أم حموودى القمر;10328569:
ربنا يكرمك ياهند ويفرج كربك
وانتو كمان يابنات بالله عليكو تدعو لمحمود ان ربنا يهديه فى حوار النوم ده اصلى بدأت افقد اعصابى وبضربه فعلا مهما اوصفلكم مش هتتخيلو ابدا اللى بيعمله..عايز ينام طول الليل على صدرى لما خلاص حاسة ان صدرى اطبق ولزق فى ضهرى وبيصحى كل نص ساعة يعيط..
سالى حرام عليكى بالراحه على الواد:mad:
ريم كمان طالعالى فى الحوار ده جديد كل ما تقلق باليل تعيط لحد ما اشيله وتنام على صدرى والنهارده حصل حتة موقف وانا شايلاها عليا راحت عليا نومه ووقعت يا حبيبتى من على السرير:confused: :confused: :confused: