toty858;10388475:
اة طبعا حياتى اتغيرت خالص
مسؤلية جامدة بس عادى يعنى انا عند ماما ف كتير المسؤلية اخف
اى نعم انا اتخنقت امبارح وسبتلهم البيت وعلمت زعلانة
بس على ممين صالحونى طبعا
ههههههههههههه
مفترية من يومك
toty858;10388484:
بصي ياهدى الاسعار في مثلا ب200 نازل خصم 50 في المية
وباى حال من الاحول متكتريش خالص في لبس البيبي
انا كنت لما حد يقول كدة اقول ياسلام هستخسر في بنتى لا دة انا اجلبها طبعا
والله والله والله في سالوبيتات مش لبستها وفي حاجات لبستها مرة او مرتين
ودلوقتى اللبس كلو اترركن
يعنى كفاية 8 سالوبيتات و لا اجيب كمان ...؟؟
بلال ام منه;10388502:
فعلا توتى معاها حق مش لازم نكتر ابدا فى هدوم البيبى
واحسن نجيب كل حاجه لما نعرف المقاس لان فى الاول بيحصل ما شاء الله سرعه فى نمو البيبى مبتلحقيش تلبسيه كل حاجه
ماهو امفروض توتى تتبرع باللبس ده لاخواتها :D
coffeerose;10388508:
ان شاء الله يا حبيبتي ربنا يقومك بالسلامة يارب
بصي بس عشان ماتحبطيش بعد التعب والحمل وكدة
البيبي الاولاني غالبا بيبقى شبه باباه :confused:
احنا نتعب
ويجوا العيال شبهم ببلاش
(f)(f)(f)(f)(f)
هههههههههههههه يا جامد انت
ربنا يقويكي يارب ويكرمك
ياريت تيجى شبه باباها يارب يارب يارب
coffeerose;10388519:
ههههههههههههههههههههه
حلوة المعجزة دي ربنا معاها
يارب آميييييييييييييييين
بلال ام منه;10388532:
اللحمد لله ياهدهد انا والولاد بخير تسلم ياجميل وربنا يفرحنا بيكى قريب لما تقومى بالسلامه
آمييييييييييييين
و عقبالك قريب قوى ان شاء الله