smamedo;10368297:
عنده كام سنه يا فاطمه
فاضلها 9 ايام وتخلص 5 شهور
loly1;10368317:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
وعليم السلا ورحمة الله وبركاته
smamedo;10368297:
عنده كام سنه يا فاطمه
loly1;10368317:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
فراشه فى بيتها;10368369:
فاضلها 9 ايام وتخلص 5 شهور
وعليم السلا ورحمة الله وبركاته
smamedo;10368378:
ربنا يحفظه يا فاطمه
hoobie;10367668:
سالي ازيك وازي حموودي يارب تبقوا بخير
النهارده نزلت جبت شويه حاجات لمحمد ..جبتله طقمين شيك ماشاء الله من دانيال دي شماريه بس من فرع رويال اللي في الهرم ولما رحت فرعهم اللي في كايرو اتصدمت بالاكازيون اللي عاملينه ..حاجات تحفه وماركة دانيال وب10 جنيه ..الاكازيون وصل 70% ..بس للاسف ملقتش في مقاس محمد حاجه حلوة غير سويت شيرت عسول كده سعره قبل الخصم 45 وبعد الاكازيون 13 جنيه تخيلوا ..بس الحاجات الحلوة كلها يأما بناتي او ولادي من مقاس سنه ومافوق ..بس يا جماعه بجد اللي يقدر ينزل يشتري يلحق الناس بتخطف الحاجه انا حسيت انهم بيشتروا استخسار اصلا :D
toty858;10369027:
ازيكم يابنات
انا فعلا بأيد كلام هوبي عن محل دانيال الحاجات هناك تعتبر ببلاش انا كنت جبت بنطلون لمايا من هناك ب14 جنية بعد حاجة وسبعين :)
والحاجات شيك جدا بس للاسف الحاجة الحلوة اوى مش مقاسات بيبي اوى كدة
بس دانيال اللى في سيتى مول مش فية تخفيضات من دى :)
toty858;10369063:
البيجامات شتوى يا هوبي؟؟؟
أجمل ايام العمر;10369016:
ما شاء الله مبروكين عليه و عقبال بدلة الفرح يارب :D
فراشه فى بيتها;10368577:
يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 عضو و 0 ضيف) فراشه فى بيتها, أم حموودى القمر
انتى مش عاوزه تتكلمى معايا ولا ايه
فراشه فى بيتها;10368489:
سالى واحشانى
loly1;10368508:
tفراشة وهوبى وام حمودى عاملين اية