رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ع
هههههههههههههههههههه والله ممكن يا شوشو
ش
في انتظار صورة ندى


رعشه
كلامك كله صح والله انا قرفت جدا من خير زمان واسمه على غير مسمى ولا خير ولا بتاع للاسف الناس بتتخدع بالاسم
ش
ماشاء الله لا قوة الا بالله
ايه القمر ده
ش
بس ملناش دعوة عايزين صورة حديثه وبلبس العيد كمان
&
شهيدة;10328117:
فين الصورة يا سالي؟


حاضر ياشوشو هنزلهالك حالا بس انتى عاوزة اى واحدة بتاعة صلاة العيد ولا اللى فى الاستوديو؟؟

هوبى مش لاقية الالبوم ده خالص ابعتى اللينك وخلاص
ف
انا جيت تانى


ريم عيطت روحت رضعتها ونامت الحمد للله


وكالعاده لقيت نفسى مفجوعه عملتللى ساندويتش و كباية شاى



سالى لأ مش خيانه ولا حاجه بس افرض مودى غرر بالبت (6)


يرضيكى تعنس جمبى لازم نضمن:D :D :D :D
h
عسوووله ماشاء الله يا هبه كميله ماشاء الله ربنا يحميها يارب
ف
سالييييييييييييييييييي

انا عاوزه اشوف صور مودى كلها ماليش دعوه
ف
هبه ندى زى السكر ماشاء الله عليها امتى اشوف ريم فى سنها كده
s
ماشاء الله لا قوة الا بالله
ربنا يحفظه
ش
هاتى كله يا سالي
انا مش شايفه كويس اللى في الصورة الرمزية بتاعتك هوا فين بالضبط
ع
تسلميلي شوشو انا والله مااصورتها في العيد اصلا فين فين بصورها مليش خلق خااالص
ف
يتصفح الموضوع حالياً: 7 (7 عضو و 0 ضيف) ‏فراشه فى بيتها, ‏smamedo, ‏hoba555, ‏hoobie, ‏البرج اليسر, ‏رعشة قلب


هى مى هنا ولا ايه
ع
تسلمولي يا بنات ربنا يخليكم
ش
سما
ازيك يا قمر؟ واخبار ادم ايه؟
ش
هوبا
اما من اول يبيبي وزهقتى امال التالت مش هتصوريه خالص
انا خايفه كمان لاتكسلي تعملى سونار علشان ميطلعش في الصور
ههههههههههههه
b
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم يا بناويت يارب تتكنوا بخير
وكل سنه وانتوا طيبين
s
الحمد لله تمام وادم كويس
انتى عمله ايه يا شوشو
b
طبعا انا زائر متطفل
ومش كتير منكم يعرفني
ف
اهلا بنبونه ازيك يا قمر
X