رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
أ
ازيك يا هوبى انتى و مى .

ربنا يكون فى عونك يا مى
E
الحمدلله يا هبه تمام وميزو الخطير بقى خطير جدا ههههههههههههههه
طول النهار عمال يلبس في الشوزات بتاعة اي حد اول ما حد يقلع الشوز بتاعه يجري يلبسه على طول وبيبقى شكله تحفة جدا وطول اليوم فات الجزامة وعمال يلبس في كل الشوزات بتاعتي وبتاعة باباه وحاجته بقى مايعرفش يلبسها عشان على مقاسه ولازم حد يلبسهاله
بس مجنني عالاخر والله
ربنا يهديه
E
محمد عامل ايه صحيح وانتي اخبارك ايه
رغيت ونسيت اسالك على مودي
شايفة البنات بيقولو لك سلامته ماله
انا مش عارفة اقرا اللي فات مش جاي لي مزاج بصراحة ههههههههههههههه
h
ربنا يخليهولك يارب مش مشكله ياستي سيبيه يلبسها في اطفال غيره بتحب تلحس فيها ههههههههههه .. محمد كان سخن امبارح والله ايديه ورجليه ناار ونفسه سخن بسالترمومتر بيقول ان درجة حرارته 36 ونص بي رضعته ودفيته كده والحمدلله نزلت
أ
لا طبعا بالمستشفى يا هوبى بس المستشفى مقرررررررررررررررررررررفة
E
loly1;10368513:
ام معاذ عاملة اية ابقوا سلمولى عليها السلام امانة

لووووووووووووووووووولي وحشاني اخبارك ايه وسما عاملة ايه
انتي مش بتدخلي كتير ليه

بوسي لي سما كتير وابقي ادخلي طمنينا عليكو
UM Hamzaa;10372646:
انا تمام يا هوبي

بس الشغل وحمزه بقي مش مخلين عندي وقت خالص

ربنا يعينك يا اميرة يا رب
اخبارك ايه وحمزة عامل ايه معاكي
ربنا يهديه لك يا رب
نازلة مصر امتى ولا مش دلوقتي
عاوزين نشوفك بقى
انا وسالي رايحين لمها بكرة ان شاء الله
أجمل ايام العمر;10380637:
الحمد لله

ربنا يطمنك عليه يا هوبى :)


انا لسه راجعة من عند الدكتور القديم اللى انا متابعة معاه من اول الحمل

هو طمننى الحمد لله و قاللى ان لولى كويسة الحمد لله وراسها تحت بس ممنوع الحركة لحد ما ادخل التاسع ان شاء الله امشى كل يوم ساعة

و قاللى كمان ان هو مش هيقدر يحدد الولادة طبيعى و لا قيصرى عشان مكن فى اخر لحظة يحصل حاجة

و عرفت سعره بيولد طبيعى ب 8000 اكييييييييييد

و القيصرى ب 12000

و طبعا طبعا مش هولد معاه ان شاء الله لان المستشفى وحشة جداااااااااااااااااااااااااااااااااا

بس هكمل معاه متابعة الحمل عادى عشان انا دافعة فلوسها و كمان اطمئن

ازيك يا دودو ايه اخبارك وبلبلة عاملة ايه وماتشات الكورة ايه اخبارها دلوقتي بتكتم عالنفس اكيد

بس انتي لما تمشي كتير ممكن تولدي بدري عن ميعادك لاقدر الله
انا عشان كنت اجهضت وماعملتش عملية ربط وكان متوقع اني اولد في التامن والراس كانت نازلة برضو والدكتورة كانت خايفة لاولد بدري فقالت لي ماتمشيش لغاية ما عدى وقت في التاسع والرحم بدا يتفتح فبقيت بمشي بقى ساعة في اليوم برضو وساعات ساعتين اختي كانت تنزل معايا وتفضل تمشيني عشان اولد بسرعة هههههههههههههههه

ربنا يعدي لك الشهر ده على خير باذن الله وتولدي في ميعادك
E
الف سلامة عليه يا هبه شافاه الله وعافاه
والحمدلله انه بقى احسن

ماه معاذ اخد فترة لحس برضو بس عقل بقى شوية ههههههههههههه
وساعات برضو الاقيه حاططهم في بؤه لازم برضو عيني تكون عليه
E
يا بنات مافيش اخبار عن ام عمر ومنة وحشتني اوي
هي رنت لي انهرده بس انا مش معايا يرن دولي للاسف
E
ندىىىىىىىىىىىىى
مبروك عالحمل يا جميل ربنا يكمل لك على خير ياااااااااااااارب
E
هو انا عمالة ارغي لواحدي ولا ايييييييييييييييه
ب
انا جتلك اهوووووووو

ازيكككككككككككككك ياايمان فن معاذ؟
ب
الموقع بيبعتلى فيروساااااااااات الحقونىىىىىىىىىى
E
اهلا يا مها
تمام الحمدلله ومعاذ نايم ربنا يهديييييييييييه بقى له كام يوم كده مش عاجبني في النوم خالص وبيتعبني معاه عالاخر ربنا يهديه
بس مش هييجي زي ابن سالي هي فين صحيح
ربنا يهديه لها يا رب ويهديها هي كمان عليه
E
ههههههههههههه ليه كده يا مها
تلاقيه زهق منك ولا حاجة هههههههههههههه

بيبعت لك رسايل خاصة يعني ولا بيبعت لك فيروسات ازاي
E
ايييييييييييييه ده
يعني اليوم اللي اجي اقعد فيه معاكو جوزو ييجي بدري
ب
سالى كانت معايا ع الاميل دلوقتى وقالتلى هدخل انام

بتول بقى نامت ساعتين وصحت ع عياط ومزجها وحش جداااااااااا
ب
طب قومى اجرى
يمكن المعجزة تحصل
هههههههههههههههههه

ربنا معاكى
E
ليه يا مها مالها احسن يكون في حاجة وجعاها ولا حاجة
ربنا يطمنك عليها يارب

انا هقوم بقى احسن جوزو جه وعاوز النت :(
هروح احضر العشا
سلااااااااااااااااااام
E
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مااااااااااااااشي يا مها
ادعي لي بقى
لما نشوف المعجزة دي هتحصل امتى ولا مش هتحصل

يلا سلام بقى احسن ييجي يقول لي معجزة ايه وتقلب بغم ولا يبقى فيه معجزات ولا نيلة ههههههههههههههههههه
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 6 (6 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏*Om Mo3az*+, ‏dew.dew, ‏hoobie, ‏رعشة قلب, ‏أم حموودى القمر+
X