رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ش
أمةالله;10329679:
أبوه مش راضي

قال لي لما يكمل سنة ونص

وكل ما اسأل حد يقول لي ما دام مش بيدخل في عنيه ولا ودانه سيبيه شوية:(:(

حاسة ان شكله عيل فرفور كده

وشعره بقى مقولكيش ... مش بيتسرح نهاائي يعني سالك وكل حاجة بس هو مستقر على شكله


نفس مشكله عمر الشعر الناعم بس هايش
انا جبتله ماكنه حلاقه صينى وحلقتله وطلع شكله حلو وكل اللى شافه فاكره حلق عند حلاق
هههههههههه
بس فعلا شكله اتغير بعد الحلاقه
وواضح ان كل الابهات كده
ب
اللهم اامين يا هبة
ازيك وازاى مايا

ياااااارب يا شهيدة ازيك وازاى عمر
صورة عمر ماشاء الله عسل ربنا يخليهولك

ماشاء الله يامى صورة اللول جميلة ربنا يحفظهولك يااارب ويجعلة من الصالحين هو واولاد المسلمين جميعا
ش
انا هقوم اصلي يا بنات
احتمال ارجع تانى
ش
بنات احنا اتفقنا اننا نتقابل يوم الاتنين عالمنتدى الساعه 1 الضهر
متنسوش وبلغو كل البنات
أ
toty858;10329654:
الدور دة يامى جة لماي من فترة
كان اسهال مخضر وفية خاط كان مثلا 5 مرات في اليوم
كلمت الدكتور قالى هاتيهالى اكشف على زورها
ملقاش حاجة على زورها وطلع برد


كتب لها على حاجة ولا سابها منها لنفسها؟؟

أصل عيادة دكتورة عبدالله زحمة أوي اليومين دلو علشان كانت قافلة مدة ... وخايفة آخده في الزحمة علشان الأنفلوانزا ربنا يحفظ الجميع يا رب


toty858;10329695:
كل اما اجى ادخل تجمع الحوامل الصفحة تقع عندكو كدة؟؟؟


أنا كمان مش عارفة ادخل من الصبح

ده غير إن مشاركاتي كلللللها راحت:confused::confused::confused::confused::confused:
ب
الحموضة بدءت
بقيت بشكل رسمى ف الوقت دة
ش
الحمد لله يا مها
حاولى متجهديش نفسك وبالراحه
اخبار بتول ايه؟
يلا استعدي بالصور بتاعتها يوم الاتنين
ا
تمام يا مها الحمد لله

ماشي يا شهيدة
ب
ماشى ياشوشو ادعلنا الله يكرمك


اشمعنى الاتنين واشمعنى الساعة 1؟؟؟؟؟؟

الف سلامة ع عبد الله يامى متقلقيش هو تقريبا برد زى ما شوشو قالتلك ربنا يطمنك علية
ش
انا بودى عمر للدكتورة
ميزتها اننا بروحلها بالمعاد وهيا ماشاء الله عليها ملتزمة وحتى طلعت في مرة في التلفزيون شفتها على قناة انا
وهيا ماشاء الله عليها شاطرة
ش
طب هقوم اصلي ورجعالكم
ا
لا يا مى مكتبلهاش على حاجة
دكتور مايا مبدأة الدوا للضرورة القصوى جدا

طيب لية تجمع الحوامل كدة مع ان فية مشاركات جديدة
ب
الحمد لله ياشوشو

والله ماعملتش حاجات كتير دة الحمام بس

بس وطيت وغسلت الدوسا اللى قدام الحمام
أ
شهيدة;10329705:
بنات احنا اتفقنا اننا نتقابل يوم الاتنين عالمنتدى الساعه 1 الضهر
متنسوش وبلغو كل البنات


أنا مش هعرف آجي

الكمبيوتر لسة متصلحش وعايشة عالة على لاب توب جوزي :(

ده غير اني احتمال مكنش في البيت :(

ربنا يرزقنا الخير إن شاء الله ملحوقة :)
ا
صحيح لية الساعة 1 الضهر
خسارة مش هكون موجودة انا اصلا بصحا 5 المغرب
ههههه
ب
ااااة عشان الصور
ماشى
أ
شهيدة;10329720:
انا بودى عمر للدكتورة
ميزتها اننا بروحلها بالمعاد وهيا ماشاء الله عليها ملتزمة وحتى طلعت في مرة في التلفزيون شفتها على قناة انا
وهيا ماشاء الله عليها شاطرة


اسمها ايه؟؟ وفين عيادتها؟؟


toty858;10329723:
لا يا مى مكتبلهاش على حاجة
دكتور مايا مبدأة الدوا للضرورة القصوى جدا

طيب لية تجمع الحوامل كدة مع ان فية مشاركات جديدة


طيب مقلكيش مثلا تقلي لها اللبس أو حاجة ... أصل عبدالله بيلبس صيفي خالص ... في البيت يفضل يشد في هدومه لحد ما اقلعه ... يكون ده سبب البرد؟؟؟







على كل أنا هقوم بقى علشان ألحق أنام

أشوفكم على خير إن شاء الله

السلام عليكم
ا
لا مقالش تقلى لان الكلام دة من شهر كدة كان الجو لسة حر اوى

تصبحى على خير
انا كمان هقوم لمايا
سلام
ب
عليكم السلام يامى
ب
كلة قااااام ماشى
انا هقوم انا كمان اصلى

ياااااارب عنىىىىىى
X