رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ف
أم حموودى القمر;10328569:
ربنا يكرمك ياهند ويفرج كربك
وانتو كمان يابنات بالله عليكو تدعو لمحمود ان ربنا يهديه فى حوار النوم ده اصلى بدأت افقد اعصابى وبضربه فعلا مهما اوصفلكم مش هتتخيلو ابدا اللى بيعمله..عايز ينام طول الليل على صدرى لما خلاص حاسة ان صدرى اطبق ولزق فى ضهرى وبيصحى كل نص ساعة يعيط..



سالى حرام عليكى بالراحه على الواد:mad:


ريم كمان طالعالى فى الحوار ده جديد كل ما تقلق باليل تعيط لحد ما اشيله وتنام على صدرى والنهارده حصل حتة موقف وانا شايلاها عليا راحت عليا نومه ووقعت يا حبيبتى من على السرير:confused: :confused: :confused:
&
نورتتتتتتتتتتتتتتتى يامييوووية
ف
أمةالله;10328589:
أنا جييييييييييييييت[/


اهلا ميوى عامله ايه يا قمرQUOTE]

[QUOTE=أم حموودى القمر;10328596]بطة عاوزين نشوف ريم استأذنتى باباها ولا لسه يارب يوافق..



مش موافق ادعيلى ربنا يهديه ويرضى:ss:
s
أم حموودى القمر;10328569:
ربنا يكرمك ياهند ويفرج كربك
وانتو كمان يابنات بالله عليكو تدعو لمحمود ان ربنا يهديه فى حوار النوم ده اصلى بدأت افقد اعصابى وبضربه فعلا مهما اوصفلكم مش هتتخيلو ابدا اللى بيعمله..عايز ينام طول الليل على صدرى لما خلاص حاسة ان صدرى اطبق ولزق فى ضهرى وبيصحى كل نص ساعة يعيط..


بصى يا سالى بجد احسن حاجه ان اقراى قران عشان العياط
انا ادم اول يوم العيد طلع عينى طبعا لعب وناس وكده انتى فهمه بقه بهدلنى اليوم ده بقه بليل فضل يعيط لحد مخلانى ضربتو اعصابى باظت بس الحمد لله ماما ربنا يخليه قرات لو قران وبقه كويس
h
تسلمي يا اسماء ياارب ياحبيبتي ..وبطه حاضر هانزل صورة لمحمد هنا بس النت عندي وحش ان شاء الله هاحاول انزلها بكره
f
ايه ده ده انا فرحت لما لاقيتكوا قاعدين كلكوا هتمشوا كدة مرة واحدة
ياله المهم انكوا بخير
اما ادخل انام ربنا يهدي بودي عشان اعرف اناملي شوية
h
ياهلا يا ميوي ازيك وازي لولي؟
ف
hoobie;10328619:
تسلمي يا اسماء ياارب ياحبيبتي ..وبطه حاضر هانزل صورة لمحمد هنا بس النت عندي وحش ان شاء الله هاحاول انزلها بكره



هستناكى يا قمر:wink:
أ
احنا الحمد لله بخير

عبدالله نومه بقى مقرف في نومه هو كمان

شكلي بقى مرعب من كتر التعب
أ
انتي عاملة ايه يا فزلوكة؟؟ وأخبار عبدالرحمن ايه؟؟

وتوتو عاملة ايه؟؟ وريمي؟؟

وسالي ... ربنا يهدي لك محمود يا رب ويصلح حاله وحال ولاد المسلمين كلهم

هوبي ... عايزة أشوف صور محمد ... ابعتي لينك ... أنا مش عندي أكونت بس جوزي عنده ... اقدر أشوف الصور من غير ما انضم للشبكة بتاعتك؟؟
ف
فى احتمال كبير ابقى حامل:confused: :confused: :confused: مع انى عملت تيست وماطلعتش حامل بس عندى اعراض كتير غريبه :ss:


وانهارده وامبارح حسيت بحركه فى بطنى:eek: :eek: :eek: :eek:
&
ياحبيبتى ابقى خلى بالك عليها يابطة
المشكلة مش حكاية النوم دى بس.دا بيصحى كتييييييييييييييييييير جدا انا نفسى انام ساعتين كده متواصل انا مش طماعة خالص والله..انا بجد اتخنقت والموضوع ده هابلنى انا هوديه لدكتور لو حتى هيكتبلى منوم هجيبه وغير كل ده بقه لما بينام على ايدى اجى انقله يصحى والموضوع ممكن يتكررر 10 مرات احطه فيصحى واشيله وهكذا يعنى هو مثلا بقاله ساعة على ايدى وياريته ساكت لا مفطور من العياط
انا بكتب بالعافية دلوقتى اساسا..
ف
بخير يا ميوى الحمد لله


ادعولى ما ابقاش حامل
h
أمةالله;10328659:
انتي عاملة ايه يا فزلوكة؟؟ وأخبار عبدالرحمن ايه؟؟

وتوتو عاملة ايه؟؟ وريمي؟؟

وسالي ... ربنا يهدي لك محمود يا رب ويصلح حاله وحال ولاد المسلمين كلهم

هوبي ... عايزة أشوف صور محمد ... ابعتي لينك ... أنا مش عندي أكونت بس جوزي عنده ... اقدر أشوف الصور من غير ما انضم للشبكة بتاعتك؟؟


لا يا مي للاسف لازم اضيفك في الفريندز عندي عشان تشوفيهم ..طيب متعميليلك اكاونت وكمان تحطي صور عبدالله يبقوا متجمعين على النت بدل مايضرب الويندوز فجأه وكل الصور تضيع
ف
أم حموودى القمر;10328672:
ياحبيبتى ابقى خلى بالك عليها يابطة
المشكلة مش حكاية النوم دى بس.دا بيصحى كتييييييييييييييييييير جدا انا نفسى انام ساعتين كده متواصل انا مش طماعة خالص والله..انا بجد اتخنقت والموضوع ده هابلنى انا هوديه لدكتور لو حتى هيكتبلى منوم هجيبه وغير كل ده بقه لما بينام على ايدى اجى انقله يصحى والموضوع ممكن يتكررر 10 مرات احطه فيصحى واشيله وهكذا يعنى هو مثلا بقاله ساعة على ايدى وياريته ساكت لا مفطور من العياط
انا بكتب بالعافية دلوقتى اساسا..



يا حبيب قلبى طيب وديه للدكتور يمكن فى حاجه قالقاه


ربنا يهديهولك يارب


وبعدين افتكرى ان الامومه مش بالساااااااااهل يا أخت:)
s
ربنا يهديه يا سالى
أ
فراشه فى بيتها;10328666:
فى احتمال كبير ابقى حامل:confused: :confused: :confused: مع انى عملت تيست وماطلعتش حامل بس عندى اعراض كتير غريبه :ss:


وانهارده وامبارح حسيت بحركه فى بطنى:eek: :eek: :eek: :eek:


عيدي التيست تاني ... وممكن يكون القولون على فكرة



hoobie;10328686:
لا يا مي للاسف لازم اضيفك في الفريندز عندي عشان تشوفيهم ..طيب متعميليلك اكاونت وكمان تحطي صور عبدالله يبقوا متجمعين على النت بدل مايضرب الويندوز فجأه وكل الصور تضيع


جوزي مش موافق ... لأنه عارفني هبلة وهحط كل حالنا على النت:o وهو مقتنع غن الفيس بوك ده المخابرات الأمريكية بتستخدمه للتجسس على العالم ... هو الأكونت بتاعه فاضي أصلا مش عليه اي معلومات من اي نوع
ف
يارب يا مى
ان شاء الله هاجيب تيست تانى بكره
ف
الكونتيسه بتاعتى صحيت:ss:
h
أمةالله;10328710:
عيدي التيست تاني ... وممكن يكون القولون على فكرة





جوزي مش موافق ... لأنه عارفني هبلة وهحط كل حالنا على النت:o وهو مقتنع غن الفيس بوك ده المخابرات الأمريكية بتستخدمه للتجسس على العالم ... هو الأكونت بتاعه فاضي أصلا مش عليه اي معلومات من اي نوع


يانهار ابيض هي وصلت للمخابرات:rolleyes: ..طيب خلاص انا هانزله هنا كام صورة هاجرب دلوقتي كده
X