رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
t
هوبى البرتقال مش تقيل خالص اكليه متخافيش
ام بالنسبة للزبادى محمد اصلا بياخد لبن صناعى لو بياخد اعملى بيه لا يبقى اعملى باللبن العادى
h
توبي ازيك ياقمر وازاي محمد ..ربنا يعوضك عن الحمل اللي فات ان شاء الله قريب ..لا محمد مش بياخد صناعي يعني كده اعمله بلبن عادي؟
أ
باللبن العادي يا هبة

عبدالله الدكتورة قايلة لي على الزبادي العادي اللي احنا بناكله اصلا فلو فيه مشكلة كانت قالت وهي برضه بتوسوس من موضوع الاكل ده
h
طيب يامي مش محمد يعتبر صغير على اللبن العادي على اساس انه لسه 6 شهور
t
اعملى وتوكلى على الله
هم الاطفال دول مش هيكبروا ويشربوا مياه من الحنفيه مش معدنيه يعنى ههههههه
t
مى ازيك وازى عبد الله كبر ما شاء الله عليه وبقى زى العسل
أ
hoobie;10468638:
طيب يامي مش محمد يعتبر صغير على اللبن العادي على اساس انه لسه 6 شهور


مش عايزة أفتي والله يا هوبي بس الدكتورة كانت قايلة لي على الزبادي لعبدالله من بدري رغم إنها قالت لي ميشربش لبن عادي ... وبرضه كانت قايلة مفيش مشكلة لو رز بلبن أو مهلبية ... فيمكن لو مطبوخ بيفرق عن اللي في أزايز


tobe;10468639:
اعملى وتوكلى على الله
هم الاطفال دول مش هيكبروا ويشربوا مياه من الحنفيه مش معدنيه يعنى ههههههه


أنا والله عملت كده بقى لي كذا شهر ... بقيت أأكله أي حاجة يحبها المهم ياكل حاجة مفيدة ومش مركزة بقى ... أنا تعبت أوي في الأكل لما مشيت مع الدكتورة الصراحة


tobe;10468654:
مى ازيك وازى عبد الله كبر ما شاء الله عليه وبقى زى العسل


ربنا يكرمك يا قمر ويعوضك خير عن الحمل اللي نزل ويبارك لك في محمد :) وتفرحي بيه عريس يا رب
أ
الكائن بتاعي صحي

هروح ألبس علشان رايحين لحماتي إن شاء الله

أشوفكم بالليل

السلام عليكم
c
ربنا يكرمكم يا بنات ويباركلكم فى اولادكم يارب ويفرحكم بيهم ويكتب لكل واحده اللى فيه الخير ليها ان شاء الله
جزاكم الله كل خير عالدعاء
E
السلام عليكم
حد هنااااااااااا
E
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 عضو و 0 ضيف)
‏*Om Mo3az*, ‏أم حموودى القمر

سااااااااالي ازيك اخبارك ايه ومحمود عامل ايه
روحتي ولا لسة عند مامتك
ش
ازيكم؟
ش
انا زهقانه جدا
نفسي في تغيير
بقالي اسبوع مخرجتش من البيت
هطق
ش
ايمان
ازيك ؟ وازى معاذ؟
شفت صورته ما شاء الله زى العسل ربنا يبارك فيه
E
الحمدلله يا شهيدة تمام
انتي عاملة ايه وعمر اخباره ايه

ياشيخة لا مش حلوة خالص الصورة دي بجد والله وشعره كمان عامل لي عقدة
في الخقيقة اصلا شكله احلى شوية عن الصورة
E
زهقانة من ايه ياشهيدة
ليه مش بتخرجي ماتروحي عند مامتك او روحي اتفسحي انتي وعمر لواحدكو وديه يتمرجح في اي نادي او اقعدي عالكورنيش

مش كنتو هتخرجو انتي ومي والبنات
ده احلى تغيير بقى ههههههههههههه
ش
هما بس اما بيحلقو بيبقا الشكل متغير والحلاقه بتكبرهم
انما والله شكله عسول خالص وتعليقات اخواتك تحفه
&
السلام عليكم
ازيك يا ايمان
لا انا لسه راجعة بيتى حالا
ماما اصلا معندهاش نت

شوشو ازيك انا كمان زهقانة والله رحت اقعد عند ماما كام يوم علشان اغير جو بس برضه زهقاااااااااانة
ملل رهييييييب
ش
للاسف الاسبوع ده زوجى مش راضيين يدوله الشغل من البيت علشان نجارب وكلام كده يزهق
والنتيجه انى طبعا مش عارفه اروح لماما لان يوم ما بيشتغل من البيت بنروح لماما
وطبعا بيت ماما بعيد عنى جدا وكذلك اخواتى
وانا مبنزلش من البيت علشان فيصل ده مكان سيء جدا ومبحبش امشي فيه وبطبيعه الحال مفيش جنبنا نادى ولا مناديش
وكمان جوزى بقا يتاخر في شغله وييجى 11 و12
ش
ازيك يا سالي
وازى حمودى ؟ ليكى واحشه والله
انا نفسي ناخد اجازة ونبعد
جوزى اتفق معايا ياخد الاسبوع الجاى اجازة
انبسطت
وبعيدين لقيته بيقلي ان اخوه نازل الاسبوع الجاى 3 او 4 ايام وهوا جاى من السعوديه
حاسه انى خلاص
وكمان حمايا عايزة معاه علشان يشتري ديب فريزر جديد
بجد خلاص هطلع دخان
X