ازيكممممم
ما شاء الله علي الصور
لولي وعمر زي القمر ربنا يحفظهم يارب
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
ع
29-09-2009 | 04:14 AM
أ
29-09-2009 | 04:15 AM
شهيدة;10345081:
لبس النادى مخليه كانه لعيب ورايح يلعب في النادى
ماشاء الله
فعلا :)
أنا ناوية إن شاء الله ينتظم في رياضة بس لما يكبر شوية
مش بياخدوا أطفال اقل من 5 سنين في الفرق
أ
29-09-2009 | 04:16 AM
hoba555;10345088:
ازيكممممم
ما شاء الله علي الصور
لولي وعمر زي القمر ربنا يحفظهم يارب
إزيك يا هبة
ربنا يكرمك يا قمر
أنا قريت إن البيريود نزلت
قدر الله ووما شاء فعل وإن شاء الله تحملي الشهر اللي جاي بإذن الله:D
ش
29-09-2009 | 04:19 AM
عمر معجب اوى بعبد الله عمال يبص عليه ويضحكله
الصورة التالته والاخيرة واللى قبل الاخيرة عامل زى ما يكون عامل عمله ومخبيها او بيعتذرعنها
الصورة التالته والاخيرة واللى قبل الاخيرة عامل زى ما يكون عامل عمله ومخبيها او بيعتذرعنها
ش
29-09-2009 | 04:19 AM
هوبا
ازيك يا قمر وازى ندى؟
ربنا يكرمك ده مدى هيا اللى عسولة خالص
ازيك يا قمر وازى ندى؟
ربنا يكرمك ده مدى هيا اللى عسولة خالص
ب
29-09-2009 | 04:19 AM
انا جيت ازيكوووووووو
ماشاء الله ع الصور
ماشاء الله ع الصور
ع
29-09-2009 | 04:20 AM
اه يا مي الحمد لله نزلت في معادها متاخرتش
ربنا يكرمنا الشهر اللي جاي ان شاء الله
ربنا يكرمنا الشهر اللي جاي ان شاء الله
أ
29-09-2009 | 04:22 AM
شهيدة;10345116:
عمر معجب اوى بعبد الله عمال يبص عليه ويضحكله
الصورة التالته والاخيرة واللى قبل الاخيرة عامل زى ما يكون عامل عمله ومخبيها او بيعتذرعنها
الصورتين اللي في الآخر دول أول صورتين صورتهم له ... فعمال يتفرج عليا ومستغرب الكاميرا :D
في الأول يغمض عينه من الفلاش بس من كتر ما صورته يومها اتعود وبطل يغمض عينه
ع
29-09-2009 | 04:22 AM
ربنا يكرمك يا شهيده لا بجد ما شاء الله عمر كبر ربنا يخليهولك
أ
29-09-2009 | 04:22 AM
ساليييييييييييييييييييييي
شفتي الصور ولا لسة؟؟
شفتي الصور ولا لسة؟؟
ب
29-09-2009 | 04:25 AM
هوبا انتى وانا هنا وهناك
ههههههههههههه
ههههههههههههه
أ
29-09-2009 | 04:28 AM
om_tota;10345156:
هوبا انتى وانا هنا وهناك
ههههههههههههه
وأنا كمان:D:D
بس لسة بقرا في القديم
ع
29-09-2009 | 04:30 AM
ايوه يا موهاااااا
بس خلاص شكلكم مشيتو هناك
بس خلاص شكلكم مشيتو هناك
ب
29-09-2009 | 04:36 AM
لا موجودين اهو
ماشى يامى يلا خلصى
ماشى يامى يلا خلصى
ا
29-09-2009 | 05:30 AM
أم حموودى القمر;10342527:
على فكرة ياتوتى رينو ستوب للبرد والرشح بس معنديش فكرة تديلها ايه للكحة
ربنا يصرف عنها ان شاء الله..
أجمل ايام العمر;10343479:
الف سلامة عليها يا توتى وديها للدكتور احسن عشان تطمنى (f)
أمةالله;10344220:
شفاها الله وعافاها يا جميلة ... يستحسن توديها للدكتور ... وربنا يطمنا عليها يا رب
شهيدة;10344884:
هدى
توتى
الافضل الدكتور يشوف مايا لان لو دور برد رشح وزكام ممكن يعدى بس لو في كحه الافضل يشوفها
ربنا يخليكو يا بنات
انا كنت اتصلت امبارح بالصيدلية قلتلو ابعتلى دوا برد لمر 3 شهور واتروفين بيبي واديتهوملها من امبارح معملوش حاجة بالعكس
وانهاردة قلت اتصل بالدكتور قبل ما اروح علشان الزحمة
قالى اوعي تديها دوا البرد وهيا بتكح وعندها بغلم علشان هيقفل صدرها ويتعبها
قالى هاتلها برونكوفين للكحة اديلها نص سم مرتين في اليوم و اتروفين بيبي ويارب تتحسن ان شاء الله
ميرسي ليكو اوى والله ربنا يخلينا لبعض يارب ان شاء الله:o
أ
29-09-2009 | 10:13 AM
شهيدة;10344884:
هدى
ايه يا بنتى حكايه الطلق معاكى خلى بالك لان ممكن تكون تفاسيح
انا كان بيجيلي طلق من وانا في التامن وكنت بفتكره طلق برضو وفي الاخر يطلع تفاسيح والرحم مقفول وممكن كنت افضل 3-2 ساعات في طلق واول ما اوصل عياده الدكتورة الوجع يروح
ياسمين
ماشاء الله لا قوة الا بالله والله فرحتلك اوى
يارب ربنا يتم لك على خير ويجعل حمله سهل ويسير عليكى وولادته سهله ويجعله صالح مصلح بار بوالديه
اللهم امين
توتى
الافضل الدكتور يشوف مايا لان لو دور برد رشح وزكام ممكن يعدى بس لو في كحه الافضل يشوفها
انا رحت للدكتور يا شوشو و طلع طلق ولادة كان مستمر اكتر من يومين بس راح الحمد لله
أم حموودى القمر;10344926:
متقلقيش يا دودو ان شاء الله خير حماتى كانت بتقولى ان كل دى تفاسيح
وعموما كل اللى ربنا بقدره خير وان شاء الله تولدى فى معادك وكله هيبقى تمام بإذن الله وانا هدعيلك فى كل صلاة ياحبى..
ربنا يكرمك يا سالى يارب و يهديلك حمودى يارب
شهيدة;10344967:
ربنا يصلح له الحال يارب
بصي هوا ممكن طبعا تديله لبن طبيعي بس الافضل تستنى لما يتم سنة
عارفه اكتر لبن مشابه للبن الام "غير لبن الحمار طبعا" لبن الماعز
لبن الحمار ............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :eek:
O
29-09-2009 | 10:30 AM
بنات ازيكم عاملين اية وحشتونى قوى و الله انا عندى مشكله فى الكمبيوتر اول ما تتحل هكون معاكم زى الاول ان شاء الله وحشتونى جدا
أ
29-09-2009 | 10:43 AM
ازيك يا سوسو و ازاى جودى ...؟؟؟
اخبار الريجيم ايه ...؟؟
اخبار الريجيم ايه ...؟؟
ج
29-09-2009 | 11:12 AM
صباح الخير
E
29-09-2009 | 03:03 PM
السلام عليكم
وحشتووووووووووووووووني
انا بجد زعلانة منكو محدش بيسال عليا وخصوصا سااااااااااااااااالي ومهااااااااااااا بجد زعلانة منكو جدا عشان لو انا ماسالتش محدش بيسال عليا
عااااااااااااااااااااااااااا
وحشتووووووووووووووووني
انا بجد زعلانة منكو محدش بيسال عليا وخصوصا سااااااااااااااااالي ومهااااااااااااا بجد زعلانة منكو جدا عشان لو انا ماسالتش محدش بيسال عليا
عااااااااااااااااااااااااااا