رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
أ
toty858;10388475:
اة طبعا حياتى اتغيرت خالص
مسؤلية جامدة بس عادى يعنى انا عند ماما ف كتير المسؤلية اخف
اى نعم انا اتخنقت امبارح وسبتلهم البيت وعلمت زعلانة
بس على ممين صالحونى طبعا


ههههههههههههه

مفترية من يومك



toty858;10388484:
بصي ياهدى الاسعار في مثلا ب200 نازل خصم 50 في المية

وباى حال من الاحول متكتريش خالص في لبس البيبي
انا كنت لما حد يقول كدة اقول ياسلام هستخسر في بنتى لا دة انا اجلبها طبعا
والله والله والله في سالوبيتات مش لبستها وفي حاجات لبستها مرة او مرتين
ودلوقتى اللبس كلو اترركن



يعنى كفاية 8 سالوبيتات و لا اجيب كمان ...؟؟


بلال ام منه;10388502:
فعلا توتى معاها حق مش لازم نكتر ابدا فى هدوم البيبى
واحسن نجيب كل حاجه لما نعرف المقاس لان فى الاول بيحصل ما شاء الله سرعه فى نمو البيبى مبتلحقيش تلبسيه كل حاجه



ماهو امفروض توتى تتبرع باللبس ده لاخواتها :D


coffeerose;10388508:
ان شاء الله يا حبيبتي ربنا يقومك بالسلامة يارب
بصي بس عشان ماتحبطيش بعد التعب والحمل وكدة
البيبي الاولاني غالبا بيبقى شبه باباه :confused:
احنا نتعب
ويجوا العيال شبهم ببلاش

(f)(f)(f)(f)(f)

هههههههههههههه يا جامد انت
ربنا يقويكي يارب ويكرمك



ياريت تيجى شبه باباها يارب يارب يارب


coffeerose;10388519:
ههههههههههههههههههههه
حلوة المعجزة دي ربنا معاها



يارب آميييييييييييييييين


بلال ام منه;10388532:
اللحمد لله ياهدهد انا والولاد بخير تسلم ياجميل وربنا يفرحنا بيكى قريب لما تقومى بالسلامه



آمييييييييييييين

و عقبالك قريب قوى ان شاء الله
أ
coffeerose;10388543:
بنات مضطرة اسفة اني احرمكم مني<<<قال عني خلاص بقى
بجد مش قادرة عيني بتقفل جااااااااااااامد تصبحوا على خير
ادعولي العيال يسبوني في حالي واعرف انام منهم كويس


تصبحى على خير يا كوفى (f)

toty858;10388562:
وانتى من اهلة يا كوفي :)


بنات هو سنتر بوينت فتح فين في اسكندرية؟؟؟



بجد فتح ...؟؟؟

فيييين ..؟؟؟
أ
أجمل ايام العمر;10388410:



انا اخويا راح النهاردة و لما رجع كنت واقفاله على باب الشقة بالديتول و المطهرات و الكمامة :D


لووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول :D:D:D
معنديش حد أعمل فيه كده ...بس رايحة أزور اصحابي في المدرسة اللي كنت بشتغل فيها هلبس لهم كمامة وآخد مطهراتي معايا :D:D


*Om Mo3az*;10388444:
ايه ده ايه ده انتو مضطهدين بتوع المنصورة عشان بنتقابل ولا ايييييييييييييييييييييه

والله نتلم عليكو نبهدلكو خليكو في حالكو احسن


عيييييييييييييييب

أنا وهوبي هنتقابل بكرة إن شاء الله ... هدى تحبي تيجي؟؟

توتي أنا بعت لك على الخاص يا قمر:wink::wink:


فراشه فى بيتها;10388540:
انا مفكره انا بس اللى بنتى شبه باباها :D



كلهم صنف واحد ... ابني نسخة مصغرة من أبوه ... ربنا يستر على البنات يا رب:confused::confused:


coffeerose;10388576:
في سيتي سنتر كارفور الجزء الجديد

يلا بقى تصبحوا على خير
بجد نفسي اقعد معاكم بس مش قادرة خاااااااااااااااالص


وانتي من أهله يا قمر كان نفسي اقعد معاكي بس ملحوقة إن شاء الله



أم بلال ومنة نورتي التجمع تاني ... أعتقد كتفتكرينيش كنت لسة والدة أيام لما كنتي بتدخلي في الأول(f)(f)(f)
t
سلام عليكم
t
توتى ازيك يا قمر وازى بنوتك
على فكره يا توتى هو انتى ساكنه فى فيصل اصل انا نقلت من اسكندريه لفيصل ؟
ا
فتح في الاكستنشن الجديد بتاع كارفور ياهدى كوفي قالت :)

خسارة يا مى مكنتش اعرف انة خلاص بكرة :( :(


تويتى ازيك يا جميلة عاملة اية فينك من زمان اخبار عز اية ماشاء الله بئة عندو 7 شهور عقبال 70 سنة :)

انا في الهرم عند مستشفي الهرم
احسن انك نقلتى من اسكندرية علشان العجمى بعيدة اوى بصراحة \عن الدنيا كدة :)
ا
هو الكمبيوتر غلط على عين مايا ؟؟؟
أ
أمةالله;10388621:
لووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول :D:D:D
معنديش حد أعمل فيه كده ...بس رايحة أزور اصحابي في المدرسة اللي كنت بشتغل فيها هلبس لهم كمامة وآخد مطهراتي معايا :D:D




عيييييييييييييييب

أنا وهوبي هنتقابل بكرة إن شاء الله ... هدى تحبي تيجي؟؟

توتي أنا بعت لك على الخاص يا قمر:wink::wink:




كلهم صنف واحد ... ابني نسخة مصغرة من أبوه ... ربنا يستر على البنات يا رب:confused::confused:




وانتي من أهله يا قمر كان نفسي اقعد معاكي بس ملحوقة إن شاء الله



أم بلال ومنة نورتي التجمع تاني ... أعتقد كتفتكرينيش كنت لسة والدة أيام لما كنتي بتدخلي في الأول(f)(f)(f)


كان نفسى قووووووووووووووووى آجى بجد يا مى

بس جوزى مش هيوافق لان الدكتور مانعنى من الحركة

تانى حاجة بلاش اول مرة تشوفونى فيها لايف تبقى بمنظرى ده

اصل الانطباعات الاولى تدووووووووووم



totytwety;10388648:
سلام عليكم



و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته :)
أ
toty858;10388689:
هو الكمبيوتر غلط على عين مايا ؟؟؟



لو لابتوب او شاشة ال سى دى مفيييش منه خطر ان شاء الله :)
ا
اصل مايا بتحب الكمبيوتر مووووووووووووووووووووووت مش عاوزة تعمل اى حاجة غير انها تفضل قاعدة علية وتخبط برجلها ف الكى بورد
أ
اصغر عضوة فى عرووووس
أ
أجمل ايام العمر;10388702:
كان نفسى قووووووووووووووووى آجى بجد يا مى

بس جوزى مش هيوافق لان الدكتور مانعنى من الحركة

تانى حاجة بلاش اول مرة تشوفونى فيها لايف تبقى بمنظرى ده

اصل الانطباعات الاولى تدووووووووووم


ولا يهمك يا قمر مرة تانية ان شاء الله

بس انتي ايه اللي حسسك غن شكلك هيرجع تاني بعد الولادة:tongue:

هتخسي اه بس هيبقى عندك هالتين سود ولا اجدعها راكون:cool::cool: دي العلامة المعتمدة بتاعة اللي والدين
E
بببببببببببببببخخخخخخخخخخخخخخخ

انا جييييييييييييييييييييييييت
E
أجمل ايام العمر;10388505:
ازيك يا هوبا و ازاى العيال ...؟؟؟



رايحة تلحق المعجزة :wink:


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مافيش معجزات يا بنتي خلاص احنا كبرنا عالكلام ده بقى
وبعدين انتي هتسيحي لي في المنتدى كله ولا ايه
مااااااااااشي يا هدى
ليكي يووووووووووووووووووم
t
يا جماعه حد هنا من فيصل اعاااااااااااااااااا
E
توتي ازيك وازي عز الدين
انا من المنصورة فاكيد ماعرفش حاجة في فيصل
بس فيه هوبي ام محمد من فيصل وشهيدة كمان ساكنة هناك
t
ازيك يا ام معاذ وازىمعاذ عامل ايه
ا
فعلا يا مى الهالات عندى خلاص هتوصل لبوقي هههه

تويتى انا في الهرم يعنى جنب فيصل عاوزة تعرفي اية بس وانا افيدك باذن الله
ف
انا جييييييييييييييييييييت




مى واحشانى موووت


بقالى كام يوم بتصل بسيلدتك مش بتردى ليييه
E
الحمدلله يا توتي كله تمام

مي كويس والله انكو هتتقابلو بس انتي وهبه بس فين باقي البنات
X