رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ف
smamedo;10368297:
عنده كام سنه يا فاطمه



فاضلها 9 ايام وتخلص 5 شهور

loly1;10368317:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة


وعليم السلا ورحمة الله وبركاته
s
فراشه فى بيتها;10368369:
فاضلها 9 ايام وتخلص 5 شهور



وعليم السلا ورحمة الله وبركاته


ربنا يحفظه يا فاطمه
ف
smamedo;10368378:
ربنا يحفظه يا فاطمه



ربنا يكرمك يا حبيبتى
s
يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 عضو و 0 ضيف)
‏smamedo+, ‏loly1, ‏فراشه فى بيتها
L
هو محدش هنا ولا اية
&
مييييييييين مختفى؟؟؟
ف
سالى واحشانى
L
tفراشة وهوبى وام حمودى عاملين اية
L
ام معاذ عاملة اية ابقوا سلمولى عليها السلام امانة
ف
اهلا لولى انا الحمد لله


انتى اسمك ايه
ف
يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 عضو و 0 ضيف) ‏فراشه فى بيتها, ‏أم حموودى القمر


انتى مش عاوزه تتكلمى معايا ولا ايه
أ
hoobie;10367668:
سالي ازيك وازي حموودي يارب تبقوا بخير

النهارده نزلت جبت شويه حاجات لمحمد ..جبتله طقمين شيك ماشاء الله من دانيال دي شماريه بس من فرع رويال اللي في الهرم ولما رحت فرعهم اللي في كايرو اتصدمت بالاكازيون اللي عاملينه ..حاجات تحفه وماركة دانيال وب10 جنيه ..الاكازيون وصل 70% ..بس للاسف ملقتش في مقاس محمد حاجه حلوة غير سويت شيرت عسول كده سعره قبل الخصم 45 وبعد الاكازيون 13 جنيه تخيلوا ..بس الحاجات الحلوة كلها يأما بناتي او ولادي من مقاس سنه ومافوق ..بس يا جماعه بجد اللي يقدر ينزل يشتري يلحق الناس بتخطف الحاجه انا حسيت انهم بيشتروا استخسار اصلا :D



ما شاء الله مبروكين عليه و عقبال بدلة الفرح يارب :D
ا
ازيكم يابنات
انا فعلا بأيد كلام هوبي عن محل دانيال الحاجات هناك تعتبر ببلاش انا كنت جبت بنطلون لمايا من هناك ب14 جنية بعد حاجة وسبعين :)
والحاجات شيك جدا بس للاسف الحاجة الحلوة اوى مش مقاسات بيبي اوى كدة
بس دانيال اللى في سيتى مول مش فية تخفيضات من دى :)
h
toty858;10369027:
ازيكم يابنات
انا فعلا بأيد كلام هوبي عن محل دانيال الحاجات هناك تعتبر ببلاش انا كنت جبت بنطلون لمايا من هناك ب14 جنية بعد حاجة وسبعين :)
والحاجات شيك جدا بس للاسف الحاجة الحلوة اوى مش مقاسات بيبي اوى كدة
بس دانيال اللى في سيتى مول مش فية تخفيضات من دى :)


حتى فرع رويال يا توتي برضه ..بس فيه حاجات لذيذه برضه وفي بليز مام شوية بيجامات عسوووله بناتي ابقى انزلي بصي عليهم تنفع لمايا
ا
البيجامات شتوى يا هوبي؟؟؟
h
toty858;10369063:
البيجامات شتوى يا هوبي؟؟؟


اه شتوي واسعارهم من 40 لحد 60 ..وكان في بيجاما مطبقه في شنطة بلاستيك بحاجه واربعين بس عسووله اوي بناتي برضه..وخدي بالك متجبيش بيجامات مقاسها بالضبط لان في الشتا هتلبسيها فانلتين مثلا
h
أجمل ايام العمر;10369016:
ما شاء الله مبروكين عليه و عقبال بدلة الفرح يارب :D



هدهوود تسلمي ياقمر عقبال فستان فرح اللولي يااارب
c
يارب تكونوا كلكم بخير واولادكم وبناتكم يارب

كان عندى سؤال بما انكم السابقون هو ايه الاوراق المطلوبه فى المستشفى ساعه الولاده
ولزم تكون بطاقه الزوج عائليه

ودعواتكم :)
c
http://forums.3roos.com/t486928.html#post10370961
ومتنسوش ده
&
فراشه فى بيتها;10368577:
يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 عضو و 0 ضيف) ‏فراشه فى بيتها, ‏أم حموودى القمر


انتى مش عاوزه تتكلمى معايا ولا ايه


بطتى سامحينى مكنتش قاعدة والله على الجهاز
احنا نقدر يا باشا..

فراشه فى بيتها;10368489:
سالى واحشانى


انتى وحشانى اكتر
كتبت مين متخفى وبعدين افلت على طول مكنتش اعرف انك موجودة والله.


loly1;10368508:
tفراشة وهوبى وام حمودى عاملين اية


لولى ازيك ياقمر وازى سما ؟؟؟اخبارها ايه معاكى؟
X