رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
ا
09-10-2009 | 04:02 AM
هو مش ظابط هو في النيابة العامة هياخدونى انا :)
E
09-10-2009 | 04:03 AM
بطة منورة
جوزو نام
هدى اكيد الفرح خلاص خلص
انا جوزو برضو عنده فرح انهرده وهو اللي هيزف العروسة والعريس يعني عربيتنا انهرده هتبقى متزوقة ومش هشوفها :(
جوزو نام
هدى اكيد الفرح خلاص خلص
انا جوزو برضو عنده فرح انهرده وهو اللي هيزف العروسة والعريس يعني عربيتنا انهرده هتبقى متزوقة ومش هشوفها :(
&
09-10-2009 | 04:03 AM
هدى ضفتك اقبلينى
ف
09-10-2009 | 04:03 AM
أم حموودى القمر;10420089:
بطتى حمدا لله على السلامة ياقمر
مها عاجبها اوى حوارنا انا وايمان واحنا بنقول المصطلحات الاتيه:
اخ او اخت يعنى ملتزمين يعنى زى حضرتك كده
او اقول زوجى كده يعنى فهمتى؟؟
ام مايا والله مش شرط خااااااالص انا واحدة صاحبتى جوزها ظابط ومامتها منتقبة وباباه ملتحى
وهى قريبا هتلبسه وهو اللى بيزم عليها كمان
اهلا سالى
هو ده اللى انا استشفيته من الموضوع:)
&
09-10-2009 | 04:04 AM
انا شايفة اسم موكا
امااااااااااااااااااااااااااانى انتى فين يابنتى وحشتينى ازى ملوكة؟
امااااااااااااااااااااااااااانى انتى فين يابنتى وحشتينى ازى ملوكة؟
ب
09-10-2009 | 04:04 AM
ايمان ع كدة المفروض جوزك يجبلك وردة بقى
بدان العربية هتكون متزوقة ههههههههههههه
بدان العربية هتكون متزوقة ههههههههههههه
ف
09-10-2009 | 04:05 AM
ده نورك يا ايمى يا عسل
نيمت زوجى وفشلت مع ريم اهىء اهىء اهىء
قاعده على قلبى
نيمت زوجى وفشلت مع ريم اهىء اهىء اهىء
قاعده على قلبى
E
09-10-2009 | 04:05 AM
أجمل ايام العمر;10420052:
ضحك ليه يا ايمان انا قلت ايه ؟؟؟؟؟
اصل انتي جوزك ده في الروقان اوىىىىىىىىىىىىىىى
ب
09-10-2009 | 04:05 AM
سالى انا نفسى والله البسة بس خايف من حاجات كتير
+
جميع اللى حوليا معترضين معادا جوزى بس بيقولى تلبسية تلتزمى بية ومتقلعهوش ماهما حصل
+
جميع اللى حوليا معترضين معادا جوزى بس بيقولى تلبسية تلتزمى بية ومتقلعهوش ماهما حصل
E
09-10-2009 | 04:06 AM
اه فكرة برضو يا مها خكلمه اقول له يعين لي وردة من اللي هيبقو في العربية
معلش يا بطة عاااااااااادي عاوزة تقعد معاكي شوية عشان تشوف الكلام وتروح تحكي لابوها هههههههههههه
معلش يا بطة عاااااااااادي عاوزة تقعد معاكي شوية عشان تشوف الكلام وتروح تحكي لابوها هههههههههههه
أ
09-10-2009 | 04:07 AM
طيب هروح اكلم جوزى و آجى و هفضضل ازن عليه عشان يرد ماهو انا مش مستريحة للفرح ده اصلا
بس طبعا هقوله يا رب تكون اتبسطت يا حبيبى و ووحشتنى و كلمتين من اللى باكل بيهم دماغه
فاصل و نواصل
بس طبعا هقوله يا رب تكون اتبسطت يا حبيبى و ووحشتنى و كلمتين من اللى باكل بيهم دماغه
فاصل و نواصل
ف
09-10-2009 | 04:07 AM
توتى يعنى ايه الدكتور قالك هاتنقطى عشان اللولب
m
09-10-2009 | 04:07 AM
ازيك يا سالى عاملة ايه وازى البنات كلكم وحشتونى اوى
انا مش بقيت بدخل كتير عشان النت عندى بايظ من قبل رمضان ولسة متصلحش بس ساعات بدخل من عند ماما عشان اطمن عليكو وملك بخير الحمد لله وانتى حموددى عامل معاكى ايه
انا مش بقيت بدخل كتير عشان النت عندى بايظ من قبل رمضان ولسة متصلحش بس ساعات بدخل من عند ماما عشان اطمن عليكو وملك بخير الحمد لله وانتى حموددى عامل معاكى ايه
E
09-10-2009 | 04:07 AM
اه لازم يا مها انا قعدت مترددة سنة قبل ما البسه بس الحمدلله لبسته خلاص
انتي لازم تكوني اده عشان ماينفعش تقلعيه تاني خلاص
انتي لازم تكوني اده عشان ماينفعش تقلعيه تاني خلاص
أ
09-10-2009 | 04:08 AM
جوزى طول عمره فى الروقااااان
هو هادى بس من تحت لتحت
حبيبى ربنا يخليهولى
هو هادى بس من تحت لتحت
حبيبى ربنا يخليهولى
ف
09-10-2009 | 04:08 AM
*Om Mo3az*;10420118:
اه فكرة برضو يا مها خكلمه اقول له يعين لي وردة من اللي هيبقو في العربية
معلش يا بطة عاااااااااادي عاوزة تقعد معاكي شوية عشان تشوف الكلام وتروح تحكي لابوها هههههههههههه
تقول لأبوها:eek: :eek: :eek: :eek:
E
09-10-2009 | 04:09 AM
مووووووووووووووكا ازيك وخشتني اوي واخبار ملك ايييييييييييه
شاطر ةيا هدى ابقي طمنينا
شاطر ةيا هدى ابقي طمنينا
ا
09-10-2009 | 04:09 AM
هههه
لا يا بطوط مش كدة
قالى بلاش اللولب طالما هتحملى تانى قريب احنا بنركبة بعد البيبي التانى علشان هتكون فترة طويلة
وقالى حبوب الرضاعة بتنزل دم في غير معاد البريود
لا يا بطوط مش كدة
قالى بلاش اللولب طالما هتحملى تانى قريب احنا بنركبة بعد البيبي التانى علشان هتكون فترة طويلة
وقالى حبوب الرضاعة بتنزل دم في غير معاد البريود
أ
09-10-2009 | 04:09 AM
فراشه فى بيتها;10420120:
توتى يعنى ايه الدكتور قالك هاتنقطى عشان اللولب
يعنى محتاجة جلدة :D
h
09-10-2009 | 04:09 AM
يابنات هو المفروض محمد يبدأ يقعد من امتى
توتي قوليلي هتقصي شعرك فيييين ..انا عاوزة اجرب كوافير برستيج اللي في المنيل هبقى اسأل مي عليه
توتي قوليلي هتقصي شعرك فيييين ..انا عاوزة اجرب كوافير برستيج اللي في المنيل هبقى اسأل مي عليه