السلام عليكم يا حلوين
حد هنا ولا ايه
انا قولت امسي عليكوا فبل ما ادخل اانام
ما بصدق بودي ينام عشان ارتاح شوية :21_162:
حصلي حاجة غريبة اوي امبارح
لاقيت نفسي ماشية في
الشقة الفجر بطبطب على بودي
مع العلم ان بودي في سريره اساسا:gum:
فتقريبا كدة خير اللهم ما اجله خير بقيت بمشي وانا نايمة
بقول لجوزي ابنك جابلي الهسهس
تفتكروا ده من التعب ولا ده ايه....:think:
ربنا يستر عليا
اهئ اهئ كان بدري عليا:confused:
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
f
01-10-2009 | 03:21 AM
ب
01-10-2009 | 03:25 AM
وعليكم السلام
ازيك يا فزلوكة
ههههههههههههههههههههه
معلش كلنا لها
ازيك يا فزلوكة
ههههههههههههههههههههه
معلش كلنا لها
ب
01-10-2009 | 03:29 AM
استقروا ع مكان بقى
ههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
ب
01-10-2009 | 03:30 AM
طب اكلموا انا زهقاااااااااانة
ي
01-10-2009 | 03:31 AM
om_tota;10361432:
الحمد لله ياسمين
اة قفلتة هههههههههه
وفتحت الشهر السادس ادعيلى
وعقبالك ان شاء الله
انتى ف الكام دلوقتى؟
ربنا يكملك على خير بصى انا لما كشفت فى الاول الدكتورة قالتلى ميعاد ولادتك15-4 ولما روحت كشفت عند دكتور تانى قالى ان التبويض كان متاخر عندى اسبوعين علشان كدا مبنيش النبض وعلى حساب السونار عنده ميعاد الولادة 30-4
ب
01-10-2009 | 03:32 AM
انتو يابشر يلالالالالالالالالالالالاهوى
ب
01-10-2009 | 03:33 AM
المهم انة ف شهر 4
يلا ربنا يقومك بالسلامة يااااااااااااارب
يلا ربنا يقومك بالسلامة يااااااااااااارب
f
01-10-2009 | 03:34 AM
الله يخليكي يا ام توتة
ده انا بحكي لماما لاقيتها فطسانة على نفسها من الضحك
اصلها سعات بتيجي تقعد معيا يومين كدة فحاسة بالمعاناه بتاعتي
ياله ربنا يهدي بودي
كنت عايزة اسأل على حاجة
هوة فيه تطعيم اسمه الروتا بيتاخد قبل ما البيبي يكمل 3 شهور
اصل الدكتور قالنا عليه والمفروض اننا نروحله الاسبوع الجاي عشان بودي ياخده
حد يعرف حاجة عن التطعيم ده يعني ايه لازمته وبكام وكدة يعني
ده انا بحكي لماما لاقيتها فطسانة على نفسها من الضحك
اصلها سعات بتيجي تقعد معيا يومين كدة فحاسة بالمعاناه بتاعتي
ياله ربنا يهدي بودي
كنت عايزة اسأل على حاجة
هوة فيه تطعيم اسمه الروتا بيتاخد قبل ما البيبي يكمل 3 شهور
اصل الدكتور قالنا عليه والمفروض اننا نروحله الاسبوع الجاي عشان بودي ياخده
حد يعرف حاجة عن التطعيم ده يعني ايه لازمته وبكام وكدة يعني
h
01-10-2009 | 03:36 AM
فزلوكه معلش ده التطور الطبيعي ياماما :D
ام توتا معلش اصل بندخل نقرا اللي فات
ام توتا معلش اصل بندخل نقرا اللي فات
ف
01-10-2009 | 03:37 AM
فى حد هنااااااااااااا
h
01-10-2009 | 03:39 AM
fazloka;10361563:
الله يخليكي يا ام توتة
ده انا بحكي لماما لاقيتها فطسانة على نفسها من الضحك
اصلها سعات بتيجي تقعد معيا يومين كدة فحاسة بالمعاناه بتاعتي
ياله ربنا يهدي بودي
كنت عايزة اسأل على حاجة
هوة فيه تطعيم اسمه الروتا بيتاخد قبل ما البيبي يكمل 3 شهور
اصل الدكتور قالنا عليه والمفروض اننا نروحله الاسبوع الجاي عشان بودي ياخده
حد يعرف حاجة عن التطعيم ده يعني ايه لازمته وبكام وكدة يعني
ايوة الروتا محمد اخد الجرعه الاولى بس في الشهر الرابع وان شاء الله 13 الشهر الجاي هياخد الجرعه التانيه هو مفيد على كلام الدكاتره وهو خاص بالنزلات المعويه المشكله كل ما الدكتور يقهمني فايدته انساها ..انا بطعمه عند الدكتور بتاعه ب350 الجرعه الواحده بس المصل واللقاح ارخص وبسمع انه احسن بس انا بستصعب نزول الصبح
h
01-10-2009 | 03:41 AM
على فكره هو المفروض فعلا يتاخدفي التالت بس انا اتأخرت وبين كل جرعه وجرعه شهر ونص شهرين
ف
01-10-2009 | 03:42 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) فراشه فى بيتها, hoobie, ياسمين100 100, أم حموودى القمر, fazloka
ازيكو كلكووووووووووو
ازيكو كلكووووووووووو
ي
01-10-2009 | 03:47 AM
ازيك يافراشة منورانا
ب
01-10-2009 | 03:49 AM
الحمد لله ياف راشة ازيك انتى
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
ف
01-10-2009 | 03:49 AM
ده نورك يا سمسم
مبروك ا انتى اتطمنتى على البيبى ربنا يثبتهولك
مبروك ا انتى اتطمنتى على البيبى ربنا يثبتهولك
ف
01-10-2009 | 03:50 AM
om_tota;10361652:
الحمد لله ياف راشة ازيك انتى
ههههههههههههههههههههههههه
انتى هنا وهناك:mad:
انا الحمد لله تمام:D
ي
01-10-2009 | 03:52 AM
الله يبارك فيكى ويبارلك فى بنوتك
ب
01-10-2009 | 03:54 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) om_tota, فراشه فى بيتها, hoobie, أم حموودى القمر+, fazloka
ب
01-10-2009 | 03:55 AM
اة يا فراشة