الله يسلمك يا بطة
معلش استحملي انتي لسة شفتي حاجة هههههههههههههه
العض ده شيء اساسي في كل الاطفال امال بقى لما تطلع سنانها بتبقى حامية موووووووووووت
انا مش بخوفك عل ىفكرة
ده امر وااااااااااااااااااقع هههههههههههههههههه
ازيك يا هدى اخبارك ايه يابنتي حاسة اني تعبت لك ياهدى وبجد نفسي تولدي بقى
ربنا معاكي يااااااااااااااااااااارب وتقومي انتي وبلبلة بالسلامة
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
E
09-10-2009 | 01:01 AM
ع
09-10-2009 | 01:05 AM
الحمد لله يا ايمان ندي نامت
بس طبعا معادنا نص ساعه كده زتصحي
عندها برد وبدات ترشح ونامت وهي زعلانه مني دخلت الاوضه واعدت علي السرير تعيط علي بال ما روحتلا لقيتها نامت :(
بس طبعا معادنا نص ساعه كده زتصحي
عندها برد وبدات ترشح ونامت وهي زعلانه مني دخلت الاوضه واعدت علي السرير تعيط علي بال ما روحتلا لقيتها نامت :(
ف
09-10-2009 | 01:07 AM
hoba555;10418800:
الحمد لله يا ايمان ندي نامت
بس طبعا معادنا نص ساعه كده زتصحي
عندها برد وبدات ترشح ونامت وهي زعلانه مني دخلت الاوضه واعدت علي السرير تعيط علي بال ما روحتلا لقيتها نامت :(
يا حرااام
يا قاسيه روحى صالحيها وبوسيها (6)
E
09-10-2009 | 01:08 AM
الف سلامة عليها يا هبه
ليه بتخليها تنام وهي زعلانة ولا مالحقتيش تصالحيها
معلش هتصحى بكرة ناسية كل حاجة احلى حاجة في الاطفال انهم بينسو الزعل بسرعة
معاذ لما يزعله بمجرد ما بضحك له خلاص بييجي يحضني وبينسى اللي عملته له هههههههههههههههه
ربنا يخليهم يا رب ويبارك فيهم
ليه بتخليها تنام وهي زعلانة ولا مالحقتيش تصالحيها
معلش هتصحى بكرة ناسية كل حاجة احلى حاجة في الاطفال انهم بينسو الزعل بسرعة
معاذ لما يزعله بمجرد ما بضحك له خلاص بييجي يحضني وبينسى اللي عملته له هههههههههههههههه
ربنا يخليهم يا رب ويبارك فيهم
ع
09-10-2009 | 01:11 AM
ما انا صحيتها ونامت تاني وخليتها تنام في حضني
بس بجد انهارده نرفزيتني فتحتلها الشباك بتاع الصله عشان تبص منه وانا واقف ه تحتها كده
ومش عجبها لا عايزه تجيب الشنطه وترميها من الشباك في الشارع
وقبل كده رمت كوبايتها
يعني مشيباني وانا اصلا وحدي ولو رمت حاجه مش هنزل اجيبها طبعا
رحت قافله الشباك وريحت دماغي
بس بجد انهارده نرفزيتني فتحتلها الشباك بتاع الصله عشان تبص منه وانا واقف ه تحتها كده
ومش عجبها لا عايزه تجيب الشنطه وترميها من الشباك في الشارع
وقبل كده رمت كوبايتها
يعني مشيباني وانا اصلا وحدي ولو رمت حاجه مش هنزل اجيبها طبعا
رحت قافله الشباك وريحت دماغي
E
09-10-2009 | 01:13 AM
ههههههههههههههههه معلش يا هوبا الاطفال فيهم عادة الرمي من البلكونة والشباك دي
بس انتي اهم حاجة تصممي على رايك وماتضعفيش ادام عياطها طالما بتعمل حاجة غلط وواحدة واحدة هتتعلم ان كده غلط
ربنا يهديهالك يا رب
بس انتي اهم حاجة تصممي على رايك وماتضعفيش ادام عياطها طالما بتعمل حاجة غلط وواحدة واحدة هتتعلم ان كده غلط
ربنا يهديهالك يا رب
أ
09-10-2009 | 01:15 AM
*Om Mo3az*;10418695:
تمام الحمد لله يا بطة
سالي مش عارفة والله ماكلمتهاش من زمان لما اروح ان شاء الله هتصل بيها واطمئن عليها
اه العضاضة كويسة في الوقت ده عشان سنانها بتبقى بتاكلها هاتي لها عضاضة والا هتنزل فيكي انتي عض هههههههههههههههه
ربنا يكمل لها السنان والضروس على خير يا رب
اليومين دول برضو معاذ سخن وقارفني بالاسهال شكله بيطلع ضرس جديد
ربنا يهون عليهم مزاجهم بيبقى وحش اوي في الفترة دي
الف سلامة على معاذ يا ايمان
انتى عاملة ايه ...؟؟؟
و جوزك عامل ايه فى مضووع الحمل لسه مزرجن ...؟؟؟:)
ف
09-10-2009 | 01:16 AM
زوجى على وصول شويه وهاقوم
ف
09-10-2009 | 01:17 AM
ساليييييييييييييييييييي
m
09-10-2009 | 01:18 AM
ازيكم ياقطاقيط
بيرو شكلها بتطلع ضروس سخنة نار ومقريفه موووووووووووووووت ادتها لبوسه الصبح الحرارة هديت شوية مش عارفه اديلها تاني ولا بلاش هي دلوأتي دافية
بيرو شكلها بتطلع ضروس سخنة نار ومقريفه موووووووووووووووت ادتها لبوسه الصبح الحرارة هديت شوية مش عارفه اديلها تاني ولا بلاش هي دلوأتي دافية
أ
09-10-2009 | 01:20 AM
*Om Mo3az*;10418767:
الله يسلمك يا بطة
معلش استحملي انتي لسة شفتي حاجة هههههههههههههه
العض ده شيء اساسي في كل الاطفال امال بقى لما تطلع سنانها بتبقى حامية موووووووووووت
انا مش بخوفك عل ىفكرة
ده امر وااااااااااااااااااقع هههههههههههههههههه
ازيك يا هدى اخبارك ايه يابنتي حاسة اني تعبت لك ياهدى وبجد نفسي تولدي بقى
ربنا معاكي يااااااااااااااااااااارب وتقومي انتي وبلبلة بالسلامة
تعبتيلى ...؟؟؟؟؟
ماهو لازم تتعبى انا حاسة انى حامل فى ديناصور :D
*Om Mo3az*;10418860:
ههههههههههههههههه معلش يا هوبا الاطفال فيهم عادة الرمي من البلكونة والشباك دي
بس انتي اهم حاجة تصممي على رايك وماتضعفيش ادام عياطها طالما بتعمل حاجة غلط وواحدة واحدة هتتعلم ان كده غلط
ربنا يهديهالك يا رب
ههههههههه
ربنا يحميهالك يارب
انا مرة و انا فى الجماعة ولد صغير حدف عليا كوباية ازاز فتحتلى رجلى :D
E
09-10-2009 | 01:21 AM
والله يا هدى ماتكلمتش معاه تاني في الموضوع مستنية البيريود لما تيجي خي كده متاخرة 10 ايام والطبيعي يعني انها بتتاخر بال20 يوم فمش عارفة بقى ايه النظام
بفكر اقول له هروح للدكتورة عشان تظبهالي وطبها هيوافق طالما حاجة مالهاش علاقة بالحمل بس طبعا هعمل اللي انا عاوزاخ بس في الخباثة يعني هههههههههههه
ربنا ييسر بقى انا مش بحب اروح لدكاترة خالص ولسة عاوزة اروح لدكتورة جلدية الاول ومكسلة لاني لو اخدت اي علاج او اي حاجة بيهيج لي الحساسية
ربنا ييسر يمكن المعجزة تحصل والبيريود ماتجيش ولا حاجة ههههههههههههههههه
بفكر اقول له هروح للدكتورة عشان تظبهالي وطبها هيوافق طالما حاجة مالهاش علاقة بالحمل بس طبعا هعمل اللي انا عاوزاخ بس في الخباثة يعني هههههههههههه
ربنا ييسر بقى انا مش بحب اروح لدكاترة خالص ولسة عاوزة اروح لدكتورة جلدية الاول ومكسلة لاني لو اخدت اي علاج او اي حاجة بيهيج لي الحساسية
ربنا ييسر يمكن المعجزة تحصل والبيريود ماتجيش ولا حاجة ههههههههههههههههه
ف
09-10-2009 | 01:21 AM
moneta;10418905:
ازيكم ياقطاقيط
بيرو شكلها بتطلع ضروس سخنة نار ومقريفه موووووووووووووووت ادتها لبوسه الصبح الحرارة هديت شوية مش عارفه اديلها تاني ولا بلاش هي دلوأتي دافية
ايه حكاية السنان ربنا يهون عليها ان شاء الله
ع
09-10-2009 | 01:23 AM
مونيتا ازيك
سلامه بيرو انت كنتي اديتها سيتال او اي خافض حراره بعد اللبوسه
علي طول
بس يفضل تتصلي بالدكتر بتاعها اساليه مش عايزه افتي وربنا يشفيهالك يارب
ايمان
والله مغلباني في موضوع المعانده ده ومش عارفه اعمل ايه دلوقتي بقيت كل اللي بتطلبه غلط وكل شويه اقلها لا لما حساها تعقدت
وكمان من ساعه لما جيت من عند ماما وحاسه نفسيتها مش مظبوطه
سلامه بيرو انت كنتي اديتها سيتال او اي خافض حراره بعد اللبوسه
علي طول
بس يفضل تتصلي بالدكتر بتاعها اساليه مش عايزه افتي وربنا يشفيهالك يارب
ايمان
والله مغلباني في موضوع المعانده ده ومش عارفه اعمل ايه دلوقتي بقيت كل اللي بتطلبه غلط وكل شويه اقلها لا لما حساها تعقدت
وكمان من ساعه لما جيت من عند ماما وحاسه نفسيتها مش مظبوطه
E
09-10-2009 | 01:24 AM
ديناصور ايه يا بت يا هدى ده انتي حامل في بنوتة رقيقة وكميلة خالص
هههههههههههههههه يا خرابي الرمي ده بجد مشكلة انا ابن خالتي رمى المكواة وكانت هتقع على دماغ راجل في الشارع بس ربنا ستر كانت ممكن تموته دي
هههههههههههههههه يا خرابي الرمي ده بجد مشكلة انا ابن خالتي رمى المكواة وكانت هتقع على دماغ راجل في الشارع بس ربنا ستر كانت ممكن تموته دي
&
09-10-2009 | 01:24 AM
ماشاء الله مجتمعين عند النبى
ازيكم؟
ازيكم؟
&
09-10-2009 | 01:26 AM
شكرا يا بطتى انك سألتى عليا
انا بقالى كام يوم تعبانة جدا وبمووت من وجع القولون مبهدلنى والله العظيم وترجيع وبهدلة
دعواتكم بالله عليكو يا بنات..
انا بقالى كام يوم تعبانة جدا وبمووت من وجع القولون مبهدلنى والله العظيم وترجيع وبهدلة
دعواتكم بالله عليكو يا بنات..
ف
09-10-2009 | 01:26 AM
سالى ازيك يا قمرررررررر
ع
09-10-2009 | 01:27 AM
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ف
09-10-2009 | 01:27 AM
أم حموودى القمر;10418971:
شكرا يا بطتى انك سألتى عليا
انا بقالى كام يوم تعبانة جدا وبمووت من وجع القولون مبهدلنى والله العظيم وترجيع وبهدلة
دعواتكم بالله عليكو يا بنات..
يا حبيبتى ربنا يهون عليكى يارب
يمكن حامل:tongue: