رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ع
ازيك يا هبه وازي محمد عامل ايه
انتي وحشاني اوي
ش
بصو بقا احنا عايزين نتقابل ونرفي زى زمان
انا بقترح نتجمع بعد بكرة الاتنين عالساعه 1 الضهر
ع
ان شاء الله يا شهيده هحاول اكون موجوده
بس يارب الجهاز والنت ميعملها ش فيا
صحيح يا بنات الشتوي الجديد نزل
h
وانتي ياهوبا وحشاني والله ايه اخبارك جيتي القاهره وللا لسه ..

شهيده المعاد حلو اوي ياريت فعلا نتجمع كلنا ..قوليلي فين صور عمور في العيد منزلتيهاش هنا ولا في الفيس بوك ..انا نزلت صور محمد شوفتيها؟
h
اه يا هوبا انا نزلت من يومين كده مع جوزي وشفنا حاجات شتوي ..صحيح روحنا محل jill اللي في الهرم بتاع البيجامات بيبيع بيجامات صيفي حريمي ورجالي بس حلوييين جدا جدا ورخاص اوي ..جبنا حاجات كتير من عنده ..اخويا جاب بيجاما صيفي كانت 65 جابها ب32 وده مستوى الاسعار كله 50% خصم
ش
هوبا
ان شاء النت والكمبيوتر يبقو كويسين
انتى لسه في البلد؟
ع
بتهزري يا هوبا بجد الاسعار كده هروح ان شاء الله لحسن بجد روحت ادياس وجالي احباط معجنيش حاجه وكنت رايحه جيل راح جوزي كسلني مع انهم في وش بعض
انا ان شاء الله ماشيه يوم الاربع او الخميس هنحجز انعهارده ان شاء الله
ش
هوبي
لا منزلتش الصور انا نزلتها عالكمبيوتر بس حاليا بكلمكم من الاب توب ومفهوش صور للاسف وكمان ببقا بطيئة عليه
هروح اشوف صور محمد باشا عالفيس بوك بس معاكم برضو
ش
الشتوي تقريبا نزل
هوا فين جل اللى في الهرم؟
ع
اه يا شهيده انا كنت ماشيه علي اول رمضان بس جوزي قالي اصحابي معاهم امتحانا ولازم اشيل مكانهم
وكده وحسبهم قالي ممكن تاعدي 4 ايام في الاسبوع وحدك عشان هيكون في نبتشيات كتير
فقالي خليكي عندك لغايه ما اموره تتظبط شويه
J
هوبى
فين JILL فى الهرم؟
الاسعار كده حلوه اوى
ع
انا مرحتوش بس هو في يافطه ليه عند ش العريش في اوله واعتقد هيكون عند المطعم بتاع الاكل الصيني
&
السلاااااااام عليكم
هوبا وهوبى وشهيدة ازيكم جميعا؟؟
ع
بنات هو البباريكا بيكون لها طعم حراق ولا لا
والكرنب بتاع الكول سلو اسمه اييييه؟ والاقيه عند بتاع الخضار ولا اروح مترو واجيبه احسن
ش
هبه
ماشاء الله لا قوة الا بالله محمد كبر وبقا عسول خالص وحركات كده وحاجات حلوة
بس مفهوش منك اوى
ف
السلام عليكن
ع
وعليكم السلام يا قمرات ازيك يا سالي انتي وبطه
ش
ازيك يا سالى وازى حمودى اللى مبينامش؟

هوبا
البابريكا مش حراق
والكرنب بتاع السلطة اسمة كابوتشا وافضل انك تشتريه من مترو
ف
ازيك يا هوبى انتى ونودى



سالى عامله ايه يا قمرررررر
ش
وعليكى السلام يا فراشه
انا مش فاكرة اتعرفت عليكي قبل كده ولالا؟
X