رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
&
جزاكى الله خيرا يا شوشو تفتكرى ممكن يعمله مغص اصل اخده من كام يوم وقعد يعيط جامد فقلت يمكن منه..
ش
لو موجودين ممكن اوريكم صور عمر
&
والنهاردة شرب شوية ونام الحمد لله
انا بفكر افطمه اصل بيصحى كتير اوى يرضع وانا صدرى بيوجعنى من كتر المص لان سنانه حامية وكمان بحس ان صدرى فااااااضى خاااااااااالص وفى نفس الوقت صعبان عليا ونفسى ارضعه شوية كمان
اعمل ايه قولولى رأيكم؟؟
ش
أم حموودى القمر;10344981:
جزاكى الله خيرا يا شوشو تفتكرى ممكن يعمله مغص اصل اخده من كام يوم وقعد يعيط جامد فقلت يمكن منه..


طالما وجع له بطنة يبقى وقفيه واستنى شهرين كده واديهوله تانى لان ده ممكن يكون نوع من انواع الحساسيه حتى يكون تم سنة
&
يلا نزليها بس بسرعة علشان هاقوم,,
ش
أم حموودى القمر;10344989:
والنهاردة شرب شوية ونام الحمد لله
انا بفكر افطمه اصل بيصحى كتير اوى يرضع وانا صدرى بيوجعنى من كتر المص لان سنانه حامية وكمان بحس ان صدرى فااااااضى خاااااااااالص وفى نفس الوقت صعبان عليا ونفسى ارضعه شوية كمان
اعمل ايه قولولى رأيكم؟؟


انتى حاولى قبل معاد نومه تاكليه اكل يشبع ماما كانت بتقلي اعمليله رز ببصل بيدوخ الاطفال وبيخليهم ينامو بس انا معملتهوش لعمر
ش
................
أ
شهيدة;10344979:
عليت ازاى؟
خلى بالك الاطفال ممكن يكونو حرانين او لعبو جامد شويه ووقتها بيتهيالنا ان حرارتهم عليت وهيا مش عاليه
بس زى ما تقولى سخنو من الجو واللعب والحركه

وربنا يتم شفاه على خير يارب


هو الرحراة لما نقيسها من الشرج بنطرح نص ولا واحد؟؟ لأني برضه حسيتها مش حرارة حسيتها بس دفي من الحركة


شهيدة;10344985:
لو موجودين ممكن اوريكم صور عمر



موجودين :)
ش
ش
أمةالله;10345015:
هو الرحراة لما نقيسها من الشرج بنطرح نص ولا واحد؟؟ لأني برضه حسيتها مش حرارة حسيتها بس دفي من الحركة





موجودين :)


بننقص نص درجه
نزلت الصور
ش
الافضل يا مى انك تقيسي الحرارة من تحت الابط وتزودى نص
أ
يا ربي على الحلل

هما كلهم كده؟؟

أنا ابني بقى بيحب المصفاة والاطباق الستينليس
أ
ما شاء الله على عمور يا شوشو

ربنا يبارك لك فيه ويكون من قادة المسلمين الحاملين لراية لا إله إلا الله

ويجعله قرة عين ليكي في الدنيا والآخرة يا رب
ش
أمةالله;10345031:
يا ربي على الحلل

هما كلهم كده؟؟

أنا ابني بقى بيحب المصفاة والاطباق الستينليس


اللى عندى كده
انا قلت اضبطة متلبس علشان افرجه اما يكبر
هههههههههه
أ
شهيدة;10345029:
الافضل يا مى انك تقيسي الحرارة من تحت الابط وتزودى نص


بتكون أدق ولا من ناحية الحرص علشان ميتعورش أو كده؟؟




سالي استني شوفي اللولي بالمرة
&
ماشاء الله زى القمر ربنا يحميه ويحفظه وتشوفى راجل ملو هدومه
ش
أمةالله;10345036:
ما شاء الله على عمور يا شوشو

ربنا يبارك لك فيه ويكون من قادة المسلمين الحاملين لراية لا إله إلا الله

ويجعله قرة عين ليكي في الدنيا والآخرة يا رب


اللهم امين
جزاك الله خيرا يا مى عالدعوات الحلوة
ش
أمةالله;10345042:
بتكون أدق ولا من ناحية الحرص علشان ميتعورش أو كده؟؟




سالي استني شوفي اللولي بالمرة


افضل علشان ميتعورش وميحصلش التهابات وكمان زى ما تقولى كده موضوع القياس من الشرج اتمنع من العالم كله
ش
أم حموودى القمر;10345043:
ماشاء الله زى القمر ربنا يحميه ويحفظه وتشوفى راجل ملو هدومه

اللهم امين
ربنا يكرمك يا سالى وجزاك الله خيرا
ش
لبس النادى مخليه كانه لعيب ورايح يلعب في النادى
ماشاء الله
X