اختاري كل اللي انتي عايزة ترفعيه وارفعيهم مع بعض
وفي الآخر بعد ما يحمل الصور ... هتلاقي رابطين منهم واحد في أوله وآخره كلمة IMG انسخي الرابط ده وهاتيه هنا
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
أ
27-09-2009 | 04:04 AM
أ
27-09-2009 | 04:04 AM
فراشه فى بيتها;10329145:
اممممممممممممم
نادى ايه
نادي 6 اكتوبر
ف
27-09-2009 | 04:06 AM
ندى انتى هناااااااااااا
h
27-09-2009 | 04:06 AM
أمةالله;10329180:
نادي 6 اكتوبر
ياشيخه انتوا اعضاء فيه ..احنا كماان
أ
27-09-2009 | 04:09 AM
hoobie;10329187:
ياشيخه انتوا اعضاء فيه ..احنا كماان
جوزي اضافني على عضوية نادي 6 اكتوبر
وانا اضفته على عضوية الاهلي :D:D
شوفي تحبي نتقابل فين ونظبط يوم :)
ف
27-09-2009 | 04:11 AM
أمةالله;10329199:
جوزي اضافني على عضوية نادي 6 اكتوبر
وانا اضفته على عضوية الاهلي :D:D
شوفي تحبي نتقابل فين ونظبط يوم :)
ما حدش احسن من حد:wink:
ا
27-09-2009 | 04:11 AM
ازيكم يا بنات
ماشاء الله ولا قوة الا بالله
صور عبد الله ومحمد زى السكر
ربنا يحميهم يارب
ماشاء الله ولا قوة الا بالله
صور عبد الله ومحمد زى السكر
ربنا يحميهم يارب
h
27-09-2009 | 04:12 AM
مااشي بس خليها في الاهلي لاني مش هاعرف اروح اكتوبر لوحدي وكمان الجو هيبقى ساقعه اوي على الولاد ..حددي يوم انتي
ا
27-09-2009 | 04:12 AM
هو احنا بنبدأ نقعد العيال من امتة؟؟؟؟
ا
27-09-2009 | 04:13 AM
أمةالله;10329180:
نادي 6 اكتوبر
انا هاخلي جوزي يعملها عشان مش عارفة خالص
متعرفيش الاشتراك دلوقتي بقه بكام في النادي ولو في تقسيط
ف
27-09-2009 | 04:14 AM
توتى انا بعلم ريمى من دلوقتى
ف
27-09-2009 | 04:15 AM
عقد اختى الصغيره يوم الثلاثاء
ا
27-09-2009 | 04:16 AM
والله طيب هيا ريم قد اية
اصل مايا نفسها تقعد اوى :)
وانا بخاف اقعدها مسنودة
اصل مايا نفسها تقعد اوى :)
وانا بخاف اقعدها مسنودة
ا
27-09-2009 | 04:17 AM
ربنا يتمم لاختك على خير يارب عقبال كل البنات ان شاء الله
ف
27-09-2009 | 04:19 AM
toty858;10329243:
والله طيب هيا ريم قد اية
اصل مايا نفسها تقعد اوى :)
وانا بخاف اقعدها مسنودة[/
ريم مولوده 5/9بس انا بقعدها بقالى 20 يوم
يعنى قربت تخلص الشهر الخامس
ريم بقى نفسها تقف:DQUOTE]
[QUOTE=toty858;10329246]ربنا يتمم لاختك على خير يارب عقبال كل البنات ان شاء الله
الله يبارك فيكى وعقبال اختك:)
h
27-09-2009 | 04:20 AM
toty858;10329243:
والله طيب هيا ريم قد اية
اصل مايا نفسها تقعد اوى :)
وانا بخاف اقعدها مسنودة
بيتهيألي ياتوتي استني شويه على الخامس كده
ا
27-09-2009 | 04:21 AM
يعنى ريم اكبر من مايا بشهر بالظبط :)
يعنى لسة 10 ايام على مايا وابدء اقعدها :)
يعنى لسة 10 ايام على مايا وابدء اقعدها :)
h
27-09-2009 | 04:21 AM
الف مبروك يا بطه لاختك
ا
27-09-2009 | 04:22 AM
يعنى كمان شهر وشوية
يلا مش مشكلة تصبرهم بئة
يلا مش مشكلة تصبرهم بئة
أ
27-09-2009 | 04:23 AM
hoobie;10329216:
مااشي بس خليها في الاهلي لاني مش هاعرف اروح اكتوبر لوحدي وكمان الجو هيبقى ساقعه اوي على الولاد ..حددي يوم انتي
خلاص ... أحسن والله ... هظبط كده إن شاء الله ... الأسبوع ده أوك ولا نخليها الاسبوع اللي جاي إن شاء الله؟؟
toty858;10329219:
هو احنا بنبدأ نقعد العيال من امتة؟؟؟؟
لما تحسيها جاهزة ... يعني على 4 شهور كده ... بس في الأول متقعديهاش مدد طويلة حتى لو مسنودة بمخدات
البرج اليسر;10329223:
انا هاخلي جوزي يعملها عشان مش عارفة خالص
متعرفيش الاشتراك دلوقتي بقه بكام في النادي ولو في تقسيط
الاشتراك الجديد حماتي كانت بتقول ب40000 ... بس احنا فصلنا عضوية محمد وأضافني ودفع غرامة تأخير :o 1400 تقريبا كله مع بعضه
فراشه فى بيتها;10329238:
عقد اختى الصغيره يوم الثلاثاء