رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ع
فينك يا سااااالي
b
تصدقي يا هوبا
انا اصلا متخيله انك شبهها كده
ع
ربنا يخليكي يا هند ويكرمك يارب
ع
ههههههههه هيا فيها مني بس بيقولو انا احلي ههههههه شفتي الغروور
لا بجد كل اللي يشوفها يقول فيها مني بس انا علي احلي شويه
ش
طبعا يا هوبا مهو انتى الاصل برضو
ع
اخويا عايز الجهااااااااز شكلي هقوووووم
&
انا هنا ياهبة بس كنت بشوف صور محمد ابن هوبى على الفيس بوك
ع
سااااااااالي :(
ع
حطيت الصور
b
طبعا انتي الاصل
ش
انا برضو يظهر هقوم جوزى اخيرا رجع مع ان النهاردة اجازتة بس مشفتهوش غير ساعتين
ع
ربنا يكرمك يا هنود ونفرح بيكي يارب عن قريب
انا هقوووووم عشان ىاخويا عملي فيها زعلان سلااااااام
&
ايوة ياهوبا شفتهم ماشاء لاقوة الا بالله زى القمر ربنا يباركلك فيها وعقبال ما تخاويها يارب
b
ربنا يخليكي يا هوبا يا رب محتاجه دعوه منكم كلكم
h
ماشاء الله يا سالي حموودي زي القمر عسول اويييييي
&
ربنا يكرمك ياهند ويفرج كربك
وانتو كمان يابنات بالله عليكو تدعو لمحمود ان ربنا يهديه فى حوار النوم ده اصلى بدأت افقد اعصابى وبضربه فعلا مهما اوصفلكم مش هتتخيلو ابدا اللى بيعمله..عايز ينام طول الليل على صدرى لما خلاص حاسة ان صدرى اطبق ولزق فى ضهرى وبيصحى كل نص ساعة يعيط..
ف
هبه انا كمان عاوزه اشوف صور محمد بس مش هاينفع ادخل الفيس بوك
&
ربنا يخليكى ياهوبى احنا هنروح فين بس جنب القمر بتاعك
ماشاء الله لاقوة الا بالله صوره على الفيس بوك زى القمر
أ
أنا جييييييييييييييت
&
بطة عاوزين نشوف ريم استأذنتى باباها ولا لسه يارب يوافق..
X