أمةالله;10329679:
أبوه مش راضي
قال لي لما يكمل سنة ونص
وكل ما اسأل حد يقول لي ما دام مش بيدخل في عنيه ولا ودانه سيبيه شوية:(:(
حاسة ان شكله عيل فرفور كده
وشعره بقى مقولكيش ... مش بيتسرح نهاائي يعني سالك وكل حاجة بس هو مستقر على شكله
نفس مشكله عمر الشعر الناعم بس هايش
انا جبتله ماكنه حلاقه صينى وحلقتله وطلع شكله حلو وكل اللى شافه فاكره حلق عند حلاق
هههههههههه
بس فعلا شكله اتغير بعد الحلاقه
وواضح ان كل الابهات كده