[QUOTE=*Om Mo3az*;10357850]مها ازيك وحشااااااااااني وازي توتا اخباركو ايه
بالنسبة للعتاب شكلي انا وانتي هنقلب على سالي لما نشوفها
بقول لك تيجي نخطف ابنها ونخليه مع واحدة فينا عشان تيجي لنا غصب عنها هههههههههههههههههههه
بجد والله هنيجي لك قريب يا مها هنظبط يوم الاسبوع الجاي ونيجي لك انا جوزي لسة امبارح بيقول لي انتي مش بتخرجي انتي ومعاذ ليه
الحضانة في بلد كده بعد الجامعة بتاعة اختي اصلا
هي اسلامية وجميلة اوي بيعلمو الاطفال حاجات حلوة جدااااااااااا حاجات انا ماعرفهاش والله
بس لو عاوزة تودي بتول حضانة زيها في واحدة قريبة مننا عند مصر للطيران انا هودي معاذ فيها ان شاء الله بس مش بياخدو اقل من تلات سنين باين او اربعة بس بجد بيعلمو الاطفال حاجات كويسة اوي
وانتى كمان ياايمان والله واحشانى ونفسى اشوفك انتى وسالى بس انتو اكبر بكاشين
انا مش مستعجلة ع بتول ف دخول الحضانة مع انى كنت هجرب السنة دى بس بعد ظروف الامراض وكدة قولت السنة اللى جاية ان شاء الله
حتى تكون كبرت شوية لما اشوفك ان شاء الله قوليلى بتفصيل ع الحضانة اللى عند مصر للطيران دى
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
ب
30-09-2009 | 05:27 PM
ب
30-09-2009 | 05:28 PM
سالى جهازى علية فيرس من الفجر ومهنج الجهاز كلامك ع الاميل موصلش
مستنية جوزى يجى يدينى كلمتين ويشيل الفيرس دة
ربنا يستر
مستنية جوزى يجى يدينى كلمتين ويشيل الفيرس دة
ربنا يستر
ع
30-09-2009 | 05:30 PM
السلام عليكم
ازيكم
كوفي وحشتينا يا بنتي فينك
ازيكم
كوفي وحشتينا يا بنتي فينك
ب
30-09-2009 | 05:34 PM
الحمد لله يا كوفى واخبار الشباب اللى عند اية
ب
30-09-2009 | 05:36 PM
الله ع مطروح فكرتينى بسنتين اللى روحت فيهم هناك
رووووووعة فعلا
رووووووعة فعلا
ب
30-09-2009 | 05:39 PM
أم حموودى القمر+, *Om Mo3az*+
الاختين الحلوين هناء وشرين
البكااااااااااااااااااااشين
هههههههههههههههههه
الاختين الحلوين هناء وشرين
البكااااااااااااااااااااشين
هههههههههههههههههه
ب
30-09-2009 | 05:40 PM
عليكم السلام
ازيك ياهوبا
ازيك ياهوبا
&
30-09-2009 | 05:40 PM
احنا قعدنا فترة مش بنصيف غير فى مطروح
روحنا حوالى 5 سنين ورا بعض بس بجد بلد تحفة
روحنا حوالى 5 سنين ورا بعض بس بجد بلد تحفة
&
30-09-2009 | 05:41 PM
بكاشين ليه بس ما احنا اتفقنا نجيلك اهه
ولا نغير رأينا بقه ههههههههههههه
ولا نغير رأينا بقه ههههههههههههه
ب
30-09-2009 | 05:45 PM
لا ياشيخة انتى بتلككى
طب مش تدونى خبر بالمعاد السعيد
ولا هو مفاجئة ههههههههه
طب مش تدونى خبر بالمعاد السعيد
ولا هو مفاجئة ههههههههه
&
30-09-2009 | 05:46 PM
اه بس ال5 سنين بتوعنا دول كانو قبل الجواز بعد الجواز اخرنا راس البر
ههههههههههه
ههههههههههه
ب
30-09-2009 | 05:47 PM
احمدى ربنا انك بتصيفى بعد الجواز
هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
ب
30-09-2009 | 05:48 PM
انا هقوم عشان زوجى العزيز جة
سلالالالالالالالالام
سلالالالالالالالالام
&
30-09-2009 | 05:50 PM
لسه هرتب انا وايمان ونقول لاجوازنا ونقولك بالميعاد السعيد
&
30-09-2009 | 06:00 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 1 (1 عضو و 0 ضيف) أم حموودى القمر
سيبتونى لوحدى يا انداااال
مااااااااااااشى انا كمان هاقوم اسخن الاكل علشان المغرب قرب يأذن بقه..
سلاااااااااام
سيبتونى لوحدى يا انداااال
مااااااااااااشى انا كمان هاقوم اسخن الاكل علشان المغرب قرب يأذن بقه..
سلاااااااااام
أ
30-09-2009 | 06:46 PM
وحدى بالمنزل
ا
30-09-2009 | 08:12 PM
هو انا كل ما ادخل مش بلاقي حد ليه يا وحشين
انت واحشني مووت فعلا
اخبارك ايه واخبار الكتاكيت ايه
انا بقي حمزه مجنني وكمان مش بيحب الاكل
هو انا المفروض احط ملح ولا لا علي الخضار المسلوق بتاعه
انت واحشني مووت فعلا
اخبارك ايه واخبار الكتاكيت ايه
انا بقي حمزه مجنني وكمان مش بيحب الاكل
هو انا المفروض احط ملح ولا لا علي الخضار المسلوق بتاعه
&
30-09-2009 | 11:50 PM
ايه يا بنات انتو فين معقوله محدش دخل كده من الصبح
يلا تعالو انا زهقانة اوى ومحمود مجننى ........
يلا تعالو انا زهقانة اوى ومحمود مجننى ........
أ
01-10-2009 | 12:09 AM
انا جييييييييييييييييييت
h
01-10-2009 | 01:28 AM
انا هنااااااااا