رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
h
سالي وهدى ازيكم
E
السلام عليكم
حد هنا ولا نمتو
L
السلام عليكمورحمة اللعه وبركاتة
E
om_tota;10358058:
[QUOTE=*Om Mo3az*;10357850]مها ازيك وحشااااااااااني وازي توتا اخباركو ايه
بالنسبة للعتاب شكلي انا وانتي هنقلب على سالي لما نشوفها
بقول لك تيجي نخطف ابنها ونخليه مع واحدة فينا عشان تيجي لنا غصب عنها هههههههههههههههههههه
بجد والله هنيجي لك قريب يا مها هنظبط يوم الاسبوع الجاي ونيجي لك انا جوزي لسة امبارح بيقول لي انتي مش بتخرجي انتي ومعاذ ليه

الحضانة في بلد كده بعد الجامعة بتاعة اختي اصلا
هي اسلامية وجميلة اوي بيعلمو الاطفال حاجات حلوة جدااااااااااا حاجات انا ماعرفهاش والله
بس لو عاوزة تودي بتول حضانة زيها في واحدة قريبة مننا عند مصر للطيران انا هودي معاذ فيها ان شاء الله بس مش بياخدو اقل من تلات سنين باين او اربعة بس بجد بيعلمو الاطفال حاجات كويسة اوي



وانتى كمان ياايمان والله واحشانى ونفسى اشوفك انتى وسالى بس انتو اكبر بكاشين

انا مش مستعجلة ع بتول ف دخول الحضانة مع انى كنت هجرب السنة دى بس بعد ظروف الامراض وكدة قولت السنة اللى جاية ان شاء الله

حتى تكون كبرت شوية لما اشوفك ان شاء الله قوليلى بتفصيل ع الحضانة اللى عند مصر للطيران دى

خلاص ان شاء الله ابقى احكي لك عليها
على فكرة علياء اشتغلت فيها فترة وكانت بتحبها اوي واختي الكبيرة برضو اشتغلت فيها فترة قبل ما تستقل بذاتها يعني ههههههههههههه

أم حموودى القمر;10358187:
لسه هرتب انا وايمان ونقول لاجوازنا ونقولك بالميعاد السعيد

انا عاااااااااااااادي اي وقت وافضل يوم بالنسبة لي يوم الاربع
هبقى اتصل بيكي ان شاء الله بكرة
انا بقيت بكره اتكلم في الليفون من معاذ مش بيسيبني في حالي
واكيد انتي مجربة كتير يعني يا سالي ههههههههههههه
ربنا يهدي
UM Hamzaa;10358875:
هو انا كل ما ادخل مش بلاقي حد ليه يا وحشين

انت واحشني مووت فعلا

اخبارك ايه واخبار الكتاكيت ايه
انا بقي حمزه مجنني وكمان مش بيحب الاكل
هو انا المفروض احط ملح ولا لا علي الخضار المسلوق بتاعه

امييييييييييييييرة وحشاني جدا بجد وحمزة العسل اخباره ايه

اكيد رافض الاكل عشان التسنين هم بيبقو كده معلش
وطبعا حطي له ملح حرام عليكي بس شوية صغننين جداااااااااااا
أجمل ايام العمر;10360342:
انا جييييييييييييييييييت


ازيك يا هدى اخبارك اييييييييييه
بقى لي كتير ماقبلتكيش عاملة ايه ونبيلة ايه اخر اخبارها
E
لولي ازيك عاملة ايه ليكي وحشة والله فيييييييييينك
واخبار سما ايه
h
ايمان ازيك و ازاي ميزو

لولي وعليكم السلام ورحمة الله
E
الحمدلله يا هبه تمام
انتي عاملة ايه ومحمد اخباره ايه
هو انتو حلقتو له ولا ايه
الصورة دي ماشاء الله جميلة بس فين شعره
d
السلام عليكم
h
*Om Mo3az*;10360960:
الحمدلله يا هبه تمام
انتي عاملة ايه ومحمد اخباره ايه
هو انتو حلقتو له ولا ايه
الصورة دي ماشاء الله جميلة بس فين شعره


لاااااا ماهو كده قرعه من يوم ما اتولد :D ..هو عنده حبة شعر قليلين بس اصفر
E
ديو اهلا بيكي
عرفينا عليكي
شكلك لسة عروسة جديدة مش كده
E
هههههههههههههههه
بس عسل والله يا هبه ما شاء الله
بكرة يتقل يا حبيبتي وماتلقيش حد يحلق له زي اللي عندي كده
شعره عامل لي عقدة والله وجوزي جاب ماكنة بس بيخاف يستعملها وبيقصقص ل هشعره بالمقص بس مش بيبقى مظبوط اوي ويومين ويطول تاني
لما بيتسرح وشعره مبلول بيبقى حلو انما لما اخرج بقى وشعره ينشف بيبقى كانه لسة صاحي من النوم وشعره عاوز يتسرح هههههههههههههههه
أ
*Om Mo3az*;10360908:
[QUOTE=om_tota;10358058]
خلاص ان شاء الله ابقى احكي لك عليها
على فكرة علياء اشتغلت فيها فترة وكانت بتحبها اوي واختي الكبيرة برضو اشتغلت فيها فترة قبل ما تستقل بذاتها يعني ههههههههههههه


انا عاااااااااااااادي اي وقت وافضل يوم بالنسبة لي يوم الاربع
هبقى اتصل بيكي ان شاء الله بكرة
انا بقيت بكره اتكلم في الليفون من معاذ مش بيسيبني في حالي
واكيد انتي مجربة كتير يعني يا سالي ههههههههههههه
ربنا يهدي

امييييييييييييييرة وحشاني جدا بجد وحمزة العسل اخباره ايه

اكيد رافض الاكل عشان التسنين هم بيبقو كده معلش
وطبعا حطي له ملح حرام عليكي بس شوية صغننين جداااااااااااا


ازيك يا هدى اخبارك اييييييييييه
بقى لي كتير ماقبلتكيش عاملة ايه ونبيلة ايه اخر اخبارها



احنا الحمد لله يا ايمان كان فى طلق ووقف مع الحقن و الراحة .... و جوزى عنده مشاكل جامدة فى الشغل الحمد لله على كل حال :ss:

انتى اخبار معاذ ايه ...؟؟؟

ربنا معاكى يارب


dew.dew;10360974:
السلام عليكم



و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته :)
E
ايه ده يا هدى طلق ووقف ازاي يعني
اخدتي حاجة وقفته يعني
ربنا معاكي يا قمر يا رب وتولدي في ميعادك وتقومي بالسلامة ان شاء الله
وربنا يوفق زوجك يا رب ويبعد عنه المشاكل

انا تمام الحمدلله انا ومعاذ بس الموضوع اللي مضايقني برضو موضوع الحمل اللي جوزي رافضه ده ورافض اني اخد الحبوب عشان تنشف اللبن اللي في صدري بيقول لي مش دلوقتي
الله المستعان
h
يارب يا ايمي بس شكله هيطلع شعره خفيييف ..بس مش مشكله المهم البنت ان شاء الله :D
E
ههههههههههههههههههه
طب ما تحلقيه له يا هبه
انا عاوزة احلق لمعاذ قرعة بس جوزي بيقول لي مش هيلحق شعره يطلع على العيد الكبير هههههههههههههه
بجد لما تحلقي للطفل شعره بيطلع مظبوط وحلو
d
*Om Mo3az*;10361011:
ديو اهلا بيكي
عرفينا عليكي
شكلك لسة عروسة جديدة مش كده

اه لسه جديده على الجواز بس قديمه فى المنتدى هنا
انا ندى
وعندى 23 سنه
وربنا يسهل
أ
*Om Mo3az*;10361059:
ايه ده يا هدى طلق ووقف ازاي يعني
اخدتي حاجة وقفته يعني
ربنا معاكي يا قمر يا رب وتولدي في ميعادك وتقومي بالسلامة ان شاء الله
وربنا يوفق زوجك يا رب ويبعد عنه المشاكل

انا تمام الحمدلله انا ومعاذ بس الموضوع اللي مضايقني برضو موضوع الحمل اللي جوزي رافضه ده ورافض اني اخد الحبوب عشان تنشف اللبن اللي في صدري بيقول لي مش دلوقتي
الله المستعان



اه اخدت حقن مثبتة يا ايمان الحمد لله

طيب جوزك قاللك امتى يعنى ...؟؟؟

ولما هو مش موافق خلاكى تشيلى اللوب ليه ...؟؟
ب
السلام عليكم ياسهرانين
E
منورة يا ندى وربنا يرزقك بالذرية الصالحة ان شاء الله قريب جدااااااااااااا وانا معاكي

الحمدلله يا هدى ربنا يعدي لك الشهر ده على خير باذن الله
شكله كان بيسكتني ولا ايه مش فاهمه وماصدق ان فيه حاجة جات تمنع الحمل فرجع في كلامه وقال نستنى شوية
والله مش عارفة اعمل له ايه
شكلي هقعد استنى الحمل بمعجزة برضو
فاكره
هههههههههههههههههههههه
E
وعليكم السلام ازيك يا مها
X