رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
E
انا جوزو جه
لو قعد عالنت يبقى هناااااااااااااام ولا نام هو يبقى انا هاجي لكو هههههههههههههههه

سلام وان شاء الله يكون سلام مؤقت
d
الحمد لله يا ام معاذ ربنا يكرمك يارب والولاد كويسين الحمد لله
d
ازيك انتى يا كافى ياقمر تسلمى يا جميل عرفينى عليكى
d
نداااااااااء الى توتى وحشتيييييييييييييييييييييييييييينى مووووووووووت
ا
ام بلال يااااة فينك يا بنتى
وحشانى اوى مكلمتكيش من مدة عاملة اية انتى والعيال :)
E
ايه ده ايه ده انتو مضطهدين بتوع المنصورة عشان بنتقابل ولا ايييييييييييييييييييييه

والله نتلم عليكو نبهدلكو خليكو في حالكو احسن
d
وهدهد كمان نورت ازيك ياقمرايه والبيبى؟؟
d
الحمد لله ياتوتى ازيك انتى وعامله ايه ومايا اخبارها ايه معاكى وحياتك اتغيرت بعدها ولا ايه؟
أ
coffeerose;10388284:
هدى ازيك ياجميل النونة اخبارها ايه
يلا هانت اهي وحتنور البيت وتملا عليكي الدنيا


يارب يا كوفى نفسى اشوفها و هى تكون كويسة و كمان نفسى اعرف هتبقى شبه مين :D


فراشه فى بيتها;10388302:
هدى انتى هنا ازيك يا كتكوته



:) انا هنا ازيك يا توتو ...؟؟؟ ور يمى هانم اخبارها ايه ...؟


*Om Mo3az*;10388304:
ازيك يا هدى عاملة ايه
وانتي مخطوبة بقى يمكن اكون انا لسة ماكنتش ام ههههههههههههه
ربنا يكمل لك على خير يا رب


اهلا يا بطة ازيك عاملة ايه وريم اخبارها ايه معاكي مؤدبة ولا بتعمل شقاوة



لا انتى بقيتى قبل ما انا اتجوز باسبوع

كنت مخطوبة انا وقتها :D


toty858;10388305:
ربنا يخليكى يادودو
بصي انا ملفتش كتير بصراحة علشان لسة جوزى جاى من الفسر يوم17 ياذن الله
قبنزل قريب منى
سيف ستورز يجنن بجد
وبليز مام منزل سالوبيتات بيبي شتوى وتقيلة حلوة وعليها سيل جامد بردو بس ملقتش منها مقاس مايا في مقاس بلبلة :)



و اسعارهم ايه يا توتى ..؟؟

و كمان هو المفروض اجيب كام سالوبيت بيت و كام خروج ...؟؟


*Om Mo3az*;10388419:
انا جوزو جه
لو قعد عالنت يبقى هناااااااااااااام ولا نام هو يبقى انا هاجي لكو هههههههههههههههه

سلام وان شاء الله يكون سلام مؤقت



مستنياكى :)
ا
اة طبعا حياتى اتغيرت خالص
مسؤلية جامدة بس عادى يعنى انا عند ماما ف كتير المسؤلية اخف
اى نعم انا اتخنقت امبارح وسبتلهم البيت وعلمت زعلانة
بس على ممين صالحونى طبعا
ا
بصي ياهدى الاسعار في مثلا ب200 نازل خصم 50 في المية

وباى حال من الاحول متكتريش خالص في لبس البيبي
انا كنت لما حد يقول كدة اقول ياسلام هستخسر في بنتى لا دة انا اجلبها طبعا
والله والله والله في سالوبيتات مش لبستها وفي حاجات لبستها مرة او مرتين
ودلوقتى اللبس كلو اترركن
d
ربنا يسعد ايامك يا توتى مايا عندها اد ايه؟
d
فعلا توتى معاها حق مش لازم نكتر ابدا فى هدوم البيبى
واحسن نجيب كل حاجه لما نعرف المقاس لان فى الاول بيحصل ما شاء الله سرعه فى نمو البيبى مبتلحقيش تلبسيه كل حاجه
ا
ربنا يخليكى ياجميلة
دلوقتى عندها 4 شهور الا يومين الحمد لله
وانتى ولادك عملين اية
أ
بلال ام منه;10388447:
وهدهد كمان نورت ازيك ياقمرايه والبيبى؟؟


ازيك يا هوبا و ازاى العيال ...؟؟؟

coffeerose;10388458:
ماشي ياعم بتخلعي النهاردة


رايحة تلحق المعجزة :wink:
d
الحمد لله ياتوتى بخير تسلمى ياقمرايه وربنا يخليهالك ويباركلك فيها يارب
d
اللحمد لله ياهدهد انا والولاد بخير تسلم ياجميل وربنا يفرحنا بيكى قريب لما تقومى بالسلامه
ا
فعلا ياكوفي مايا واخدة من جوزى كتير اوى
بس واخدة منى الحاجات الحلوة بردو الشعر ورسمة الوش
علشان جوزى وعيلتة كلها دماغهم كبيرة هههه
ف الحمد لله طلع وشها مدور :)
ف
coffeerose;10388508:
ان شاء الله يا حبيبتي ربنا يقومك بالسلامة يارب
بصي بس عشان ماتحبطيش بعد التعب والحمل وكدة
البيبي الاولاني غالبا بيبقى شبه باباه :confused:
احنا نتعب
ويجوا العيال شبهم ببلاش

(f)(f)(f)(f)(f)

هههههههههههههه يا جامد انت
ربنا يقويكي يارب ويكرمك


انا مفكره انا بس اللى بنتى شبه باباها :D


كوفى انتى اسمك ايه يا قمر
ا
وانتى من اهلة يا كوفي :)


بنات هو سنتر بوينت فتح فين في اسكندرية؟؟؟
X