رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ا
مى حبيبتى الحمد لله انك اطمنتى وطمنتنا على اللولى والله قلبي كان وجعنى علية زى مايكون ابنى اول مرة احس انى متاثرة كدة :D الحنية ظهرت ولا اية :wink:

أجمل ايام العمر;10399678:
تفتكرى انى بحلم فى موضوع الوزن ده يا توتى ...؟؟؟ :D


معتقدش يا دودو هترجعي اوى
فعلا زى ما توتو قالت الرضاعة بتخسس جدا بس عمرك ماهترجعى رفيعة زى زمان لان اصلا شكل الجسم عموما بيتغير بيزيد اكيييد
N
السلام عليكم

أتمنى منكم زيارة موضوعي وتعطرونه بردودكم الجميله :):)

http://forums.3roos.com/t488038.html#post10405254 (إحياء السنن‏)
ا
برده مفيش حد موجود

نفسي نرغي زي زمان
انا بقيت بعرف ادخل شويه اهو من الشغل
انتم باقي بتكونو نايميين
اهئئئئئئئ
ا
الف سلامه علي زوجك يا سالي

ربنا يشفيه ويعافيه
&
السلام عليكم
اميييييييييرة ازيك وحشانى جدا وازى حمزة ايه اخباره؟؟؟
معلش انتى بتدخلى بدرى اولى وكلنا بنبقى نايمين
جزاكى الله خيرا على الدعاء وربنا يسمع منك ان شاء الله "..
ص
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته


ازيككككككككككككككم
أ
hoba555;10400323:
هنوده ازيك منوره ربنا يفك كربك يارب
سالي الف سلامه علي جوزك معلش مقريتش الي فات مشفتوش غير في الاقتباس
ربناا يشفيه يارب وحاولي معاه كتيييييييير يروح يكشف ربنا يشفيه ويعافيه ويردله صحته يارب
توتي معلش الكحه بتاخد فتره علي بال ما تمشي الحمد لله
اي تاني انا مشغوله اوي في البيت ولسه بظبط فيه وانهارده هروح لي اخت جوزي اباركلها علي الحمل بعد عناء سنه ربنا يرزقها بالذريه لصالحه يارب
هوبي بجد متشكره اوي علي المسج انا عندي الشبكه واقعه اوي مش عارفه من الموبيل نفسه ولا الشبكه الي هي زفت ومش عارفه الرساله اللي بعتهالك وصلت ولا لا


الف مبروك لاخت جوزك يا هوبا ربنا يثبتلها الحمل و يفرحها بيه ويتمه على خير يارب

و عقبالك قريب ان شاء الله :)



فراشه فى بيتها;10400676:
دودو ما تقلقيش يا قمر انا رجعت لوزنى تانى لأن الرضاعه بتخسس:)


بس فى ناس بتزيد على الرضاعه:tongue:



:confused: اعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



أم يوسفي;10401877:



تحية من القلب ملؤها المحبة
وباقة ورد ملؤها العود والمرمر
مساء الخير على احلى امهات مصريات
اسمحولي ان انقل لكم سلام خاص من ام عمرومنة
وهيا تبلغكم جميعا السلام والحمدلله هيا كويسة
بس نقلت من البيت الي كانت فيه ولسة مادخلتش النت
فأنا بالنيابة عنها ابلغكم السلام والتحية
واعذروني في عدم تواجدي معكم
فانا مديرة في موقع اخر وذلك ما يشغلني عنكم
ولكم مني ارق تحية ومساكم جميل



ازيك يا ام يوسف...؟؟

واخبار يوسف و الشقاوة ايه ...؟؟؟

السلام امانة لسمسم بالله عليكى (f)


أمةالله;10401923:
أم يوسف تكوني انتي أم يوسف اللي في دماغي؟؟:D


اللولي الحمد لله بقى أحسن الحرارة هديت شوية بس لسة مراحتش تماما دعواتكم ليه ربنا يتم شفاه على خير يا رب

سالي ألف سلامة على زوجك ربنا يطمنك عليه يا رب

دودو ... انسى يا عمرو:tongue:



انتوا محبطين جدا على فكرة و غيرانين منى :tongue:


toty858;10404924:
مى حبيبتى الحمد لله انك اطمنتى وطمنتنا على اللولى والله قلبي كان وجعنى علية زى مايكون ابنى اول مرة احس انى متاثرة كدة :D الحنية ظهرت ولا اية :wink:



معتقدش يا دودو هترجعي اوى
فعلا زى ما توتو قالت الرضاعة بتخسس جدا بس عمرك ماهترجعى رفيعة زى زمان لان اصلا شكل الجسم عموما بيتغير بيزيد اكيييد



تصدقوا بقى ان كلامكم ده هيخلينى ان شاء الله اتحداكم و ابقى موددددددددددددديل ان شاء الله:D

نهى ام اللومى مختفية بقالها فترة حد معاه رقمها يطمنننا عليها ...؟؟؟ :)
ع
ازيكممممممم
هوبي ازي محمد عامل ايه
هددي الل يبارك فيكي ربنا يكرمك علي الدعوه يارب يتقبل ان شاء الله
ام يوسف سلميلي كتير علي سمسم وحشتنا بجد وازي يوسف يارب يكون بخييير
بنات حد جرب النت بتاع اتصاات الي سمارت دي ا ال ولا لا
ا
hoba555;10411209:
ازيكممممممم
هوبي ازي محمد عامل ايه
هددي الل يبارك فيكي ربنا يكرمك علي الدعوه يارب يتقبل ان شاء الله
ام يوسف سلميلي كتير علي سمسم وحشتنا بجد وازي يوسف يارب يكون بخييير
بنات حد جرب النت بتاع اتصاات الي سمارت دي ا ال ولا لا

اناالنت بتاعي اتصالات
يو اس بي اللي هو الجهاز اللي ب100 جنيه
أ
hoba555;10411209:
ازيكممممممم
هوبي ازي محمد عامل ايه
هددي الل يبارك فيكي ربنا يكرمك علي الدعوه يارب يتقبل ان شاء الله
ام يوسف سلميلي كتير علي سمسم وحشتنا بجد وازي يوسف يارب يكون بخييير
بنات حد جرب النت بتاع اتصاات الي سمارت دي ا ال ولا لا



هوبا انا اخويا عنده اليو اس بى مودم بتاعهم هوده اللى تقصديه و بيقول حلو ...

بس انا ناوية ان شاء الله لما ارجع بيتى جوزى وعدنى ان شاء الله اول ما يجيله فلوس يجيبلى لاب توب و كمنا يو اس بى مودم بتاعة موبينيل عاجباه شافها مع صاحبه و بتتشحن بكروت زى الموبايل :)
ع
مني ازيك انتي وهدي
جوزي جايب اليو اس بي بتاع اتصالات بس الشبكه مش كويسه عاااا
وفي عرض دلوقتي نزل رواتر ونت غير محدود ب99 جنيهفي الشهر
ومش عارفه الراوتر ده وايرليس ولا هيبقي علي التليفون الارضي
امبارح كنا هنسال في اتصالات لقينا المركز قفل
ا
hoba555;10411783:
مني ازيك انتي وهدي
جوزي جايب اليو اس بي بتاع اتصالات بس الشبكه مش كويسه عاااا
وفي عرض دلوقتي نزل رواتر ونت غير محدود ب99 جنيهفي الشهر
ومش عارفه الراوتر ده وايرليس ولا هيبقي علي التليفون الارضي
امبارح كنا هنسال في اتصالات لقينا المركز قفل

بصراحة مش عارفة ان عندي ما شاء الله بيشتغل كويس هوانا مش شحن
s
السلام عليكم
ر
طب ماتيجى هناك بدل الهو ده
s
ازايك يا رشروش وحشنى جدا جدا
ر
انتى اكتر فينك
ا
يا بنات اصحو يقي يلا
أ
انا جييييييييت ... نورت البييييييييييييييييت
r
ازيكم يا بنات...انا عند ماما و النت عندي كان بايظ بس جوزي قالي ان ان شاء الله هيتصلح علي السبت الجاي...وحشتوني كلكم يو ولاد الايه :)
أ
roslish;10417082:
ازيكم يا بنات...انا عند ماما و النت عندي كان بايظ بس جوزي قالي ان ان شاء الله هيتصلح علي السبت الجاي...وحشتوني كلكم يو ولاد الايه :)



نورتى انا كنت قلقانة عليكى جدا

ايه اخبار اللومى ...؟؟؟ :D
X