:( والله ياهوبي انا بحاول اكبر شكل وشى مفيش امل ههههههههههه شكلى هفضل مسخوطة العمر كلوووو ههههه
ورينا طبعا يا سالى
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
ا
09-10-2009 | 03:46 AM
m
09-10-2009 | 03:47 AM
طب اعمل ايه مع الراجل لعصبي جوزي عصبي جدا دا انا لو قفلت الباب وهو متنرفز هع هع مش هيكسر الباب ولترباس بس هيكسر دماغي معاها
البنت مش حبيبة ابوها البنت روح قلب ابوها دا انا ساعات كتيييييييييييييييير بحس ان جوزي بيفضل بنتي عليا اقوله بقى ان الي تعرفني بقالك 7 سنين ولا المفعوصه دي الي متعرفهاش غير من سنة وشهر بس طبعا مش محتاج اقولكم الرد
البنت مش حبيبة ابوها البنت روح قلب ابوها دا انا ساعات كتيييييييييييييييير بحس ان جوزي بيفضل بنتي عليا اقوله بقى ان الي تعرفني بقالك 7 سنين ولا المفعوصه دي الي متعرفهاش غير من سنة وشهر بس طبعا مش محتاج اقولكم الرد
أ
09-10-2009 | 03:48 AM
om_tota;10419939:
وانتى اعدة هنا يا هدى ربنا يصبرك
وقويتى قلبك ازاى بقى؟؟؟؟؟؟؟؟
سالى كان فرح مين النهاردة ؟
اكيد مش من الاخوة ههههههههههههههههههه
مش هتصدقى يا مها بقيت كل لما اجى اضعف اعاقب نفسى مرة قلت لك ما هاجى اضعف و اقوم انا اروحله اقرص نفسى او اعور نفسى بدبووووس :D
و كنت بعمل كدة فعلا
toty858;10419968:
وانا برضو طلبت كتير اوى ورد ولا حياة لمن تنادى
انا اعرف جوزى من 10 سنين لاننا جيران بس في النص اختلفنا وانا كنت هتخطبب لواحد تانى كان المعيد بتاعى في الجامعة كان كل يوم يجبلى بوكية ورد ولو مروحتش الجماعة يجى يزورنا في البيت ومعاة الورد :)
:D يا عينى يا عينى :D
أم حموودى القمر;10419975:
تشوفو احدث صورة لحمودى؟
ايووووووووووووووووووووة :D
ا
09-10-2009 | 03:48 AM
انا ملبستوش يا ايمان بس لسبب
جوزى بيكرة القميص دة جدا علشان طويل :)
جوزى بيكرة القميص دة جدا علشان طويل :)
E
09-10-2009 | 03:48 AM
انا بقى كنت تحت بعد 9 ونص يا سالي اصل معاذ باشا خلص كل البامبرز اللي كان هنا عند ماما عشان الاسهال طبعا وانا ماكنتش عاملة حسابي على كده
ههههههههههههههههههه معلش يا توتي ماتفكريش في كده كتير ايام وراحت لحالها
لو عاوزة جوزك يغير عليكي بقى قولي له ان المعيد كان بيجيب لك ورد وان هو مش بيجيب لك
ههههههههههههههههههه معلش يا توتي ماتفكريش في كده كتير ايام وراحت لحالها
لو عاوزة جوزك يغير عليكي بقى قولي له ان المعيد كان بيجيب لك ورد وان هو مش بيجيب لك
ب
09-10-2009 | 03:49 AM
ملحوظة يابنات
انا بحب كلام سالى وايمان جداااااا بامانة مش استهزاء والله
لكن بحب اسمعة ونفسى تكون المصطلحات دى ف حياتى
بس للاسف انا مش من الاخوة من وجهة نظرهم هههههههه
طبعا هما فاهمنى
انا بحب كلام سالى وايمان جداااااا بامانة مش استهزاء والله
لكن بحب اسمعة ونفسى تكون المصطلحات دى ف حياتى
بس للاسف انا مش من الاخوة من وجهة نظرهم هههههههه
طبعا هما فاهمنى
&
09-10-2009 | 03:49 AM
توتى انا ضفتك على الفيس بوك
انتى مش حاطة صور لمايا؟؟
انتى مش حاطة صور لمايا؟؟
ا
09-10-2009 | 03:49 AM
ماشاء الله ولا قوة الا بالله يختى سكر وياسلام على النظرة العسل
ربنا يحفظة ويحمية يارب
ربنا يحفظة ويحمية يارب
أ
09-10-2009 | 03:50 AM
ما شاء الله يا سالى ربنا يحفظه و يحرسه منن العين يارب
ب
09-10-2009 | 03:50 AM
هو معاذ عندة اسهال ياايمان
الف سلامة علية
الف سلامة علية
E
09-10-2009 | 03:50 AM
هههههههههههههههههههه
توتي يا تحفة
خلاص البسيه تاني عاااااااااااااااااااااادي
توتي يا تحفة
خلاص البسيه تاني عاااااااااااااااااااااادي
ف
09-10-2009 | 03:50 AM
انا جييييييييييييييت
ب
09-10-2009 | 03:51 AM
ااااة محمود ابن سالى اول ما يضحك تحسى انة مش اللى مامتة بتقولة علية هههههههههه سبحان الله
ربنا يخليهولها وتجيب تؤام ياارب هيا وايمان وكل اللى عايز
ههههههههههههههههه
ربنا يخليهولها وتجيب تؤام ياارب هيا وايمان وكل اللى عايز
ههههههههههههههههه
&
09-10-2009 | 03:51 AM
مهاااااااااااااااااااااا
ضحكيتينى جدا
البسى النقاب يلا وانتى تبقى من الاخوات وخلى زوجك يلتحى وهو يبقى من الاخوة ههههههههههههههههههه
ضحكيتينى جدا
البسى النقاب يلا وانتى تبقى من الاخوات وخلى زوجك يلتحى وهو يبقى من الاخوة ههههههههههههههههههه
ع
09-10-2009 | 03:51 AM
عاااااااااااا انتو لسه هنا يا رغايين
انتو بتحكو علي الورد انا اعدت اول لجوزي هاتلي ورد هاتلي ورد
لغايه ما بقي كل مناسبه يجبلي ورد لما كرهت الور د
عايزه حاجه تانيه دهب كده يعني
هو حرام يعني جابلي قبل كده سلسله بس انا برده نفسي في دهببببب
انتو بتحكو علي الورد انا اعدت اول لجوزي هاتلي ورد هاتلي ورد
لغايه ما بقي كل مناسبه يجبلي ورد لما كرهت الور د
عايزه حاجه تانيه دهب كده يعني
هو حرام يعني جابلي قبل كده سلسله بس انا برده نفسي في دهببببب
ا
09-10-2009 | 03:52 AM
قلت يا ايمان قالى ابئة خلية ينفعك تحب تروحى تكلمية تانى ههههههه
لا لسة مش حطيت ليها صور خالص ياسالى بس لما امسح فيس بوك جوزى من عندى علشان هو فاكر ان جايب بيبي محدش جابة وهيتحسد هههههههههههه
لا لسة مش حطيت ليها صور خالص ياسالى بس لما امسح فيس بوك جوزى من عندى علشان هو فاكر ان جايب بيبي محدش جابة وهيتحسد هههههههههههه
أ
09-10-2009 | 03:52 AM
*Om Mo3az*;10419988:
مش كده يا هدى انا برضو بقول كده
يعني انسى الموضوع يعني ماااااااااااشي مش عاوزين ورد
موني هتكملي سنتين بس متجوزة انا كملت التلاتة :D
هقترح عليكي اقتراح نامي انتي وجوزك جنب بعض من اول اليوم ده وبيرو تنام في اوضتها
انا قريت حاجة كده بس طبعا مانفعتش لان كان المفروض اقراها قبل ما اتجوز
انك ماتلبسيش القميص بتاع يوم الفرح خااااااااالص غير بعد سنة مصلا من جوازكو وطبعا لما تلبسيه جوزك هيفتكره وهتبقى حركة حلوة اوي
بس للاسف انا كنت بلبسه عادي يعني
انا لبسته قبل عيد جوازى بكام يوم و جوزى قاللى الله حلو قوى القميص ده جبتيه امتى ...؟؟؟ :D
و كان بيتكلم بجد
أم حموودى القمر;10419989:
هدى عملتيلى ايه فى موضوع الانضمام لجروب عروس على الفيس بوك
شكلك نفضتيلى؟؟؟
لا منفضتش بس محدش من البنات المسؤولة عن الجروب بيدخل :D
moneta;10419997:
طب اعمل ايه مع الراجل لعصبي جوزي عصبي جدا دا انا لو قفلت الباب وهو متنرفز هع هع مش هيكسر الباب ولترباس بس هيكسر دماغي معاها
البنت مش حبيبة ابوها البنت روح قلب ابوها دا انا ساعات كتيييييييييييييييير بحس ان جوزي بيفضل بنتي عليا اقوله بقى ان الي تعرفني بقالك 7 سنين ولا المفعوصه دي الي متعرفهاش غير من سنة وشهر بس طبعا مش محتاج اقولكم الرد
بجد يا مونى قاللك ايه قولى قولى متتكسفيش سرك فى بير :D
h
09-10-2009 | 03:52 AM
moneta;10419964:
ياه يا ايمان نفس لتعليق بقول لجوزي بقالك قد ايه مجبتليش ورد يقولي ما انا ياما جبت فقلتله من يوم م جبت بيرو مجبتليش خالص يقولي ماهي بيرو احلى ورده في حياتنا طب ارد عليه اقوله ايه
بالمناسبه عيد جوازنا الثاني اقترب اقترحوا عليا افكارات من هدية ومن جو رومانسي لن عيد جوازي الي فات كان عندي اكتئاب الولاده وكان يوم مش ولا بد
مونمون ممكن تعملي بوكيه بورد (والشاطر يفهم يعني) وتنسقيه بحيث تحطي جواه هديه زي ساعه مثلا او برفيوم او ميداليه او كرافت شيك يكون محتاجلها
توتي عجبتني فكرة الباب دي نفسي اجربها والله
m
09-10-2009 | 03:53 AM
عسل يامها ماشاء الله لاقوة الا بالله
بنات هو ليكم موقع على الفيس بوك حد يدهولي
بنات هو ليكم موقع على الفيس بوك حد يدهولي
ب
09-10-2009 | 03:53 AM
بتول نزلت هيةةةةةةةةةةة