

toty858;10389413:
سلودة حبيبتى انا موجودة اهوة والله بس بدخل متاخر لانى اصلا بصحا 6 المغرب :)
بصي ياجميلة بليز مام فية لبس بيتى بيجامات نازل عليها تخفيض وعندو سالوبيتات شتوى بس مش مقاس نوناتنا لا اصغر بس برضو اغلبية اللبس بناتى بلاش تروحى :)
البطانية لا لسة مش جبتها بصراحة مستنية جوزى يجى هروح لفلى ولسة مش لفيت غير جوة الهرم بليز مام وسيف ستورز بس انا بتعجبنى حاجتة طبعا بس مستنية اما اروح اشوف لفلي بحب حاجتة وكمان بيكون قماشتها حلوة
توتو بصي انا لسة مجبتش اى لبس شتوى يعتبر يعنى انا جبتلها 6 بيجامات للبيت قطن تقيل كدة بكم
هجيب عليهم 4 كمان قطيفة او قماشة تقيلة للبيت
وكنت شاريلها جاكت قطن دابل فيس بكم ماركة الصياد بلبسه دلوقتى على الفساتين
وجيبلها جاكت بكم كدة لونة احمر هجبلها علية جينز ابيض كنت شفتو في سيف ستورز
وهجيب مثلا 8 شايات بكم وزيهم بنص مش شايات اقصد سالوبيتات داخلية
والخروج هجيب طقمين شيك لانى شفت الطقم ب 450 :( هجيب 2 بس
وهجيب سالوبيت منفوخ وشوزات للاطقم دول وشراباتهم
وجوانتيات وطواقي قطن للبيت
وباديهاات بكول قطن
وطبعا بطانية ولحاف وكوفرتة قطيفة وسليب باج وبس كدة :)
أمةالله;10392003:
بنات بالله عليكم ادعوا لعبدالله
الحرارة مش راضية تنزل من امبارح ولا هو نام ولا أنا عارفة أنام من القلق
اديته لبوس دولفين ينزلها من 39 ل 38 وترجع تطلع تاني بعد شوية
أنا هقوم أصلي الضهر واجهز علشان عيادة الدكتورة بتفتح 2 ونص هاخده ليها
ادعوا له بالله عليكم تبقى حاجة بسيطة وتعدي
e_walaa;10394248:
السلام عليكم يا بنات مصر يا رب تكونو فاكرينى
ايه اخبار ولادكم القمرات
انا عايزة اسالكم سؤال مهم
امتى اقدر اعلم ابنى على الحمام هو دلوقتى سنة و حوالى شهر والغريب انى لما اسال الدكاترة يقولوا لسه بدري اما الامهات بيقولوا انتى اتاخرتي
انا محتارة لانه رافض تماااااااااااااااااااما كل ما احطه على البوتى يصرخ و ميسكتش الالما البسه البامبرز يروح عامل فيه على طول خلاص هاتجنن
e_walaa;10394248:
السلام عليكم يا بنات مصر يا رب تكونو فاكرينى
ايه اخبار ولادكم القمرات
انا عايزة اسالكم سؤال مهم
امتى اقدر اعلم ابنى على الحمام هو دلوقتى سنة و حوالى شهر والغريب انى لما اسال الدكاترة يقولوا لسه بدري اما الامهات بيقولوا انتى اتاخرتي
انا محتارة لانه رافض تماااااااااااااااااااما كل ما احطه على البوتى يصرخ و ميسكتش الالما البسه البامبرز يروح عامل فيه على طول خلاص هاتجنن
hoobie;10395647:
ربنا يشفيه يارب سالي وان شاء الله خير متقلقيش بس الاحسن يعمل المنظار عشان الدكتور يكتبله الدوا اللي يريحه